TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by empire on Feb-17-2006 14:33:

mooie tijden
en Menno + Jonas prime time is super


Posted by Unique2701 on Feb-18-2006 20:31:

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde
Unique


Posted by eieregooie on Feb-19-2006 19:01:

gezellig


Posted by jp on Feb-19-2006 19:05:

quote:
Originally posted by eieregooie
gezellig


trek je ook iets spannends aan?


Posted by Loraine on Feb-25-2006 19:15:

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Eieregooie
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde
Unique

Hoorde in de wandelgangen dat onderstaande mensen ook aanwezig zullen zijn (afgezien van de resterende Trance Chicas: Lieselot, Laura, Sheila! De vele BETA's etc etc):

Passiva (aka Galen Behr)
LeonB(olier)
ThomasB(ronzwaer)


Posted by eieregooie on Feb-26-2006 16:32:

quote:
Originally posted by jp
trek je ook iets spannends aan?


Uiteraard


Posted by jp on Feb-26-2006 18:25:

pics or stfu


Posted by eieregooie on Feb-26-2006 18:29:




Posted by jp on Feb-26-2006 18:46:

Vet

Is die er ook in het rood?


Posted by eieregooie on Feb-26-2006 18:48:

Geen idee


Posted by jp on Feb-26-2006 20:34:

Bel dan effe de fabrikant of zo


Posted by Loraine on Feb-26-2006 23:43:

Neej EI...je had toch eerst een andere outfit in gedachten ?!
Je weet wel, die je laatst liet zien

Vinnik een wel beetje flauw hoor trouwens...zo op het laatst afhaken om vervolgens met zo'n duf kanarie-geel kostuum op de proppen te komen


Posted by Unique2701 on Feb-26-2006 23:48:

quote:
Originally posted by Loraine
foto




niet meer zulke sexy plaatjes posten voortaan Lor op de late uurtjes
nu kan ik niet meer slapen..


Posted by Loraine on Feb-26-2006 23:50:

Uniekje ! Dacht dat jij dat wel zou trekken eerlijkgezegd
Tis toch nog VROEG in de nacht ?!


Posted by Unique2701 on Feb-26-2006 23:57:

hm wil geen man met een penis aan zijn rechterachterbeen (ja ja zijn staart)

voor mij is al laat, ben uber-moe! Ik laat jou en sannie gezellig met zn tweetjes


Posted by Loraine on Feb-26-2006 23:59:

Sannie is vlgs mij ook gaan maffen Maar toch lief dat je ons de privacy gunt


Posted by jp on Feb-27-2006 16:28:

Vette outfit


Posted by Frank-HH on Feb-27-2006 19:47:

quote:
Originally posted by Loraine


JP, you have a nice outfit!


Posted by Frank-HH on Feb-27-2006 19:50:

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
Frank-HH [GTA]
Kasperhauser [GTA]
Unit-er [GTA]
JaL [GTA]


Posted by jp on Feb-27-2006 20:42:

Gelukkig is het nog 2 weken


Posted by Unique2701 on Feb-28-2006 12:41:

quote:
Originally posted by Frank-HH
ROLL CALL:



moet je wel goeie kopieren he!

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde
Unique
Frank-HH [GTA]
Kasperhauser [GTA]
Unit-er [GTA]
JaL [GTA]


Posted by Loraine on Feb-28-2006 16:01:

quote:
Originally posted by Unique2701
moet je wel goeie kopieren he!


Ahhhh Uniekje, werd je weer over het hoofd gezien !?!
ennieweej: senks for ze reskjoe beeb

Zegguh...als de GTA'ers zich gaan mengen in onze ROLL CALL, kunnen we net zo goed ook onze Zuiderbuurtjes toe gaan voegen...


Posted by jp on Feb-28-2006 16:28:

Hoeveel schattige Belgjes komen er dan?


Posted by ZZandirt on Feb-28-2006 16:30:

quote:
Originally posted by jp
Hoeveel schattige Belgjes komen er dan?



Aurelie!!!

(ff nw lokken )


Posted by jp on Feb-28-2006 19:59:

Komen er tenminste 2 mooie vrouwen


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.