TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »

Posted by Braxen on Mar-16-2006 12:15:

Pfft, John Dahlb�ck & Martin H

Posted by mr_fisken on Mar-16-2006 14:26:

ni �r alla ute och cyklar DJ SCOT PROJECT som g�ller

Posted by Laszlo on Mar-16-2006 15:23:

quote:
Originally posted by Braxen
Pfft, John Dahlb�ck & Martin H

+1

Martin H - Liftin' = ch00n

Posted by Clearthought on Mar-25-2006 20:55:

Hur ser det ut p� biljettfronten till Spring Cruise 06? N�n som vet?

mvh
/Joseph

Posted by Laszlo on Mar-25-2006 22:26:

quote:
Originally posted by Clearthought
Hur ser det ut p� biljettfronten till Spring Cruise 06? N�n som vet?

mvh
/Joseph

Du �r nog ett par veckor f�r sent ute...de sista obetalda biljetterna sl�pptes f�r tv� veckor sedan. Kolla p� TC eller Monday Bars forum om du kan k�pa en i andra hand...

Posted by CJ InterCity on Apr-02-2006 22:13:

N�gon som vet hur man tar sig fr�n Stockholm C till F�rjeterminalen? Visserligen p�st�r sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag p� n�r jag ser det

Ankommer 17:35 till Sthlm C f�rresten, hoppas det �r lagom tid?

Posted by Laszlo on Apr-03-2006 08:20:

V�rtahamnen �r det som g�ller, iaf om du k�r...jag har bara �kt tunnelbana i Sthlm en g�ng i mitt liv och d� var vi alla t�mligen tankade (videobevis finns h�r och d�r p� n�tet ). D�rmed vet jag inte om det �r v�rtahamnen du ska leta efter om du �ker tunnelbana, men fr�ga bara i luckan eller vem helst p� stationen och s�g att du vill till siljaterminalen...Tunnelbanan ligger p� 5-10 minuters promenadavst�nd d�rifr�n....

Posted by Vizay on Apr-03-2006 09:37:

siljaterminalen kan man ta sig till med lokaltrafik genom att �ka till g�rdet eller ropsten. Jag personligen skulle ta h�llplats g�rdet och g� d�rifr�n, tar inte l�ng tid.

KARTA
D�r ser du b�de g�rdet och ropsten utmarkerade som tunnelbanor

Posted by Christian �. on Apr-03-2006 13:06:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
N�gon som vet hur man tar sig fr�n Stockholm C till F�rjeterminalen? Visserligen p�st�r sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag p� n�r jag ser det

Ankommer 17:35 till Sthlm C f�rresten, hoppas det �r lagom tid?

N�r du �r i v�rtahamnen vid silja s� f�r du se till att t�nka p� mig, f�r d� �r du i mina hemtrakter (jag kanske f�r komma ner till vattnet och vinkar av er ) hehe

Nej men det b�sta �r att ta tunnelbanans r�dalinje fr�n t-centralen mot ropsten, du �ker tre stationer (fr�n t-centralen) till g�rdet och tar en liten promenad ner till siljaterminalen

Posted by Braxen on Apr-03-2006 13:08:

Lite mer �n 5 veckor kvar bara

Posted by Kaveh on Apr-03-2006 14:35:

weeeeeee!

Posted by CJ InterCity on Apr-03-2006 22:39:

Tack f�r hj�lpen gott folk! nu kan jag inte ta fel helt enkelt... fast jag har lyckats med v�rre

Posted by trancedanne on Apr-06-2006 21:36:

j�vla avundsjuk p� er som ska �ka

Posted by SWE_TRANCE on Apr-07-2006 00:20:

quote:
Originally posted by trancedanne
j�vla avundsjuk p� er som ska �ka

Vaff�?
Det handlar om prioritering

...och �lder

Posted by xPROXYx on Apr-19-2006 12:46:

kan n�n vrida fram tiden kanske???
nu har vi ju alla v�ntat sen december....right??

ska n�n fixa f�rfest kanske? f�re kryssen, typ trasha terminalen o s�:P
hihi

Posted by zoric on Apr-19-2006 12:59:

Synd att man inte kan f�lja med p� kryssen, Hade j�tteg�rna viljat se A&N och Ferry Corsten.

