TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by SnuggLe on Jul-16-2006 19:30:

quote:
Originally posted by magrec
Verder een topdag gehad alleen iets teveel gezopen (zoals gebruikelijk )

Understatement van het weekend

Btw, waar was Glanis?

quote:
Originally posted by basvh
Verder nog wat opzienbarende dingen gezien zoals iemand die gebeft werd midden in de the techhouse tent en een dame die aan het skinny dippen was.

Waarom mis ik dat soort dingen altijd?

ps. waren het wel MOOIEdames dan?

quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik dacht nog als ik mister snuggle zie zal ik hem eens aan spreken. Die ken ik namelijk wel van de foto's hiero. Volgende keer beter.

Nog een paar keer aangesproken door mensen die 'me kenden', maar die ik niet echt kende / niet wilde kennen / hun naam niet verstond. Ach ja, shit happens.

Ben de hele dag bijna bij de Lakeside geweest, met uitstapjes naar de techno en de main. Maar heb heerlijk in het water lopen spelen met de Chef & verder een beetje gezellig gedaan. Maar ik vond het muzikaal vrij laf/tegenvallen allemaal, maar verder wel oke en gezellig. Festivals moet je niet heengaan voor de muziek.

Posted by Creamfields23 on Jul-16-2006 20:02:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Nog een paar keer aangesproken door mensen die 'me kenden', maar die ik niet echt kende / niet wilde kennen / hun naam niet verstond. Ach ja, shit happens.

Lol allures?????

quote:
Festivals moet je niet heengaan voor de muziek.

Flamesuit lenen??????

Posted by TranceFool on Jul-16-2006 20:32:

quote:

Btw, waar was Glanis?

Die zit in snorrenland...

Posted by SnuggLe on Jul-16-2006 20:58:

quote:
Lol allures?????

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wordt best vaak aangesproken door mensen die ik ooit 1x ergens gesproken heb. Dan kan je niet iedereen onthouden. Plus, sommige mensen hebben zo'n lulkick af en toe dat je gewoon even niet wilt lullen omdat je ook voor de muziek komt...deels

quote:

Flamesuit lenen??????

Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord. De betere muziek hoor ik nog steeds in clubs. Festivals betekent publiek wat niet echt los gaat, DJ's die andere setjes draaien en ander publiek dan normaal. Maybe ligt het dan niet geheel aan de muziek, nu ik dit net zelf lees, maar ook aan de dingen daaromheen. Laten we het erop houden dat de omstandigheden voor echt goede muziek niet optimaal zijn.

Plus ik vind de gezelligheid van een festival veel leuker. Je kan toch ook nooit alle dingen zien die je wil zien.

Flamesuit heb ik hier pas nodig als ik iets ga zeggen in de zin van 'Groovecollection rockt veel meer' enzo

Posted by TranceFool on Jul-16-2006 21:19:

quote:

Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord.

Te-Na-Gli-A

Posted by kolkiewolkie on Jul-16-2006 21:20:

quote:
Festivals moet je niet heengaan voor de muziek.

Enorm mee eens !

Posted by basd on Jul-16-2006 21:55:

quote:
Nou, ik weet niet hoelang je al naar festivals gaat (lang volgensmij), maar ik heb nooit echt SUPER festivalsets gehoord.

Ga es in de hoek staan! Hawtin op Extrema vorig jaar.

Verder ben ik het er wel mee eens trouwens.. Ook dit jaar weer niet al te veel op de muziek gelet, maar ondanks dat echt een superdag gehad! Festivals rocken gewoon.

Posted by magrec on Jul-17-2006 07:41:

Het geluid stond dit keer ook zo slecht afgesteld dat je lang niet hoort wat je in een club kunt horen. Bij dancevalley is het geluid beter in de tenten. Ik heb zeker wel goede sets gehoord op festivals maar op een festival wordt meestal niet de diepte opgezocht maar blijft het vaak wat oppervlakkiger.

Posted by basvh on Jul-17-2006 09:24:

quote:
U

ps. waren het wel MOOIEdames dan?

Dat beffen was ranzig aangezien die gozert 5 min ervoor ook met een vriend van hem stond te zoenen. Was zn 40 jarige sjapie helemaal onder de pillen.

Die skinny dippert was een lekkere milf!!

Posted by SnuggLe on Jul-17-2006 16:30:

quote:
Originally posted by basvh
Dat beffen was ranzig aangezien die gozert 5 min ervoor ook met een vriend van hem stond te zoenen. Was zn 40 jarige sjapie helemaal onder de pillen.

Die skinny dippert was een lekkere milf!!

pics or stfu!

