TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by Bl@ckOut on Feb-24-2006 18:25:

Geen idee, nooit geweest.


Posted by Estuera on Feb-24-2006 18:43:

quote:
Originally posted by Kaidreas
kaartenverkoop is voor janetten. is asta niet altijd gewoon de inkom


Het is ook mogelijk om gewoon aan de deur nog kaarten te kopen ja, maar dan moet ge wel op tijd komen voor de zekerheid.


Posted by Kaidreas on Feb-24-2006 18:48:

^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt


Posted by Estuera on Feb-24-2006 18:59:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt


Zover ik weet kunt ge echt nog gewoon naar binnen als ge terplekke inkom betaalt hoor.


Posted by Kaidreas on Feb-24-2006 19:13:

^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt.
ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst


Posted by Estuera on Feb-24-2006 19:16:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt.
ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst


Met nieuwjaar hebben ze nog mensen aan de deur moeten weigeren omdat het vol was dus kom toch maar op tijd. Allen de main zaal is open nl deze keer dus er kan minder volk in als anders.


Posted by Bl@ckOut on Feb-25-2006 15:40:

quote:
Originally posted by Estuera
dus kom toch maar op tijd.

Da zal dus van den "driver" afhangen he.
-> op tijd vertrekken he Dries


Posted by djcresto on Feb-25-2006 16:33:

quote:
Originally posted by Estuera
Met nieuwjaar hebben ze nog mensen aan de deur moeten weigeren omdat het vol was


Toen was er wel Johan Gielen he


Posted by Loraine on Feb-28-2006 16:00:

quote:
Originally posted by Loraine
ROLL CALL

(Estuera)
Loraine
Kelly & Domineesje


Tijd voor een kleine UPDATE lieve Vlamingen ?!?


Posted by Xilver on Feb-28-2006 16:46:

Ik moet spijtig genoeg afhaken


Posted by Bomar on Feb-28-2006 18:03:

Da hangt volledig van drieske af. Of als het echt moet, kan ik de auto ook wel vragen van thuis.


Posted by Gladius on Feb-28-2006 18:35:

Ik wil nog steeds (als er vervoer is)


Posted by Kaidreas on Feb-28-2006 19:08:

er is vervoer. maar waar kan ik iedereen best oppikken, bomar. voor u kan ik nog langs u huis rijden.
en blackie: wat gaat gij doen? moet ik u in berchem oppikken??? en johan? ik kan langs wommelgem rijden. ma daar ken ik men weg niet zo goed.


en guy? hoe zit da me ei jom?


Posted by Vishnu on Feb-28-2006 22:20:

quote:
Originally posted by Kaidreas
en guy? hoe zit da me ei jom?

Ya ik ben nog steeds extreem geinteresseerd maar ga nog altijd niks beslissen.
Ben effe ni online geweest dus ook ni op het forum hier (revalideren van een oogziekte..) maar klaat dan binnekort wel horen of ik zeker wel of ni ga. Maar hou die optie op die passagierszetel nog maar he


Posted by Gladius on Feb-28-2006 22:26:

Dries, voor mij is het geen probleem om in Berchem af te spreken hoor. Kies maar wat het gemakkelijkste is voor u.

btw, veel beterschap Vishnu =) (hoeveel vingers?)


Posted by Bl@ckOut on Mar-01-2006 09:20:

Berchem is voor mij ook geen probleem. Gij moet 't weten he, gij moet karren


Posted by Xilver on Mar-01-2006 09:55:

Damn, I really want to go. Kga straks nog eens lobbyen bij Anja, of we de plannen die we al hadden ni kunnen verzetten


Posted by Kaidreas on Mar-02-2006 20:42:

damn... kzen dom


Posted by Bomar on Mar-03-2006 22:13:

quote:
Originally posted by Kaidreas
er is vervoer. maar waar kan ik iedereen best oppikken, bomar. voor u kan ik nog langs u huis rijden.


Ik woon wel niet echt in Turnhout, maar in Retie; twee gemeentes onder Turnhout. Maar ik wil gerust naar een verzamelpunt komen ze, of naar waar gij woont ofzo.

laat nog maar iets wete


Posted by Kaidreas on Mar-04-2006 20:28:

och gij... zijt ge van (hoe moet ik da nu schrijven) rheti!


Posted by Bomar on Mar-04-2006 23:41:

quote:
Originally posted by Kaidreas
och gij... zijt ge van (hoe moet ik da nu schrijven) rheti!


kent ge da dan? zo'n boerengat

kvind die naam ook op niks trekken ze


Posted by Kaidreas on Mar-06-2006 17:17:

kheb een collega vanuit rehti!
en wie kent dat nu niet.


Posted by Vishnu on Mar-06-2006 17:28:

Spreekte da ni uit als "R�'i" ?

Btw Dries, kansen zijn nog maar klein dat ik meekom.


Posted by Kaidreas on Mar-06-2006 17:44:

^mja das eigenlijk nog beter

mmmmz en hoe klein? kevin had jij ook geen interesse?


Posted by TOR on Mar-06-2006 18:15:

altijd


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.