TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^the bold and the beta? |
do u know if the line-up was announced yet?
(sry i dont speak dutch :/)
| quote: |
| Originally posted by Dr.Pepper do u know if the line-up was announced yet? (sry i dont speak dutch :/) |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^the bold and the beta? |
nice one
aha thx
| quote: |
| Originally posted by FredNova not yet, probably within 1 week |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik prolly met nog wat volk, we moeten enkel nog kaarten halen ![]() mja dat zeggen we dus al een paar weken. |
ik worstel er ook mee hehe
| quote: |
| Originally posted by FredNova not yet, probably within 1 week |
^ja fred baker komt niet... niet bekend genoeg.. alle ze hebben het hem ook niet gevraagd ofzow ze

| quote: |
| Originally posted by Push2005 Sensation White Belgium Line-up: 22h00 - 23h30: Joris Voorn 23h30 - 01h00: Junior Jack 01h00 - 02h00: Megamix 02h00 - 03h30: Jonas Steur 03h30 - 05h00: M.I.K.E 05h00 - 07h00: dj Elof |
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Ik ziu er dit jaar zeker bij zijn moest ie er ongeveer zo uitzien: 22u00 - 23u15: DJ Fire 23u15 - 00u30: DJ Elof 00u30 - 02u00: Fred Baker 02u00 - 03u30: Jonas Steur 03u30 - 04u00: Icone LIVE 04u00 - 07u00: M.I.K.E. vs Airwave B2B |
Belgian power gewoonweg
Kvinnet toch maar zever da ze Fred Baker ni vragen omda hij ni bekend genoeg is... Waarom zitten ze er dan zo op door te hameren da het een event is waar het niet om de dj maar om de muziek draait???
Line Up:
Marco V
M.I.K.E.
...
@ Dr.Pepper : Nice avatar!

Hij is volledig:
Tom De Neef
Darren Emmerson
Megamix
M.I.K.E.
Marco V
Dave Lambert
moet ik mij schamen omdat ik die eerste 2 namen nog niet veel gehoord heb?
| quote: |
| Originally posted by Antony moet ik mij schamen omdat ik die eerste 2 namen nog niet veel gehoord heb? |
| quote: |
| Originally posted by Antony moet ik mij schamen omdat ik die eerste 2 namen nog niet veel gehoord heb? |
dan heb ik tom al gehoort en is het waarschijnlek vandaar dat ik de naam wel 'van ergens' kende...
vanaf de megamix ist anders ook ni slecht 
vorig jaar was wel beter, jammer 
Looks like brol
Voor M.I.K.E. en Marco V alleen ga ik ni zoveel geld neerleggen zuh. M.I.K.E. kan ik al genoeg zien, en Marco V vind ik nu ook ni zo speciaal.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Looks like brol Voor M.I.K.E. en Marco V alleen ga ik ni zoveel geld neerleggen zuh. M.I.K.E. kan ik al genoeg zien, en Marco V vind ik nu ook ni zo speciaal. |
geen sensation voor mij.
haha, wat een spotgoedkope kutline-up. ik snap echt niet hoe ze dan zoveel geld durven vragen voor die inkomtickets hoor. bende geldzakken
Als ge show wilt zien ga dan naar Sensation, anders nie, want de line-up is totaal zijn geld niet waard, voor Marco V en M.I.K.E. is het de moeite, meer nie, alhoewel ik zelf Marco V nie graag hoor draaien en M.I.K.E. zie ik anders genoeg. Echt ne kutline-up, wie daar naar toe gaat voor de muziek vind ik redelijk zot, voor zoveel geld.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.