TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- RoomService Tråden
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
I något avsnitt av Äntligen hemma (det var iaf Martin Timell som var programledare) så visades ett modern kök upp. Bland specialgrejerna i köket så fanns det bland annat en "hylla" som hissades upp ut köksbänken. Någon som vet vad det är för något (tillverkare eller dyl.) eller kan tipsa vilket avsnitt det kan ha varit eller var man kan hitta dylikt på nätet?
Ja, jag har installerat en sån hos min kusin i hans mastodont kök. Dessvärre hade han tillverkat den själv. Men googla så hittar du nog.
Ja, jag har installerat en sån hos min kusin i hans mastodont kök. Dessvärre hade han tillverkat den själv. Men googla så hittar du nog.
| quote: |
| Originally posted by jofawe Ja, jag har installerat en sån hos min kusin i hans mastodont kök. Dessvärre hade han tillverkat den själv. Men googla så hittar du nog. |
| Originally posted by Aendy Min tanke är att tillverka det själv. Vad använde han som "hiss", hydrauliska armar (som man trycker ner manuellt) har jag tänkt mig men då blir problemet hur man gör en låsfunktion så att skiten stannar nere. BTW; hittade köket: http://www.hagakoket.com/modernteknik.htm |
vad exakt ska du ha i den där "hissen"?
| Originally posted by mr_fisken vad exakt ska du ha i den där "hissen"? |
| Originally posted by Aendy Typ kokböcker eller nåt... Jag får en ny spis som är smalare än den nuvarande, därför blir det ett 15 brett hål som jag tänkte göra typ ett bakskåp till. Men eftersom man typ bara kan använda de 30 närmsta cm i ett sådant smalt skåp tänkte jag försöka utnyttja de bakre cm till något vettigt oxå... |
Mitt senaste projekt i kategorin tidsfördriv. Entrén till min lägenhet ser numera ut så här:

.
Very nice!
Välldigt snyggt överlag och välldigt snyggt med skorna hängandes.
Känns lite som dagis, fast snyggare

Snyggt Aendy!
Rätt snygg brytare du har med, Eljo Senso .. maffigt!
Inte många som tänker på att det gör rätt mycket om man byter dem..
Ja, verkligen snyggt! Och vågat!
| Originally posted by Akia Ja, verkligen snyggt! Och vågat! |
hon är ju inte ens näck!

Inte bilden
, den är smakfull. Jag menar att våga göra nåt sånt på en vägg, skulle själv vara rädd för att det blev fel eller fult. ...Så mina väggar har inget, inte ens tapeter 
| Originally posted by Akia Inte bilden :D , den är smakfull. Jag menar att våga göra nåt sånt på en vägg, skulle själv vara rädd för att det blev fel eller fult. ...Så mina väggar har inget, inte ens tapeter :toothless |
Snyggt och originellt 
Absolut bättre än tavlor och tapeter! Jag kulle också måla om jag kunde.
| Originally posted by Akia Absolut bättre än tavlor och tapeter! Jag kulle också måla om jag kunde. |
Smart! Kanske tom jag skulle våga mig på ju!
| Originally posted by Aendy Fast man får hejda sig, det kan bli för mycket av det goda om man brassar på med målningar... |
Har du nån "orörd" vägg kvar nu?
| Originally posted by reveal Det sägs att detsamma gäller tatueringar :) Har du nån "orörd" vägg kvar nu? |
Vad tror ni om följande projekt som strax drar igång...
Att måla en vägg i köket svart, sedan med endast klar lackfärg måla följande motiv:
Diggar idén då det blir en bra symbol med namnet 
Eller tycker ni det är lite väl "freaky" att smälla upp en sådan symbol i köket?
| Originally posted by SWE_TRANCE Vad tror ni om följande projekt som strax drar igång... Att måla en vägg i köket svart, sedan med endast klar lackfärg måla följande motiv: Diggar idén då det blir en bra symbol med namnet ![]() Eller tycker ni det är lite väl "freaky" att smälla upp en sådan symbol i köket? |