TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ik kots op rnb. Kutmuziek. En dan da belachelijk introfilmke voor die Kaye Styles. "Hij hoeft maar met z'n vingers te knippen en er staan al direct 3 bitches voor hem klaar". My god, sterf toch gewoon met ulle voze stoerdoenerij. |
| Originally posted by Xilver Ik kots op rnb. Kutmuziek. En dan da belachelijk introfilmke voor die Kaye Styles. "Hij hoeft maar met z'n vingers te knippen en er staan al direct 3 bitches voor hem klaar". My god, sterf toch gewoon met ulle voze stoerdoenerij. |
Bwa, zo slecht vond ik dat niet echt.
En ten andere, da's een keipopulair genre, dus waarom zouden we zoiets niet inzenden?
't Is eens iets anders voor een eurosongfestival, denk wel dat dat het meest internationaal klinkt van alle liedjes die we tot nu toe gehoord hebben.
Kate Ryan was ook wel leuk, maar niet verfrissend genoeg vrees ik.
R'nB sucks... Hier komen ze zagen dat we hen discrimineren en doen, maar voor de rest mogen zij van de vrouwen wel een lustobject maken dat voor niets anders bestemd is dan seks... Alleen al daarvoor weiger ik ernaar te luisteren.
als ze de ryan sturen of any other influenced belgisch dansnrke for that matter zijn ze echt onnozel, en klaar om volgend jaar weer een jaarke ni mogen mee te doen.
Stuur peter, diee ket heeft teminste een stem
| Originally posted by Eagle` Stuur peter, diee ket heeft teminste een stem |
| Originally posted by Phortastic van schuurpapier ja |
| Originally posted by Eagle` good point ma tis zon stem da blijft hangen, zeker meer dan da die ryan of laat staan roxanne, die moet het meer hebben van haar tetten als haar zingen ... En zen rocknummerke is teminste intressanter als zo een dwaas dancenr, alvast dieper |
Peter Evrard for Athens plz!
Ik hoop dat hij in de halve finales ook de radioluisteraars kan overtuigen, hij won al voor de tv1 kijkers zodus...moet mogelijk zijn
Echt zalig nummer!
zonet op Eve Kempbell gestemd.. zegt genoeg over de kwaliteit vanavond 
*blast* vergeten te letten
Ik was weer aanwezig gisteren. Ik vond de act van Petra echt goed gedaan. 't zat snor. De act van Belle Perez vond ik echt niet goed. Alle respect voor dat meiske, maar (wat mijn beperkte kennis van haar repertoire ook is) ik vind elk liedje gewoon een kopie van elkaar. Okay, ze trekt volle zalen, maar ik vrees dat de kopie-van-kopie toch ergens zal eindigen? De choreografie zat wel goed in elkaar, maar ik vond de uitwerking ervan niet geslaagd.
Eve Campbell, wie er niet opgelet had, er zat een stukje vooropgenomen in. Het zwieren van de camera rond haar fr�le lijfje werd opgenomen toen we in de studio stonden te wachten op de start.
Wat mij verder opviel: zo allemaal kleine mensen! Tom Van Landuyt, die mens is amper een scheut groot.
Iets tegen kleine mensen Elof? 
idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo. Zal de mensen int sportpaleis binnenkort ook wel op moeten vallen na enkele uurtje Belle Perez
khoop dat ze ni wint, is echt geen eurosong-plaat. Vlaanderen denkt altijd orgineel te doen en zo punten te scoren. maar da werkt dus ni eh
| Originally posted by dj Elof Ik was weer aanwezig gisteren. |
Maar had u ni opgemerkt. Heb ook maar effekes gekeken.
| Originally posted by Vishnu Haha, ik dacht nog gisteren, zou em daar nu weer aant supporteren zijn Maar had u ni opgemerkt. Heb ook maar effekes gekeken.Vond er niet echt iets waw tussen zitten, maar voor mijn part mogen ze Peter sturen, al ist maar omdat die een paar straten van on woont |

| Originally posted by Vishnu Haha, ik dacht nog gisteren, zou em daar nu weer aant supporteren zijn Maar had u ni opgemerkt. Heb ook maar effekes gekeken.Vond er niet echt iets waw tussen zitten, maar voor mijn part mogen ze Peter sturen, al ist maar omdat die een paar straten van on woont |
Eerst gaan draaie me dark-E en dan ff binnespringe bij peter om een tasje koffie te drinke?
| Originally posted by Dj LPG leefde gij in populartown ofzo? Eerst gaan draaie me dark-E en dan ff binnespringe bij peter om een tasje koffie te drinke? |

| Originally posted by Vishnu Haha, popular town ![]() Neenee, ik zeg het, Dark-E, dat was nog voor zn bekendheid, en Peter ken ik hoegenaamd niet persoonlijk. Heb em alleen nog maar aan een tankstation gezien, en da was nog geeneens in ons dorp. |
Gisteren was de enige aflevering van echt bedroevend laag niveau vond ik...jammer dat er dan sterkere nummers moeten afvallen in de vorige afleveringen
| Originally posted by Antony idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo. |
Ik heb niets tegen kleine mensen, integendeel! Ik ben zelf maar een goeie 1.75m groot. Het viel gewoon op dat Bart Peeters en Tom van Landuyt nog een kop kleiner zijn dan mezelf.
Jaja, ik stond gisteren aan de publiekskant van de jury. Marcelleke had zijn geel kostumeken aan. Het grappigste moment (en eigenlijk mag ik dit niet op een publiek forum zeggen, maar soit) was toen programma directeur Sven tegen de jury kwam zeggen dat ze hun kritiek moesten temperen. U niet opgevallen dat vanaf Petra de kritiek plotseling anders klonk 
| Originally posted by Vishnu Haha, popular town ![]() Neenee, ik zeg het, Dark-E, dat was nog voor zn bekendheid, en Peter ken ik hoegenaamd niet persoonlijk. Heb em alleen nog maar aan een tankstation gezien, en da was nog geeneens in ons dorp. |
| Originally posted by Antony idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo. Zal de mensen int sportpaleis binnenkort ook wel op moeten vallen na enkele uurtje Belle Perez |
| Originally posted by Kaidreas peter heeft voor mij al de deur van de frituur opengehouden (in beerse) nu we toch over beroemdheden hebben, ik woon naast het dorp van bart wellens (en vroeger erwin vervecken, die is naar herentals verhuisd dacht ik) me ftw |