TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
Pfft, John Dahlb�ck & Martin H 
ni �r alla ute och cyklar DJ SCOT PROJECT som g�ller
| quote: |
| Originally posted by Braxen Pfft, John Dahlb�ck & Martin H |
Hur ser det ut p� biljettfronten till Spring Cruise 06? N�n som vet?
mvh
/Joseph
| Originally posted by Clearthought Hur ser det ut p� biljettfronten till Spring Cruise 06? N�n som vet? mvh /Joseph |
N�gon som vet hur man tar sig fr�n Stockholm C till F�rjeterminalen? Visserligen p�st�r sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag p� n�r jag ser det
Ankommer 17:35 till Sthlm C f�rresten, hoppas det �r lagom tid? 
V�rtahamnen �r det som g�ller, iaf om du k�r...jag har bara �kt tunnelbana i Sthlm en g�ng i mitt liv och d� var vi alla t�mligen tankade (videobevis finns h�r och d�r p� n�tet
). D�rmed vet jag inte om det �r v�rtahamnen du ska leta efter om du �ker tunnelbana, men fr�ga bara i luckan eller vem helst p� stationen och s�g att du vill till siljaterminalen...Tunnelbanan ligger p� 5-10 minuters promenadavst�nd d�rifr�n....
siljaterminalen kan man ta sig till med lokaltrafik genom att �ka till g�rdet eller ropsten. Jag personligen skulle ta h�llplats g�rdet och g� d�rifr�n, tar inte l�ng tid.
KARTA
D�r ser du b�de g�rdet och ropsten utmarkerade som tunnelbanor 
| Originally posted by CJ InterCity N�gon som vet hur man tar sig fr�n Stockholm C till F�rjeterminalen? Visserligen p�st�r sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag p� n�r jag ser det Ankommer 17:35 till Sthlm C f�rresten, hoppas det �r lagom tid? |
(jag kanske f�r komma ner till vattnet och vinkar av er
) hehe
Lite mer �n 5 veckor kvar bara 
weeeeeee!
Tack f�r hj�lpen gott folk! nu kan jag inte ta fel helt enkelt... fast jag har lyckats med v�rre 
j�vla avundsjuk p� er som ska �ka 
| Originally posted by trancedanne j�vla avundsjuk p� er som ska �ka |

kan n�n vrida fram tiden kanske???
nu har vi ju alla v�ntat sen december....right??
ska n�n fixa f�rfest kanske? f�re kryssen, typ trasha terminalen o s�:P
hihi
Synd att man inte kan f�lja med p� kryssen, Hade j�tteg�rna viljat se A&N och Ferry Corsten.
Men nu �r det s� att jag inte �r 20, utan 18 och att det �r alldeles f�rsent att boka biljett :<
| Originally posted by zoric Synd att man inte kan f�lja med p� kryssen, Hade j�tteg�rna viljat se A&N och Ferry Corsten. Men nu �r det s� att jag inte �r 20, utan 18 och att det �r alldeles f�rsent att boka biljett :< |
Det va v�l n�ra sj�lar med f�r mkt fritid som skulle fixa f�rfest i terminalen ? ... d verkar lika �verambiti�st som att dra med sig mixerbord, cd-spelare � 500watts h�gtalare � ha p� f�rfesten i hytten lol
men men ..
Vi tar me oss en klassisk 'Boomblaster' som kommer spela house i olika former
det r�cker gott och v�l 
| Originally posted by Braxen Det va v�l n�ra sj�lar med f�r mkt fritid som skulle fixa f�rfest i terminalen ? ... d verkar lika �verambiti�st som att dra med sig mixerbord, cd-spelare � 500watts h�gtalare � ha p� f�rfesten i hytten lol men men .. Vi tar me oss en klassisk 'Boomblaster' som kommer spela house i olika former det r�cker gott och v�l |
jag drar i allafall med mig min supa.mine.nu boomblaster
| Originally posted by mr_fisken Du har aldrig varit p� n�gon mondaybarkryssning va? Det som utan tvekan varit det roligaste enligt mig �r festerna utanf�r hytterna d�r dom pumpar h�g musik och alla st�r och r�jjer Brukar vara n�gra stycken som drar dit cd/mixer |
vill man k�nka utrustning p� 50kg s� f�r man v�l g�ra det, tycker bara d e r�tt bisart, vi hade inte t�nkt spendera s� j�ttemkt tid i hytten med tanke p� att d faktiskt e n�ra som spelar p� golven
.. k�nns som vi kan r�jja lika bra me en boomblaster
| Originally posted by Braxen Nej ja har inte varit p� n�n kryss f�rut vill man k�nka utrustning p� 50kg s� f�r man v�l g�ra det, tycker bara d e r�tt bisart, vi hade inte t�nkt spendera s� j�ttemkt tid i hytten med tanke p� att d faktiskt e n�ra som spelar p� golven .. k�nns som vi kan r�jja lika bra me en boomblaster |
Kul ska det bli iaf ! vi e 7st som kommer fr�n hollywood
vill ni droppa f�rbi hytten, ta en cocktail � lyssna p� finfin hus e d ba studsa f�rbi v�r hytt, vet iofs inte vart den ligger men d kan ja �terkomma med 
| Originally posted by SteveTranz4ever Roll Call 13 SWE-TAs Pjox CJ InterCity Aendy Vizay Kaveh Laszlo Braxen mr_fisken xPROXYx jofawe staz Steve ENDAST 14 DAGAR KVAR !!! |
och jag ger mig fan p� att jag inte ska f� min kamera tills dess ... j�vla hor-canon!