TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
Geen idee, nooit geweest.
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas kaartenverkoop is voor janetten. is asta niet altijd gewoon de inkom |
^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt |
^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt.
ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta
zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt. ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst |
dus kom toch maar op tijd. Allen de main zaal is open nl deze keer dus er kan minder volk in als anders.
| quote: |
| Originally posted by Estuera dus kom toch maar op tijd. |
| quote: |
| Originally posted by Estuera Met nieuwjaar hebben ze nog mensen aan de deur moeten weigeren omdat het vol was |
| quote: |
| Originally posted by Loraine ROLL CALL (Estuera) Loraine Kelly & Domineesje |
Ik moet spijtig genoeg afhaken

Da hangt volledig van drieske af. Of als het echt moet, kan ik de auto ook wel vragen van thuis.
Ik wil nog steeds (als er vervoer is)
er is vervoer. maar waar kan ik iedereen best oppikken, bomar. voor u kan ik nog langs u huis rijden.
en blackie: wat gaat gij doen? moet ik u in berchem oppikken??? en johan? ik kan langs wommelgem rijden. ma daar ken ik men weg niet zo goed.
en guy? hoe zit da me ei jom? 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas en guy? hoe zit da me ei jom? |
Dries, voor mij is het geen probleem om in Berchem af te spreken hoor. Kies maar wat het gemakkelijkste is voor u.
btw, veel beterschap Vishnu =) (hoeveel vingers?)
Berchem is voor mij ook geen probleem. Gij moet 't weten he, gij moet karren 
Damn, I really want to go. Kga straks nog eens lobbyen bij Anja, of we de plannen die we al hadden ni kunnen verzetten 
damn... kzen dom
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas er is vervoer. maar waar kan ik iedereen best oppikken, bomar. voor u kan ik nog langs u huis rijden. |
och gij... zijt ge van (hoe moet ik da nu schrijven) rheti! 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas och gij... zijt ge van (hoe moet ik da nu schrijven) rheti! |
kheb een collega vanuit rehti!
en wie kent dat nu niet.
Spreekte da ni uit als "R�'i" ?
Btw Dries, kansen zijn nog maar klein dat ik meekom.
^mja das eigenlijk nog beter
mmmmz en hoe klein? kevin had jij ook geen interesse?
altijd 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.