TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA-världskarta
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Solna i Stockholm
| quote: |
| Originally posted by Nyx jag kommer från Halmstad |
Borås här
tobo å nyx... ni måste skicka private message till reveal...annars lägger han inte till er. går inte att skriva i tråden bara...seså....sätt igång å skriv 
| Originally posted by Glorie tobo å nyx... ni måste skicka private message till reveal...annars lägger han inte till er. går inte att skriva i tråden bara...seså....sätt igång å skriv |
Rydaholm
Mitt emellan Värnamo och Växjö...
Fast sätt mig på Växjö för jag flyttar dit om några veckor...
| Originally posted by DJ_Laszlo Rydaholm Mitt emellan Värnamo och Växjö... Fast sätt mig på Växjö för jag flyttar dit om några veckor... |
lägg till mig i sthlm
| Originally posted by JayBee lägg till mig i sthlm |
var kan man se resultatet av denna karta?
*undrar*
| Originally posted by teski var kan man se resultatet av denna karta? *undrar* |
bara lite onödigt tänkande: örebro e den stad med mest TrancEaddicts / invånare. weeei... hehe
| Originally posted by St_Andrew bara lite onödigt tänkande: örebro e den stad med mest TrancEaddicts / invånare. weeei... hehe |
| Originally posted by Aendy Nja... jag vet inte... Mystoz hemort lär la ligga bra till... om det kan klassas stad.. |
det bor omöjligt 80000 pers i Örebro
jag skulle chansa på typ 35000
| Originally posted by Kongo_kim det bor omöjligt 80000 pers i Örebro jag skulle chansa på typ 35000 |
Placerar mig antingen i Lund ,Linköping eller i Fisk City.
Placera mig i Uppsala.
för det första får man väll allt ta och skriva typ "skulle du kunna vara snäll och placera mig........" eller nått liknande istället för "placera mig där"... speciellt när man e ny..
och för det andra... lär er att läsa och kolla lite längre upp och så ser ni att man ska PM:a reveal
http://trancehouse.free.fr/carte/preload.html
that is soooo cool 
dom ska ha med profiler sen oxå, nått för oss? 
| Originally posted by St_Andrew http://trancehouse.free.fr/carte/preload.html that is soooo cool ![]() dom ska ha med profiler sen oxå, nått för oss? |
| Originally posted by Kongo_kim det bor omöjligt 80000 pers i Örebro jag skulle chansa på typ 35000 |
om det nu är någon som håller igång kartan så får den personen lägga mig på skellefteå...
| Originally posted by Amnezia bor typ 250 000 om man räknar me runt omkring typ.. |
| Originally posted by Glorie då får man nog räkna med rätt stort område runt öret eller? va jag vet så bor det 125000 i ö kommun eller nåt.. |
du brukar ju ha rätt
mer än 35000 ere iaf
spec om man räknar me alla ankor längs svartån