TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid ik hoop da ze ni dezelfde fout maken als vorig jaar, en ipv een vrij lege mainstage een volle mainstage hebben, tzou zalig zijn mocht die wei daar echt helemaal vol staan met mensen. vorig jaar was de wei echt te leeg bij momenten, kwam imho door de vrij slechte programmatie, sasha stond daar verkeerd, ze hadde daar armin moete zette, dan stond de wei daar knalvol, maar armin stond dus in de versuz-tent, met een overvolle tent tot gevolg... (heb dan ook maar 5min armin meegepikt doordak et daar veel te druk vond) edit: wie ik nog op de affiche wens: tiesto (just 4 once, en dat ie hopelijk wa house speelt) mojado (wie er bij was vorig jaar weet waarom) dave clarke tiga estuera (deze keer tegoei )darkraver (vorige keer gemist, kwil hem tog wel echt een keer zien, lijkt me platgaan ) |
De q-dance was voor mij het alternatief toen Ferry speelde
, na 25 mins wask hem al beu
Kheb me wel geamuseerd op Yoji Biomehanika; en ik ben blijven plakken voor YDR zijn set, en kvond die ook best wel heel goed. Jammer dat ik daardoor mojado heb gemist...
En Sid heeft wel gelijk; ze zouden beter Armin azo tssn 20u - 22u savonds op mainstage laten spelen; zou zalig zijn
Ik ben ook naar Ronald van Gelderen geweest, hij speelde begot maar voor 15 man
Ennnn, als ze dit jaar weer Mark Norman & James Holden op de affiche zouden zetten dan zouden die ��k wel mogen komen, ID&T, ongehoord vond ik dat 
op mojado sloeg ik lijk helemaal door vorig jaar, kweet ook nie wrom, op mayday wast eigenlijk ook zo 
ja die set was echt wel goed toen 
Mojado was flippen 
Ik vond vooral Ferry, Armin en M.I.K.E. "live" het best. Mojado vond ik eigenlijk niet zo speciaal, ging na tijdje vervelen. Een mojado plaat in een set vind ik heel lekker, maar een uur lang is toch nie echt iets voor mij, twee versies van naranja, twee van el matador, toch nie iets voor mij. Alles dat voor de cd release uitkwam was het beste werk. El Matador kon er wel door, maar was nie zo goe en de onbekende tracks op de cd vond ik persoonlijk maar niks. Maar ja das al mijn mening natuurlijk eh
Re: Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
| Originally posted by mrcanon Ferry Corsten Bob Sinclar Ben Sims DJ Scot Project Oscar Mulero DJ Rush DJ Ghost Surgeon Ronald Van Gelderen DJ Coone & Dark-e Kr!z Marko Bailey David Guetta Markus Schulz Silicone Soul Paul Oakenfold |
Op een ander forum gelezen dat Menno de Jong op die datum ook in Belgie draait, veel kans dat dit op TL is. Of miss op een afterparty in La Rocca of Versuz...
Hopelijk brengt Oakenfold Sandra Collins mee voor de Perfecto tent. 
| Originally posted by Devilex Op een ander forum gelezen dat Menno de Jong op die datum ook in Belgie draait, veel kans dat dit op TL is. Of miss op een afterparty in La Rocca of Versuz... |
Na uur aanschuiven begonnen me einde van Fred Baker (jammer dat maar 15 min waren ...) Voor de rest vielen mij vooral Mojado, M.I.K.E. & natuurlijk den Armin op ! Met Markus en Ronald van Gelderen toch al 2 (voor mij althans) veelbelovende namen, maar kzou toch nog paar kleppers willen zien: Jonas Steur, Menno de Jong, Armin off course, PvD, ... Q dance zegt mij niks, dus daar trek ik mij ni veel van aan 
| Originally posted by DJ Sid ik hoop op een menno vs jonas |
ik hoop op goei weer !!!

Trance namen genoeg dus: Ferry Corsten - Ronald Van Gelderen - Markus Schulz - Paul Oakenfold - M.I.K.E. - Menno De Jong - Jonas
Nu de House namen
I love Sweden ja !!!

| Originally posted by 1Million$shot I love Sweden ja !!! |
WOOOOOOEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEW!!!!!!

^powerposter 
Originally posted by FredNova |
of zijt ge dermee aant lache
| Originally posted by FredNova is in onderhandeling |
Speciale actie tickets TomorrowLand
De tickets van Tomorrowland liggen sinds vandaag in de winkels. Volgende week komt de presite online en maken we tevens de volledige line up bekend. De programmatie zal er echt super uitzien, al zeggen we het zelf!
Voor de mensen die niet kunnen wachten tot het weekend van 29 & 30 Juli en nu al hun ticket willen kopen kunnen we dankzij Free Record Shop een ��nmalige en speciale actie aanbieden.
Tot en met 3 Mei 2006 zijn tickets voor Tomorrowland te koop aan slechts 35 euro (excl. Fee, normale prijs 42,5) voor een festivalticket voor zondag en 47 euro (excl. Fee, normale prijs 52,5) voor een combiticket voor het campingfestival op zaterdag + festival op zondag!
Deze actie vindt enkel en alleen plaats in alle Free Record Shops in Belgi�! (zolang de voorraad strekt, max 5000 tickets)
Namen die we reeds bekend maakten:
Ferry Corsten
David Guetta
Markus Schulz
Silicone Soul
Bob Sinclar
Ben Sims
Scot Project
Oscar Mulero
Promo
DJ Rush
DJ Ghost
Surgeon
Ronald Van Gelderen
DJ Coone & Dark-e
Kr!z
Marco Bailey
Axwell
Paul Oakenfold
Hmmmm...ik ben nog aan't twijfelen tussen een gewoon ticket of een combi-ticket met de camping derbij.
| Originally posted by Synthesia Namen die we reeds bekend maakten: Ferry Corsten David Guetta Markus Schulz Silicone Soul Bob Sinclar Ben Sims Scot Project Oscar Mulero Promo DJ Rush DJ Ghost Surgeon Ronald Van Gelderen DJ Coone & Dark-e Kr!z Marco Bailey Axwell Paul Oakenfold |
)
; deze namen zouden je moeten overtuigen + nu kan je het ticket goedkoper halen
Ik ben benieuwd wat dat campingfestival allemaal inhoudt.
Woehoew! Axwell is er ook bij
| Originally posted by Push2005 Namen die we nog niet bekend maakten omdat we te dwaas zijn: |
Originally posted by FredNova |