TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Zelf rijden is de boodschap 
All�, waar blijven die uitgebreide reports en foto's? 
| quote: |
| Originally posted by lievez Vond brian cross ni slecht ma sommige liedjes leken toch wat cheesy ![]() |
geslaagde avond!
Toen we binnen kwamen was er nog niet echt veel sfeer (zo rond 12u30). Zijn we maar even naar de Level geweest, daar zat de sfeer er al goed in. Dan terug naar beneden om Schulz te horen. Ik had zowat de indruk dat iedereen aan het wachten was op Schulzie (wat voor mij wat raar was). Schulz begon direct goed... lekkere uplifting met lasers, strobo en alle andere toeters en bellen. De keet stond in de fik. Dan subliem moment toen Airwave in de booth stond en zijn "When things go wrong" door de speakers knalde. M.I.K.E. begon hard (imo) en soms klonk het wat monotoon, maar soit. Was nog altijd een sterke set! Nico daarna: totaal andere stijl in vergelijking met Schulz en M.I.K.E. Het verschil in mix techniek t.o.v. Schulz was wel groot, maar dat maakt hij ruimschoots goed met zijn platenkeuze. Volk was ook al wa vozer en marginaler aant worden op het einde van den avond
. Weggegaan na Dark Side of the Moon, kortom, een geslaagde avond! 
| Originally posted by Nyah Ah, was zij dat blond kind dat achter ons stond en daar opeens begon te tieren gelijk een zot...??? Omfg van overdrijven gesproken ![]() |
| Originally posted by Antony me "blond kind" zitte nog juist. ma verder denk ni da zij het was aangezien we helemaal nimeer naar illusion gegaan zijn... |
Begin was idd teveel cheesy vocals. Leek soms milk inc, raar.
Rest was nice, ben zelfs niet in de level geweest.
Joy for me 
| Originally posted by Steve-Austin Ik geloofde dat ik de enige persoon was die dat ook dacht ... |
| Originally posted by deefje Tege de morgend de tranceaddict bende nog tegengekomme, namen herinneren blijft toch lastig zulle, dries wa isser me u haar gebeurd? of beter waar is da �n� ![]() |
Mijn filmke (14 minuten, 55 MB) staat online:
[[ LINK REMOVED ]]
Zonder bescheiden te zijn vind ik het persoonlijk ��n van mijn beste filmkes ooit...
Het geluid valt nog heel goed mee voor een 15.000 Watt aan Nexo soundsystem...
Pics are coming...
Enjoy,
Micha�l 
Grappig hoe ze reclame maken voor Dark-E terwijl Schulzie aant spelen is
Cool filmpje 
Zeer schoon filmke Mike! Zal mooie herinneringen brengen later, merci
Was echt ne super avond
Mmh cool en bedankt voor de video Mike!
Nico

die video is echt wel goe 
thanks
zaaaaaaaaaalig filmpje Mike! Thanx!
Paar foto'kes van die avond 
Video'kes vallen wat tegen, prima zuiver geluid maar veel te donker dus niet de moeite om te uppen.
Chop Mike
Nice foto's... TOR's expressie is priceless 
| Originally posted by Push2005 Chop Mike Nice foto's... TOR's expressie is priceless |
Eerste foto, diene met zijn witte Armada t-shirt, is da ook een BETA?

| Originally posted by diddi Eerste foto, diene met zijn witte Armada t-shirt, is da ook een BETA? |
| Originally posted by Devilex Was da progrez ni? |
Tzitten der ier precies nog veel met een Armadashirt... Speentje had ook ene 
| Originally posted by Kaidreas anyways. kheb met mr.canon ff een lijst der janetten opgesteld. 1.matthew dekay 2.kyau vs albert 3.perry o neill |
Ma eigenlijk kant mij nie veel schelen, janetten of geen janetten, tis de muziek die telt
Eel schoon filmke idd 
Kstaan er trouwens op tijdens Hammer & Benett - Language, maar ni zo duidelijk.
Thx voor da filmke Mike!!
(p.s. kstaan der ook op, op min 04:30 rechts achter danseresken & naast me staat devilex)