TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by jp compaired to any foreign festival it's heaven. |

Defqon One (june) and Mysteryland (August) always seem to be lucky
| Originally posted by jp The production is a disaster. |
| Mysteryland (August) always seem to be lucky |
Ask anyone who is 'in the business'
| Originally posted by basvh ML 2004 was not so warm. that whole week was shitty wheater |
Ian betts
airwave
mauro
armin
sander van doorn
cosmic gate
max graham
above & beyond
en nog vele andere
....+ the prodigy live... deze kans laat ik niet liggen na hun "I love techno act 
| Originally posted by jp Carl Cox draait waarschijnlijk op Sensation Germany dat weekend ![]() Vrijdag is alleen vanwege The Prodigy �cht interessant, maar die gasten komen ook naar Mayday |
Even afwachten nog wat de line-up van Extrema wordt, maar ik vind de line-up echt niet verkeerd. Een hoop van de namen die Trancefool noemt zijn echt
(afgezien van de techno).
| Originally posted by jp Ask anyone who is 'in the business' |
| Originally posted by Gonzo Meen te hebben gelezen in een interview dat Cox ook ergens op Dance Valley staat. Ik gok eigenlijk op de vrijdagavond op de Live c.q. Mainstage |
| Originally posted by Djeebie Even afwachten nog wat de line-up van Extrema wordt, maar ik vind de line-up echt niet verkeerd. Een hoop van de namen die Trancefool noemt zijn echt (afgezien van de techno). |
| Originally posted by Gonzo Extrema heeft Kleinenberg |
Ik ben niet zo'n diehard proghoer hoor
Ik hoop dat die extra area die nog bekend moet worden gemaakt wat leuke prog. namen heeft, die stroming is nu wel erg magertjes aanwezig in vergelijking met vorige jaren. Voor de rest zitten er zeker leuke namen tussen, heb er zin in!! 
| Originally posted by Matthijs Ik hoop dat die extra area die nog bekend moet worden gemaakt wat leuke prog. namen heeft, die stroming is nu wel erg magertjes aanwezig in vergelijking met vorige jaren. Voor de rest zitten er zeker leuke namen tussen, heb er zin in!! |

| Originally posted by Gonzo Extrema heeft Kleinenberg |
Waarom kun je niet een kaartje voor alleen de vrijdag aanschaffen?
Hmmm ik ben niet echt overtuigd. de LEF-area had heel veel vetter gekunt! Jammer dat Above and Beyond weer op vrijdag staan... Er moeten in ieder geval op die LIVE stage namen als Moby, Underworld, 0f Faithless bijkomen wiol een weekender echt interessant worden.
Hopelijk wordt die laatste area nog wat
We wachten dus nog even netjes af...
| Originally posted by Djeebie Nou van Kleinenberg laat ik m'n keus echt niet afhangen hoor Ik ben niet zo'n diehard proghoer hoor |
| Originally posted by GrooveCollect. kleinenberg is toch al tijden geen muziek voor proghoeren meer ?!? meer zoals jouw men of the moment ![]() |
| en nou we het er toch over hebben... ik zie je op Extrema |
I'm outta here...
| Originally posted by GrooveCollect. I'm outta here... |
Lol. Ik zie je inderdaad op Extrema 
wanneer word die line-up bekend eigenlijk?
| Originally posted by Muppy wanneer word die line-up bekend eigenlijk? |
| Marcel (Extrema) posted De line up wordt zeer waarschijnlijk 23 april of 7 mei bekend gemaakt via een uniek feest en een hele bijzondere persconferentie. Niet alleen pers en zaken relaties zijn uitgenodigd, maar ook extrema's e-friends. Van de ondertussen bijna 30.000 mogen er 1000 van komen op dit feest gehouden in Amsterdam. Dit feest is puur op uitnodiging en er zijn dus geen kaarten te koop. De locatie blijft geheim tot 2 dagen voor het feest. Eerst wordt op een speciale manier de line up bekend gemaakt aan onze e-friends en pers en dan gaan we knallen met nog hier en daar een surpise act. Hoe je aan een kaartje kunt komen wordt later in een persbericht bekend gemaakt via onze mailing. Ben je nog geen e-friend? Dan maak je vlug lid voor het bijzondere feestje. Jullie worden uitgenodigd, dus kaarten zijn gratis. Omdat we zoveel e-friends hebben zullen we een selectie moeten maken. Dus zeer waarschijnlijk alleen mensen die al een kaart gekocht hebben voor Extrema Outdoor. Meer info volgt op onze website........... De line up wordt volgens ons erg vet. hij is voor 95% klaar. nog even de puntjes op de i |
Maak ff een Extrema thread dan, stelletje hijackers