TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by magrec Verder een topdag gehad alleen iets teveel gezopen (zoals gebruikelijk ) |

| Originally posted by basvh Verder nog wat opzienbarende dingen gezien zoals iemand die gebeft werd midden in de the techhouse tent en een dame die aan het skinny dippen was. |
| Originally posted by Creamfields23 Ik dacht nog als ik mister snuggle zie zal ik hem eens aan spreken. Die ken ik namelijk wel van de foto's hiero. Volgende keer beter. |
| Originally posted by SnuggLe Nog een paar keer aangesproken door mensen die 'me kenden', maar die ik niet echt kende / niet wilde kennen / hun naam niet verstond. Ach ja, shit happens. |

| Originally posted by SnuggLe Festivals moet je niet heengaan voor de muziek. |
Flamesuit lenen??????
| Originally posted by SnuggLe Btw, waar was Glanis? |
| Originally posted by Creamfields23 Lol allures????? ![]() |

Flamesuit lenen?????? |
| Originally posted by SnuggLe Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord. |
| Originally posted by SnuggLe Festivals moet je niet heengaan voor de muziek. |
!
| Originally posted by SnuggLe Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord. |
Het geluid stond dit keer ook zo slecht afgesteld dat je lang niet hoort wat je in een club kunt horen. Bij dancevalley is het geluid beter in de tenten. Ik heb zeker wel goede sets gehoord op festivals maar op een festival wordt meestal niet de diepte opgezocht maar blijft het vaak wat oppervlakkiger.
| Originally posted by SnuggLe U ps. waren het wel MOOIEdames dan? |
| Originally posted by basvh Dat beffen was ranzig aangezien die gozert 5 min ervoor ook met een vriend van hem stond te zoenen. Was zn 40 jarige sjapie helemaal onder de pillen. Die skinny dippert was een lekkere milf!! |
Even een funny fact over Dr. Lektroluv.:
Waarom heeft die gast toch altijd een masker op? Ik dacht hij zal wel foeilelijk zijn ofzo.
Maar volgens een Dj/producer op mijn werk bestaat Dr. Lektroluv uit een groep van drie gasten.
Op deze manier kunnen ze dus toch draaien als ze dubbel geboekt zijn
Talking about marketing.
@ Snuggle
Ik bedoelde het ook niet verkeerd. Ik vind "bekenden" tegenkomen ook niet altijd prettig. 
Lektroluv wil op maandag gewoon normaal zijn boodschapjes kunnen doen denk ik 
| Originally posted by Creamfields23 Maar volgens een Dj/producer op mijn werk bestaat Dr. Lektroluv uit een groep van drie gasten. Op deze manier kunnen ze dus toch draaien als ze dubbel geboekt zijn Talking about marketing. |
| Originally posted by magrec Deep dish draaide dus echt wel hitjes ok dan kunnen ze wel een paar onbekende dingen draaien voor de rest is het gewoon een standaard deep dish hitjesset. |

Die zakjes water zijn toch gewoon kansloos??? Afzetterij bij het leven. Ik wil voor 2 euro wel een flesje van 0,5 liter en geen zakje van 0,25 waar je niet ��ns al het water uit kunt krijgen. Wat dat betreft kijk je met weemoed terug naar awakefestival waar je niet meer dan 2 munten voor drank kwijt bent. |
| Originally posted by moogwai Vergeleken met andere dj's op Future Funk was het zeker geen hitjesset. Steve Angello of een Erick-E die draaide pas hitjes ! Maar goed ![]() Ja ok, het is afzetterij, maar dat vind ik van drank altijd of het nou cola of water is... alcohol uitgezonderd dan, dat vind ik wat rechtvaardiger. Verder vind ik die zakjes echt wel beter dan die kut flesjes die je vaak nog zonder dop mee krijgt ook. Zakjes zijn veel beter te vervoeren en geeft niet zoveel afval. |
degene achter de masker die optreed is iig altijd T-quest. Er zitten idd wel wat meer mensen bij achter de schermen.
| Originally posted by SnuggLe pics or stfu! |

http://www.youtube.com/watch?v=NGrRGKrUeg4
Compilatie filmpje van extrema van mij. Hier en daar wat hick ups maar geen tijd aangezien mijn vliegtuig over een aantal uur gaat. Normaal kan ik het wel beter editen hoor.
Tot over 2 weken.
Mzl
Hehe, vet gedaan man!