TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Posted by Sh!fty on Jan-25-2006 22:36:

quote:
Originally posted by DJ Wout
ja Ronny, laat al maar zitten, begrijp waarom Crisse en Regi hier niet meer komen.

omg, kvoel me beschaamd dat ik met men ogen open in die act viel
lach maar Toni, lach maar hard
Je bent echt een zielig persoon hoor,
en ik weet waarom je je zo vijandig opstelt op TA
Je bent het niet gewoon dat mensen je accepteren en om vrienden te hebben.
Is het leven achter de lopende band niet spannend genoeg voor je dat je andere mensen moet kunne klooien
En natuurlijk doe je het op een forum, want je hebt niet genoeg ballen aan je lijf om mensen in je buurt te foppen, omdat je dan wat peren op je gezicht zou krijgen.

Kan momenteel niet op iets anders opkomen

ps: ******

Posted by Real on Jan-25-2006 22:54:

quote:
Originally posted by Push2005
Post eens ne foto waar ge het gras aan't afrijden zijt ofzo

Rofl.

Mor idd ja.

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2006 22:55:

Best read of the day

Een foto van Wout met de gazet van vandaag in zijn pollen �n een briefke met daarop "Toni_D2 is teh sexx0r", DAT zou een bewijs zijn

En in dat geval: Laat maar eens zien dat ge de ballen hebt om een paar amateurs partij te geven in een DJ-contest

Posted by Push2005 on Jan-25-2006 23:04:

Wout, als ge nog eens het lef hebt om te komen h�... dan zoude nog verstomd staan; want ik durf mijn geld hier zetten op de gemiddelde BETA dj dat die beter mixt dan u ze

En dan noemt ge ons amateurs

Posted by Tiger777 on Jan-26-2006 08:15:

Het bashen is verlegd.. Het concept 'toni_D2' werkt niet meer, uit de mode en afgeleefd. Gelukkig is er al vervanging voorzien..

quote:
Post eens ne foto waar ge het gras aan't afrijden zijt ofzo; of iets bij u thuis; anders zullen we nooit weten of gij het echt zijt of nie...

=> Lachen

Posted by Pheatus on Jan-26-2006 10:40:

quote:
Nope, sorry gasten... het moet met turntables gebeuren, anders heb je een voordeel... digitale mixes worden trouwens anders beoordeeld; daar wordt je volledig de grond ingeboord als je 1 keer de bocht uitgaat met het beatmatchen (en terecht, want er is nieks meer aan )

Er zijn in de main-music section af en toe non-live competities moest het je interesseren, join er eens zo��n

dus ik mag niet meedoen?

Posted by Push2005 on Jan-26-2006 10:55:

Jij combineert beiden zeker

Als ge beatmatched by ear, dan moogt ge meedoen... da is het criterium

Het enigste wat niet mag zijn programmas als mixmeister & ableton omdat ge daar alle tijd hebt om een mix in mekaar te prutsen

Posted by Bertn on Jan-26-2006 11:42:

dat is niet helemaal correct. met een programma als ableton kan je live mixen ook. dan komt er niks bij kijken van vooraf prutsen aan de tracks en zo...

Posted by Dj LPG on Jan-26-2006 11:54:

ik denk om het eerlijk te houden dat je ofwel totaal geen computermixen toelaat, ofwel moet je ze allemaal toelaten... Eventueel kunnen ze bij dat laatste dan nog steeds apart beoordeeld worden eh. Het komt er een beetje op neer van vertrouwen te hebben, want iemand die zegt dat hij live mixed, die kan evengoen thuis zitten knoeien met een programma eh
Denk da we hierover best zo snel mogelijk dan duidelijkheid scheppen...

Posted by Push2005 on Jan-26-2006 12:03:

Wel... vanaf dat je een programma hebt met BPM readout, track-overview en sync-buttons is het niet meer toegelaten

Pheatus, ik dacht dat jij enkel je pc gebruikt om de tracks in je dj console te laden en voor de rest doe je het manueel ? Als dat zo is is het toegelaten; als je een programma gebruikt voor de hele mix is het niet toegelaten.

Posted by Antony on Jan-26-2006 13:00:

die bekendere dj's die het forum tegenwoordig bezoeken zouden we een soort van verplichte identiteitscontrole moeten laten uitvoeren... even een snapshot met de webcam doorsturen naar de moderator is voor mij al goed. Om misverstanden te voorkomen zou dit toch een goede zaak zijn denk ik... zou ons een heleboel spam besparen, en kunnen we misschien met wat meer respect een heus bestand aan dj's op het forum opbouwen

Posted by Belgian Bonzai on Jan-26-2006 13:12:

quote:
Er zijn in de main-music section af en toe non-live competities moest het je interesseren, join er eens zo��n

Daar heb ik er nog maar eentje van gezien, hoor.
quote:
Originally posted by Dj LPG
iemand die zegt dat hij live mixed, die kan evengoen thuis zitten knoeien met een programma eh

Da hoor je normaal wel.

Bovenstaande post = goed idee. D'er mogen er wel al een paar vrijgesteld: Lolo, Estuera, Icone, Elof,...

Posted by Aur�lie on Jan-26-2006 13:13:

Komaan mensen , Wout komt zelden of nooit op het Illusionforum. Wat zou hij hier dan komen doen . Toni aka X-tune of een andere nerd heeft ons allemaal goed liggen

Posted by Belgian Bonzai on Jan-26-2006 13:16:

Allemaal gemakkelijk op te lossen. Dat em iets op het Illusionforum post e, verwijzing naar ta of zo; 1 minuutje werk. Dan gewoon linkje posten hier.
Als daar niets van komt zal het wel bullshit zijn, anders [pixOrSTFU]raw vinyl fest [/pixOrSTFU].