Men nu �r det s� att jag inte �r 20, utan 18 och att det �r alldeles f�rsent att boka biljett :<

Posted by xPROXYx on Apr-19-2006 13:29:

quote:
Originally posted by zoric
Synd att man inte kan f�lja med p� kryssen, Hade j�tteg�rna viljat se A&N och Ferry Corsten.

Men nu �r det s� att jag inte �r 20, utan 18 och att det �r alldeles f�rsent att boka biljett :<

HAHAHAHAHHAHAA
sorry men skadegl�dje is the shit

Posted by Braxen on Apr-19-2006 14:10:

Det va v�l n�ra sj�lar med f�r mkt fritid som skulle fixa f�rfest i terminalen ? ... d verkar lika �verambiti�st som att dra med sig mixerbord, cd-spelare � 500watts h�gtalare � ha p� f�rfesten i hytten lol men men ..

Vi tar me oss en klassisk 'Boomblaster' som kommer spela house i olika former det r�cker gott och v�l

Posted by mr_fisken on Apr-19-2006 14:34:

quote:
Det va v�l n�ra sj�lar med f�r mkt fritid som skulle fixa f�rfest i terminalen ? ... d verkar lika �verambiti�st som att dra med sig mixerbord, cd-spelare � 500watts h�gtalare � ha p� f�rfesten i hytten lol men men ..

Vi tar me oss en klassisk 'Boomblaster' som kommer spela house i olika former det r�cker gott och v�l

Du har aldrig varit p� n�gon mondaybarkryssning va?

Det som utan tvekan varit det roligaste enligt mig �r festerna utanf�r hytterna d�r dom pumpar h�g musik och alla st�r och r�jjer

Brukar vara n�gra stycken som drar dit cd/mixer

Posted by jofawe on Apr-19-2006 14:45:

jag drar i allafall med mig min supa.mine.nu boomblaster

Posted by Braxen on Apr-19-2006 16:11:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Du har aldrig varit p� n�gon mondaybarkryssning va?

Det som utan tvekan varit det roligaste enligt mig �r festerna utanf�r hytterna d�r dom pumpar h�g musik och alla st�r och r�jjer

Brukar vara n�gra stycken som drar dit cd/mixer

Nej ja har inte varit p� n�n kryss f�rut vill man k�nka utrustning p� 50kg s� f�r man v�l g�ra det, tycker bara d e r�tt bisart, vi hade inte t�nkt spendera s� j�ttemkt tid i hytten med tanke p� att d faktiskt e n�ra som spelar p� golven .. k�nns som vi kan r�jja lika bra me en boomblaster

Posted by mr_fisken on Apr-19-2006 16:49:

quote:
Nej ja har inte varit p� n�n kryss f�rut vill man k�nka utrustning p� 50kg s� f�r man v�l g�ra det, tycker bara d e r�tt bisart, vi hade inte t�nkt spendera s� j�ttemkt tid i hytten med tanke p� att d faktiskt e n�ra som spelar p� golven .. k�nns som vi kan r�jja lika bra me en boomblaster

Ja s� klart man kan men det och som du s�ger s� finns det ju folk som lirar p� golven men det �r en sk�n kontrast ifall man tycker det �r segt n�gonstans s� g�r man ner till hytten.. ett litet klipp p� hur det kan se ut http://www.tranceclubber.com/images...05/F�rfest5.AVI

Posted by Braxen on Apr-19-2006 16:52:

Kul ska det bli iaf ! vi e 7st som kommer fr�n hollywood vill ni droppa f�rbi hytten, ta en cocktail � lyssna p� finfin hus e d ba studsa f�rbi v�r hytt, vet iofs inte vart den ligger men d kan ja �terkomma med

Posted by reveal on Apr-29-2006 10:55:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Roll Call

13 SWE-TAs

Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve

ENDAST 14 DAGAR KVAR !!!

+1

Posted by jofawe on Apr-29-2006 12:37:

och jag ger mig fan p� att jag inte ska f� min kamera tills dess ... j�vla hor-canon!

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »