TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »


Posted by Bertn on Mar-02-2006 20:16:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^the bold and the beta?



lol


Posted by Dr.Pepper on Mar-02-2006 20:23:

do u know if the line-up was announced yet?

(sry i dont speak dutch :/)


Posted by FredNova on Mar-02-2006 20:24:

quote:
Originally posted by Dr.Pepper
do u know if the line-up was announced yet?

(sry i dont speak dutch :/)


not yet, probably within 1 week


Posted by Tiger777 on Mar-02-2006 20:27:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^the bold and the beta?

nice one


Posted by Dr.Pepper on Mar-02-2006 20:27:

aha thx


Posted by BZRK on Mar-02-2006 20:28:

quote:
Originally posted by FredNova
not yet, probably within 1 week


Das tenminste weer nieuws! Nice


Posted by djibberonacid on Mar-02-2006 20:48:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik prolly met nog wat volk, we moeten enkel nog kaarten halen
mja dat zeggen we dus al een paar weken.


ik ken het probleem ik worstel er ook mee hehe


Posted by djibberonacid on Mar-02-2006 20:50:

quote:
Originally posted by FredNova
not yet, probably within 1 week


seg maar als gij voor id&t werkt, weet gij toch al zeker iets van de line-up af he?


Posted by Kaidreas on Mar-02-2006 21:00:

^ja fred baker komt niet... niet bekend genoeg.. alle ze hebben het hem ook niet gevraagd ofzow ze


Posted by Vishnu on Mar-03-2006 09:46:

quote:
Originally posted by Push2005
Sensation White Belgium Line-up:

22h00 - 23h30: Joris Voorn
23h30 - 01h00: Junior Jack
01h00 - 02h00: Megamix
02h00 - 03h30: Jonas Steur
03h30 - 05h00: M.I.K.E
05h00 - 07h00: dj Elof


Ik ziu er dit jaar zeker bij zijn moest ie er ongeveer zo uitzien:

22u00 - 23u15: DJ Fire
23u15 - 00u30: DJ Elof
00u30 - 02u00: Fred Baker
02u00 - 03u30: Jonas Steur
03u30 - 04u00: Icone LIVE
04u00 - 07u00: M.I.K.E. vs Airwave B2B


Posted by Push2005 on Mar-03-2006 17:46:

quote:
Originally posted by Vishnu
Ik ziu er dit jaar zeker bij zijn moest ie er ongeveer zo uitzien:

22u00 - 23u15: DJ Fire
23u15 - 00u30: DJ Elof
00u30 - 02u00: Fred Baker
02u00 - 03u30: Jonas Steur
03u30 - 04u00: Icone LIVE
04u00 - 07u00: M.I.K.E. vs Airwave B2B



Amai nog nie Belgian power gewoonweg


Posted by Dj LPG on Mar-06-2006 20:38:

Kvinnet toch maar zever da ze Fred Baker ni vragen omda hij ni bekend genoeg is... Waarom zitten ze er dan zo op door te hameren da het een event is waar het niet om de dj maar om de muziek draait???


Posted by FUSyke on Mar-10-2006 08:40:

Line Up:

Marco V
M.I.K.E.
...


Posted by diddi on Mar-10-2006 08:43:

@ Dr.Pepper : Nice avatar!


Posted by FUSyke on Mar-10-2006 09:21:

Hij is volledig:

Tom De Neef
Darren Emmerson
Megamix
M.I.K.E.
Marco V
Dave Lambert


Posted by Antony on Mar-10-2006 09:31:

moet ik mij schamen omdat ik die eerste 2 namen nog niet veel gehoord heb?


Posted by FUSyke on Mar-10-2006 09:44:

quote:
Originally posted by Antony
moet ik mij schamen omdat ik die eerste 2 namen nog niet veel gehoord heb?


Tom De Neef kan je elke zondagavond van 22 tot 24u beluisteren op Topradio. Hier kan je een set van hem dowloaden: http://ns535.ovh.net/toppod/HK05032006.mp3 En elke eerste vrijdag van de maand draait hij op de Hed Kandi parties in antwerpen.

Van Darren Emmerson ben ik nu een set aan het downloaden.


Posted by Blue Sky 99 on Mar-10-2006 09:46:

quote:
Originally posted by Antony
moet ik mij schamen omdat ik die eerste 2 namen nog niet veel gehoord heb?


Darren Emmerson was vroeger lid van Underworld ...

Wow, sensation gaat de housy tour op


Posted by Antony on Mar-10-2006 09:46:

dan heb ik tom al gehoort en is het waarschijnlek vandaar dat ik de naam wel 'van ergens' kende...

vanaf de megamix ist anders ook ni slecht


Posted by Magistrate on Mar-10-2006 10:24:

vorig jaar was wel beter, jammer


Posted by Xilver on Mar-10-2006 10:29:

Looks like brol

Voor M.I.K.E. en Marco V alleen ga ik ni zoveel geld neerleggen zuh. M.I.K.E. kan ik al genoeg zien, en Marco V vind ik nu ook ni zo speciaal.


Posted by FUSyke on Mar-10-2006 10:39:

quote:
Originally posted by Xilver
Looks like brol

Voor M.I.K.E. en Marco V alleen ga ik ni zoveel geld neerleggen zuh. M.I.K.E. kan ik al genoeg zien, en Marco V vind ik nu ook ni zo speciaal.


Hier hetzelfde:

M.I.K.E. en Marco V heb ik al genoeg gezien.
Tom De Neef en Dave Lambert heb ik ook al gezien en deze kan ik nog genoeg horen.
Dan schiet er alleen nog Darren Emmerson over ...

Er zijn andere opties genoeg.


Posted by MikeVee on Mar-10-2006 11:04:

geen sensation voor mij.


Posted by Bertn on Mar-10-2006 11:09:

haha, wat een spotgoedkope kutline-up. ik snap echt niet hoe ze dan zoveel geld durven vragen voor die inkomtickets hoor. bende geldzakken


Posted by mrcanon on Mar-10-2006 13:29:

Als ge show wilt zien ga dan naar Sensation, anders nie, want de line-up is totaal zijn geld niet waard, voor Marco V en M.I.K.E. is het de moeite, meer nie, alhoewel ik zelf Marco V nie graag hoor draaien en M.I.K.E. zie ik anders genoeg. Echt ne kutline-up, wie daar naar toe gaat voor de muziek vind ik redelijk zot, voor zoveel geld.


Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.