TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Post hier je art :) (ja "art" woehoei)
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Dat kan wel kloppen jah.. Heb m verkeerd gesaved vrees ik.. Deze is btr:

En de achtergrond blijft een btje vaag, maar ik vond t wel grappig dus jah.. Ach je moet toch wat doen h�.. Op zo'n dag als deze 
| quote: |
| Originally posted by Jappio Dat kan wel kloppen jah.. Heb m verkeerd gesaved vrees ik.. Deze is btr: En de achtergrond blijft een btje vaag, maar ik vond t wel grappig dus jah.. Ach je moet toch wat doen h�.. Op zo'n dag als deze |
| Originally posted by TimeportE ja hijs zoo veel duidelijker, en uuh waar slaat Shibby eigenlijk op?? de sig is wel okeej, mooi beginnetje en op naar de volgende sig moe je maar denken waar had je trouwens die stroke voor nodig?.. |
)
Hoe krijg je die horizontale lintjes erin enzo?
| Originally posted by !_PeTrUs_! Hoe krijg je die horizontale lintjes erin enzo? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Hoe krijg je die horizontale lintjes erin enzo? |
Het gkut heeft me tot hier gebracht:

Wel lache al zeg ik t zelf.
waarom chinese letters?
Zeer kicke sig Petrus! Echt mooi gedaan
ik ben toch ook maar weer is met Photoshoppen begonnen, maar kan er geloof ik weinig van
misschien ietsie kleiner petrus.. hijs zoo groot nu.. maar het ziet der redelijk mooi uit idd!
keep it up
hee kijk eens wat ik vond.. 
(red. wat ik gemaakt heb
)
lol, had een gekke bui
| Originally posted by TimeportE hiero de scanlines psd van henkie.. hier is ie |
kewl..
.. wat d8 je van dit plaatje
Of maxima die wat witte poedertjes op der neusje heeft 
)
maar toch..
Oke.. Ps is natuurlijk ook makkelijk om je vakantiefoto's wat op te vrolijken 
Hoewel we nie echt overdreven veel zon hebben gehad:
Is dat uit de foto's nie te zien
:
Hehe.. Nou,, is toch best grappig gedaan al zeg ik t zelf!
zo hier de sig die ik eff snel voor basvh heb gemaakt!! hijs wel gein vin ik 

kheb al een tijdje nie meer gephotoshopped... alleen mn profielwerkstuk site... www.vitaminec.tk en ben nu met een site bezig voor een bedrijf (krijg ik zelfs centjes voor w00t
)
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/halec.jpg is een eerste opzetje...maar der moet nog flink wat aan gebeuren.
zooo.. weer eff nieuwe sigje gemaakt..
het is niet echt mijn stijl maar ik kon eff nix anders bedenken
zodra ik weer diepe inspiratie heb, maak ik wel weer wat nieuws 

Heey... ik ben in mn post-qontact-kater (denk aan, slapen nix doen, van je vakantie genieten, weer slapen en dan weer nix doen) maar weer is begonnen met photoshop.. Ben namelijk weer is bezig met een siteje voor wat vrienden van me, van de atletiekclub.. Site is nog nie echt veel, maar dis ff een opener van mn site:
Persoonlijk vind ik m wel grappig, maar commentaar mag natuurlijk altijd
als het maar gerechtvaardigd is haha
Oja, en voor de liefhebbers.. (die gozer die zo vaag in de lucht hangt rechts ben ik
)
LTR!
Oja, en nog ff voor de liefhebbers.. In het AD van vandaag staat een stukkie over een plugin voor o.a. ps waarmee je wat makkelijker achtergronden enzo weg kan halen (ook voor bijvoorbeeld transparante delen in je picz).. Het programmaatje heet Knockout, is van Procreate d8 ik.. je moet maar ff zoeken in Kazaa.. Daar istie te verkrijgen met serial en al 

LTR
| Originally posted by Jappio Oja, en nog ff voor de liefhebbers.. In het AD van vandaag staat een stukkie over een plugin voor o.a. ps waarmee je wat makkelijker achtergronden enzo weg kan halen (ook voor bijvoorbeeld transparante delen in je picz).. Het programmaatje heet Knockout, is van Procreate d8 ik.. je moet maar ff zoeken in Kazaa.. Daar istie te verkrijgen met serial en al ![]() ![]() ![]() LTR |
maar thanks voor het herinneren wasset alweer vergeten..:P
YEAh, afgelopen tijd bezig geweest met het designen van m'n nieuwe cd hoesje, hier het resultaat: