TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto - In Search Of Sunrise 5: Los Angeles
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Posted by Unique2701 on Mar-25-2006 23:30:

ik lees bij de CD reviews sectie van iemand die de cd al heeft gehoord dat het mixen weer rampzalig is

Posted by Asperge on Mar-26-2006 11:06:

Wat een lekkere tracks zeg, mixen tja niet heel goed maar ik blijf het nogsteeds een aardige cd vinden. Zal hem nog een paar keer moeten luisteren om met een echt oordeel te komen.

Posted by moogwai on Mar-26-2006 16:30:

quote:
Originally posted by basvh
Volgens mij kan Tiesto net zoals Seaman een hele cd vol knallen met nieuwe onbekende tracks alleen dat trekt het tiesto publiek niet. Zeker z'n grote wereldwijde release moet gewoon aanspreken dus daarom denk ik de bekende nummers op de ceedee die tried, tested en approved zijn.

Inderdaad en dan nog vind ik ISOS 5 een compilatie met veel onbekende tracks en dan zie ik dat er weer veel vocale tracks opstaan dan weet ik wel zeker dat ik het een vette cd vind! Die samples klinken in ieder geval erg goed

Ik koop deze ISOS ook gewoon, maar echt vaak zal ik er niet naar luisteren. Een ISOS1, Tiesto @ Innercity of Magik 6 kan ik haast wel dromen. Maar de laaste paar jaar komt er nooit meer een album uit die je echt helemaal grijsdraaid. Simpelweg omdat er meer aanbod is, trance niet meer zo nieuw is en mijn smaak ook breder is geworden. En daarnaast ben ik veel meer een fan van livesets en van eigen gemixte compilaties.

Posted by Loraine on Mar-26-2006 23:53:

quote:
Originally posted by tijs08
Die intro is voor mij dan ook samen met Jonas Steur - Wrong Turn het hoogtepunt van die CD, wat een prachtige melodieen zeg!

Jonas Steur - WRONG TURN
(Ik dacht even dat ik erin bleef hoor ) Die hou ik erin !

Posted by Glaniskanis on Mar-27-2006 12:07:

Wat een bar slechte cd's weer
Echt geen goed woord over voor de mixkunsten die ie laat horen.
Het is bijna een kunst om zulke mixes te maken zou ik zeggen... met een beetje goeie wil kan de gemiddelde huisvrouw al heel wat beters maken van dit setje tunes

Want hij heeft wel degelijk een stel heel leuke tunes gesigned voor deze comp. Ook wel degelijk wat missers in mijn boek, maar daar begin ik niet eens over.
Ik kan heel kritisch zijn, maar dat heeft gewoon geen zin meer.
Wat een goeie mix had kunnen zijn is weer hopeloos verloren gegaan en toont nogmaals maar weer eens duidelijk aan dat alles vroegah beter was

In de meest positieve zin van het woord is ISOS5 matig at best

Posted by The Freezzz on Mar-27-2006 15:47:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Echt geen goed woord over voor de mixkunsten die ie laat horen.
Het is bijna een kunst om zulke mixes te maken zou ik zeggen... met een beetje goeie wil kan de gemiddelde huisvrouw al heel wat beters maken van dit setje tunes

+1 helaas, na het horen van de samples was ik best wel enthousiast over de cd, maar tis een grote telleurstelling geworden.

Er zitten echt een aantal geweldige tracks tussen, maar waar bij de voorgaande ISOS cd's het mixen nog redelijk acceptabel was, is het een aantal keer echt zo slecht dat het de tracks degradeert tot grof afval.

Toppunt hiervan is de semi-mash-up van Let Me Be en Novocaine, Tiesto laat hier zien hoe je twee echt geweldige tracks enorm kunt verneuken.

Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-27-2006 16:01:

Ja ach, CD veranderd gewoon het eind doel, lachen gieren en brullen, zo ook bij die Clash up ja

Posted by eieregooie on Mar-27-2006 16:19:

Ik vrees dat ik het ermee eens moet zijn dat het mixen ditmaal af en to echt slecht is

Maar evengoed een lekkere CD hoor

Posted by eXos on Mar-27-2006 17:14:

H�, is ie al te koop dan?

Posted by MennoB on Mar-27-2006 17:27:

Kopen? Wat is dat!