Posted by Creamfields23 on Jul-17-2006 16:44:

Even een funny fact over Dr. Lektroluv.:

Waarom heeft die gast toch altijd een masker op? Ik dacht hij zal wel foeilelijk zijn ofzo.

Maar volgens een Dj/producer op mijn werk bestaat Dr. Lektroluv uit een groep van drie gasten.

Op deze manier kunnen ze dus toch draaien als ze dubbel geboekt zijn Talking about marketing.

@ Snuggle

Ik bedoelde het ook niet verkeerd. Ik vind "bekenden" tegenkomen ook niet altijd prettig.

Posted by TranceFool on Jul-17-2006 16:57:

Lektroluv wil op maandag gewoon normaal zijn boodschapjes kunnen doen denk ik

Posted by TOR on Jul-17-2006 17:38:

quote:
Maar volgens een Dj/producer op mijn werk bestaat Dr. Lektroluv uit een groep van drie gasten.

Op deze manier kunnen ze dus toch draaien als ze dubbel geboekt zijn Talking about marketing.

Da's wel een geinig verhaal
Volgens mijn info (die ik toch als vrij betrouwbaar inschat) gaat het gewoon om een alias van een bekende techno-dj die zich niet bekend wil maken als Lektroluv.

Posted by moogwai on Jul-17-2006 17:55:

quote:
Originally posted by magrec
Deep dish draaide dus echt wel hitjes ok dan kunnen ze wel een paar onbekende dingen draaien voor de rest is het gewoon een standaard deep dish hitjesset.

Vergeleken met andere dj's op Future Funk was het zeker geen hitjesset. Steve Angello of een Erick-E die draaide pas hitjes !
Maar goed

quote:

Die zakjes water zijn toch gewoon kansloos??? Afzetterij bij het leven. Ik wil voor 2 euro wel een flesje van 0,5 liter en geen zakje van 0,25 waar je niet ��ns al het water uit kunt krijgen. Wat dat betreft kijk je met weemoed terug naar awakefestival waar je niet meer dan 2 munten voor drank kwijt bent.

Ja ok, het is afzetterij, maar dat vind ik van drank altijd of het nou cola of water is... alcohol uitgezonderd dan, dat vind ik wat rechtvaardiger.

Verder vind ik die zakjes echt wel beter dan die kut flesjes die je vaak nog zonder dop mee krijgt ook. Zakjes zijn veel beter te vervoeren en geeft niet zoveel afval.

Posted by magrec on Jul-17-2006 17:57:

quote:
Originally posted by moogwai
Vergeleken met andere dj's op Future Funk was het zeker geen hitjesset. Steve Angello of een Erick-E die draaide pas hitjes !
Maar goed

Ja ok, het is afzetterij, maar dat vind ik van drank altijd of het nou cola of water is... alcohol uitgezonderd dan, dat vind ik wat rechtvaardiger.

Verder vind ik die zakjes echt wel beter dan die kut flesjes die je vaak nog zonder dop mee krijgt ook. Zakjes zijn veel beter te vervoeren en geeft niet zoveel afval.

Ik vond het wel grappig ik ken niemand die de zakjes fijn vond. Kwa vervoeren en meenemen makkelijker maar om er wat uit te krijgen enzo dikke ellende. Angello en erick-e zijn ook hitjes dj's maar deep dish draait altijd dezelfde hitjes en daar heb ik het nu wel mee gehad.

Posted by magrec on Jul-17-2006 18:01:

degene achter de masker die optreed is iig altijd T-quest. Er zitten idd wel wat meer mensen bij achter de schermen.

Posted by Sand Leaper on Jul-17-2006 20:20:

quote:
pics or stfu!

Here you go.

Kosmas Epsilon (GR)

Steve Lawler (UK) playing Criss Source - Hugs 'n Kisses

Hybrid (UK)

John Acquaviva (CAN)

Hyper & Leeroy Thornhill (UK)

Dr. Lektroluv (BEL)

Timo Maas (DE)

16 Bit Lolitas (NL)

Erick E (NL)...

...with live percussion

DJ 3000 (US)

Posted by basvh on Jul-18-2006 04:19:

http://www.youtube.com/watch?v=NGrRGKrUeg4

Compilatie filmpje van extrema van mij. Hier en daar wat hick ups maar geen tijd aangezien mijn vliegtuig over een aantal uur gaat. Normaal kan ik het wel beter editen hoor.

Tot over 2 weken.

Mzl

Posted by TranceFool on Jul-18-2006 07:03:

Hehe, vet gedaan man!

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]