TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Ze zouden die zenders moeten bombarderen. Bij mij gaat het er echt niet in hoe mensen die "muziek" mooi kunnen vinden, zo degenererend voor de vrouw, zo plat, vulgair, gangsta(wannabe), dikkenek-achtig, agressief...mja...k'ga der niet (weer) verder over beginnen zagen |
| Originally posted by Tiger777 uhu, helemaal juist. Bende achtergesteld crapuul is het ja, schooiers, druggebruikers en misdadigers. Ze mogen der trots oep zen. |
| Originally posted by Real Misschien moeten we beginnen met 50cent te remixen om trance wat populairder te maken. |
| Originally posted by Eagle` den hedendaagsen trance klinkt tegenwoordig al zo plat, cheap en ongeinspireerd als een blik rooi boonen. Nog populairder please laat het aub uit |
?
Autsj
| Originally posted by Push2005 Hebtget over Miika Kuisma ? |
| Originally posted by Shadowkid Vandaar dat ze speciaal 'happy single' zei, ze krijgt 23x zoveel aandacht als iemand met een relatie |
| Originally posted by Real Sjieke avatar. Kuch. Nee serieus, ge hebt gelijk vind ik. |
| Originally posted by Aur�lie Dat is geen [u]causale relatie[u] hoor. Ik voel me verre van aangesproken |
^Illustratie van men punt 
| Originally posted by Shadowkid Pff, dat zijn veel te moelijke woorden voor mij om te begrijpen zenne |
| Originally posted by Eagle` den hedendaagsen trance klinkt tegenwoordig al zo plat, cheap en ongeinspireerd als een blik rooi boonen. Nog populairder please laat het aub uit |
| Originally posted by Tiger777 Da's normaal e. In ternats zeggen ze: "teen eet nikske m� et ander te moake, ze zeit daze der nikske mee te maken eeft" Boerke |

| Originally posted by Aur�lie ^Illustratie van men punt |
ik zou bijna zeggen: de relatie tss, ik die me niet meteen kon herinneren wat een causale relatie was (wat natuurlijk een externe oorzaak heeft
), en u punt, nl. dat wat ik eerder zei geen causale relatie is, is niet causaal. Het is immers perfect mogelijk dat mijn veronderstelling toch klopte, desondanks ik me de term 'causale relatie' niet kon herinneren (door externe omstandigheden off course
).
| Originally posted by Lady_LizzY Female, met een relatie van een maandje of 8 |
vrouw, relatie van 16 maanden (met nen hollander
)
bijna 2 jaar en 2 maand samen met Valerie
| Originally posted by Aur�lie Ik wordt niet gezweept , ik ben diegene die ze uitdeelt |
Is dat alles wat je kan , rode striemen ...
?
| Originally posted by Aur�lie Is dat alles wat je kan , rode striemen ... ? |

| Originally posted by Aur�lie Is dat alles wat je kan , rode striemen ... ? |
pics or stfu 
| Originally posted by New Wave Als jij dat te soft vind dan kan ik altijd nog mijn morgenster uit de kast trekken hoor. Wat jij maar wenst schatje. Maar dan niet lopen zeuren dat het te pijn doet, want dan ken ik geen ganade. |
| Originally posted by Kaidreas Is NEW teef geen betere naam voor u hit her with your rythme stick |
tja ik zie een teddybeertje nog niet rondlopen met een morningstar
mja als het nu NEW mastrubeertje was 
| Originally posted by Kaidreas tja ik zie een teddybeertje nog niet rondlopen met een morningstar |