Nee ben hem nu ook aan het luisteren. Mixen zijn zoals iedereen zegt, af en toe slecht.. Mja

Zal de cd wel kopen..

Posted by Muppy on Mar-27-2006 17:39:

hijs dus ergens al gelekt aan verschillende reacties te lezen

Posted by MennoB on Mar-27-2006 17:44:

Hij werd gisteren tijdens de WMC uitgedeeld..

Posted by drpeer_holland on Mar-27-2006 18:59:

Yep idd, hij is uitgelekt, ben hem ook aan het luisteren het mixen is soms erg storend..de trackselectie is wel erg lekker. Ga hem toch wel kopen volgende maand en natuurlijk naar de release party 3 Juni!

Posted by Push2005 on Mar-27-2006 21:37:

Deze cd is best wel nog 'acceptabel'... Sommige reacties zijn wat overdreven vind ik

Colour My Eyes --> Empty Streets is huilen met de pet op, maar daar blijft het voor mij bij. Kben benieuwd naar de sampler; dan kan ik mijn eigen ISOS aan mekaar mixen

De trackselectie is zonder wenige twijfel wel subliem

Posted by drpeer_holland on Mar-28-2006 20:48:

quote:
Originally posted by FunkySimon
ik ben niet zon downloader, maar zou em toch wel graag willen horen voordat ik em ga kopen als ik zo hoor dat het mixen verschrikkelijk is...

iemand een kleine tip waar die te beluisteren is?

Stuur maar ff een PM naar me

Posted by MennoB on Mar-28-2006 20:48:

Heb hem er al een gegeven

Dus Simon, check je PM

Posted by Kaidreas on Mar-28-2006 21:02:

ik wil ook wel zo'n pm

Posted by Siesta on Mar-28-2006 21:07:

Sja hij luisterd lekker weg...

maar de mixen tja! Dat hij dat zelf niet door heeft, of niet meer waarde aan hecht! Als ik hem was zou ik me er echt dood aan ergeren maja!

Ik ga em wel ff halen alstie in winkel sowieso voor de collectie

Posted by Unique2701 on Mar-28-2006 21:37:

vindt cd 2 meer club-ish net als bij isos4, verder is het mixen idd niet geweldig, maar vooral colour my eyes -> empty streets is wel errug storend

vind m niet zo slecht als iedereen beweert, maar van iemand als tiesto mag je idd toch wel VEEL meer verwachten.. Neemt ie uberhaupt wel de tijd om t na het mixen ff terug te horen?!

Maar ja, kopen doen we allemaal dus toch wel..

Posted by Muppy on Mar-29-2006 09:27:

verdammt scheisse...net niet op tijd om ook deel 3 van de rarretje nog te downloaden, dus nu zit ik met 2diehet dus niet doen...iemand nog de derde?!

Posted by eieregooie on Mar-29-2006 09:51:

tsk

Posted by basvh on Mar-29-2006 12:41:

quote:
Originally posted by Muppy
verdammt scheisse...net niet op tijd om ook deel 3 van de rarretje nog te downloaden, dus nu zit ik met 2diehet dus niet doen...iemand nog de derde?!

ik heb een post van usenet afgehaald met 5 rarren. 4 van 51 mb en 1 van 47. jij rarren nodig van diezelfde post?

Posted by Muppy on Mar-29-2006 14:17:

Heb hem van Rapidshare afgehaald. zijn 3 bestanden met het eerste deel 6 rarren, deel 2 heeft dan 7 rarren en deel 3 heb ik dus niet...

bedankt voor het aanbod btw appreciate that

Posted by drpeer_holland on Mar-29-2006 14:54:

quote:
Originally posted by Muppy
Heb hem van Rapidshare afgehaald. zijn 3 bestanden met het eerste deel 6 rarren, deel 2 heeft dan 7 rarren en deel 3 heb ik dus niet...

bedankt voor het aanbod btw appreciate that

stuur ff een pm dan komt het wel goed

Posted by magrec on Mar-29-2006 15:53:

lang leve usenet, ff gedownload en hij zit alweer in mijn prullenbak...Mixen slecht echt heel slecht zeg. Kun je wel een boel mooie plaatjes hebben maar zorg er dan voor dat je je cd zo programmeert dat je tracks uitkiest die een beetje mooi in elkaar overlopen en dat je een boeiende cd maakt. Het geheel is gewoon saai.

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »