TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz WAT IS DAT NOU? Eerst beledigd zijn dat ik je er niet bij had gezet, en nu zeggen dat je een Misschienetje bent?????? MOOI IS DAT!!!! |

| Originally posted by Eye-Riz WAT IS DAT NOU? Eerst beledigd zijn dat ik je er niet bij had gezet, en nu zeggen dat je een Misschienetje bent?????? MOOI IS DAT!!!! |
tja, voor jullie is het makkelijk: als je nooit bent geweest, weet je ook niet wat je mist. Dus dan weet je ook niet of je moet komen ja of nee. Je zult t zelf moeten weten...

Mja, ik kom ook. Eerst ff de nasleep van DD verwerken en dan kan ik er wel weer tegen aan 
Alpha
Jukx
Optimus
Little Theseus
magrec
New Wave
Eye-riz
Dago B Duck
Leander
Aphexx
SnuggLe + Vriendin
Dr Mystical
Kolkiewolkie
Miss P
Petrus
Misschien:
Tais
M5
Yarnie
Tijs08
Klopt ie nog? er kan nog geboden worden hoor 
Driekes (m5) komt 100%, ik sprak hem in de bus vanochtend en hij heeft het meteen in zijn agenda gezet......HE DRIEKES?!??!
massol
zondag krijg ik het definitieve antwoord, maar zoals het nou lijkt ist voor 80 % rond (hangt toch het dichtst bij zekers, dus laat maar lekker staan
)
mzzl kW
Dit wordt bijna een nog grotere meeting dan op TE whehehe 
Eerst een meeting op het Utrect centraal doen dan
haha
wie komen er allemaal met de trein naar utrecht?
| Originally posted by magrec Eerst een meeting op het Utrect centraal doen dan hahawie komen er allemaal met de trein naar utrecht? |
| Originally posted by Jukx ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch??? |
Mijn trein komt 2 x in t uur:
??:12 of ??:42 
| Originally posted by Jukx jaaa.. ikke! ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch??? nouja, misschien dat |M5| op de fiets komt! |
| Originally posted by Optimus He aap, ik ga wel met jou mee he! |

| Originally posted by magrec wie komen er allemaal met de trein naar utrecht? |
| Originally posted by Jukx ja tuurlijk, ik heb namelijk weinig zin om helemaal in mn eentje ernaartoe te gaan! ![]() he Little Theseus, jij moet ook meegaan! wat gaan we nou afspreken? |

M5 ga je op de fiets? Das ver fietsen hoor 
ik ga uiteraard met de trein. best wel goed plan om op centraal af te spreken. kunenn jullie mooi de bus opzoeken voor mij enzo hehehe.. daar ben ik geen held in 
Driekes, gaat met mij mee met de trein :-) spreken we wel af bij het station.....maar hoe laat?
urrtje of 11 ofzo?
massah!
| Originally posted by New Wave Driekes (m5) komt 100%, ik sprak hem in de bus vanochtend en hij heeft het meteen in zijn agenda gezet......HE DRIEKES?!??! massol |

Ik ga waarschijnlijk met Yarnie de trein onveilig maken omdat hij langs het station komt waar ik opstap (alphen aan den rijn). Als er nog meer mensen via Leiden reizen moeten die ook ff zo gaan. (Van Leiden centraal naar Utreg dus)
Jukx ik denk dat we het beste op Utrecht kunnen afspreken, ik spreek je nog wel op IRC kunnen we ff kijken hoe ver we kunnen omreizen voor elkaar.
Hej en Optimus... kheb sjinees geleerd: waozaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
aiaiaiai, jullie gaan mij dus bij de entree overdonderen 
de eerste 1,5 uur zit ik aan de deur 
Is wel leuk als jullie bijtijds komen, heb je nog een beetje de kans om met elkaar te kletsen en dan met zijn allen lekker te feesten 
Anders vist iemand ff een trein schema + bus schema op want ik ben te lui

Om 23:12 kom ik aan op Utrecht Centraal peron 7b,

Lekker ritje.. snif, nouja het wordt iig wel een leuk feest met al die TA-ers :P
| aiaiaiai, jullie gaan mij dus bij de entree overdonderen de eerste 1,5 uur zit ik aan de deur Is wel leuk als jullie bijtijds komen, heb je nog een beetje de kans om met elkaar te kletsen en dan met zijn allen lekker te feesten |