Posted by Sh!fty on Jan-26-2006 13:48:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Komaan mensen , Wout komt zelden of nooit op het Illusionforum. Wat zou hij hier dan komen doen . Toni aka X-tune of een andere nerd heeft ons allemaal goed liggen

+ in Right Now zend hij dat hij 1 van z'n eigen trax speelt.
sorry maar ik geloof niet dat een producer thuis z'n track voor eigen amusement opzet

+ Favorite album: Dj wout in Moskow -> cheap advertising or bullshit?

+ Favoriet programma: Regi's world -> ofwel is dat een homokoppel ofwel ook dikken bullshit

+ Gisteren was em ineens zo rap weg als Benny vroeg naar een picture met papier waarop: I love tranceaddict. 11 uur, komt net overeen met kleine Toni's bedtime

+ Heeft iemand ze al tegelijk online gezien?

Posted by Bl@ckOut on Jan-26-2006 13:51:

quote:
Originally posted by Aur�lie

nog zoiets: hij komt ook niet veel op dit forum, maar toen hij in de beta-smoelenthread met Xilver werd vergeleken was hij de eerste om er op te reageren, alsof hij 't allemaal van nabij volgt. Lijkt mij straf. Bovendien lijkt 't mij weinig waarschijnlijk dat Wout hier een thread komt volgen met allemaal foto's van onszelf. Dus tenzij hij het tegendeel bewijst ga ik er ook vanuit dat 't de ��n of andere grapjas is.

ontopic: ik heb toch maar besloten om ni mee te doen, mss ne volgende keer. Push, wilt ge mij dan bij de jury zetten?

Posted by Moondust on Jan-26-2006 16:50:

quote:
Originally posted by DJ Wout
Interessant, misschien bij genoeg interesse een wedstrijdje onder professionele dj's/producers. Als ze het aandurven tenminste ...

niet dat ik geloof dat ge �cht dj wout zijt, ma waarom geen "professional vs. amateur contest". Als ze het aandurven tenminste

Posted by djcresto on Jan-26-2006 17:16:

Waarom computermixen verbieden? Vele topjocks beginnen toch pc te gebruiken. Of je nu een pracht van een mix kan neerzetten met vinyl, tape, cd, mp3 of pc maakt toch niks uit, als het maar goed klinkt. Enja de winnaar zullen we mss ooit wel eens te horen krijgen dus die kan op die moment gerust door de mand vallen als hij alles 700 keer geprobeerd en herhaalt heeft.

Posted by Sh!fty on Jan-26-2006 18:31:

waarom mogen promo's/unsigned tracks niet?
Het is toch leuker als je een paar tracks herkent, het zou in je nadeel werken enkel promo's te gebruiken

Posted by djcresto on Jan-26-2006 18:41:

quote:
Originally posted by Sh!fty
waarom mogen promo's/unsigned tracks niet?
Het is toch leuker als je een paar tracks herkent, het zou in je nadeel werken enkel promo's te gebruiken

niet legaal tenzij je de promo op legale manier hebt verkregen?

Posted by Sh!fty on Jan-26-2006 18:56:

ah unreleased als in "NOG niet gereleased"?
of wordt er bedoelt; niet gedrukt mag niet gespeeld worden?

Posted by Push2005 on Jan-26-2006 20:46:

Met unreleased bedoel ik dat je ze nog niet op plaat kunt kopen... als je over legale promo's beschikt mag het wel. Deze richtlijn is om de mp3 dj's niet met het nieuwste van het nieuwste te kunnen laten spelen... want dat is een onrechtmatig voordeel.

En wat die computermixes betreft: ze mogen gewoon niet als ze niet in 'realtime' gemixed zijn ok ? Ik weet dat dat moeilijk na te gaan is; maar breng die eerlijkheid er gewoon voor op. Het is nogal omslachtig om een aparte categorie computer dj's erbij te maken; want jullie blijven gewoon een voordeel dragen.

En topdj's die met computer spelen zijn zielig als ze geen meerwaarde ermee kunnen brengen. Verschillende technodj's kunnen dat wel, waarvoor respect. Paul Van Dyk doet dat niet; ik heb dus ook niets maar van respect voor die vent...

Posted by Jasperovitsj on Jan-26-2006 20:55:

Ik denk dat we als criterium voor het al dan niet toelaten van computermixes 2 dingen kunnen nemen:

1. De mixes moeten live gemixt zijn in 1 take, zonder onderbrekingen.

2. Het beatmatchen en phasematchen en effectieve mixen (schuif open, schuif dicht, toonregeling enzo) moet ook manueel gebeuren, zonder enige hulp van het gebruikte computerprogramma. Dus ook al gebruik je geen beatcounters of bpm-synchronisatie, als je een automix-functie gebruikt om de tracks aaneen te mixen mag het wat mij betreft ook niet.

Whaddayathink?

Posted by Push2005 on Jan-26-2006 21:11:

Voor mij is dat alleszinds in orde

Ik denkt trouwens dat dat het fairst is

Posted by Pheatus on Jan-26-2006 21:22:

Mijn console + virtual DJ (software) ondersteunen alle niet-toegelaten functies. Maar mijn mixwijze is als volgt: ik laad een mp3 in virtual DJ en gebruik voor de rest niets anders dan de console in real-time . Ask Moondust of andere mensen die me al bezig gezien hebben . Nu, als het niet mag, dan doe ik niet mee hoor. Ben hier de enige die met mp3 draait blijkbaar, en ik zou niet willen dat mensen me hier scheef gaan bekijken doordat mijn mix (wat ik echt betwijfel, maarkom ) door zou gaan naar een volgende ronde... om dan achteraf te horen van: hmja hij mixed met mp3

Pages (52): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »