TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- M.I.K.E. album launch party in...!
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Graden stellen niets voor en zijn toch waardeloos; ge zijt erdoor of nie; tis da die telt ![]() (trouwens onderscheiding kan je ook in 2de zit halen ) |

), en ik met mijn 65% precies maar matig gepresteerd had. Dus tijd om orde op zaken te stellen
En kom, nagenoeg ELKE M.I.K.E. plaat is een feest, dus zo veel maakt het ook niet uit
| Originally posted by Jasperovitsj Dat denk je maar Er zijn enorm veel bedrijven die bij sollicitaties/interviews/assessments vragen of je vaak 2de zit en/of onderscheiding hebt gehaald. Zeker bij de resultaten van de laatste 2 jaar kan dat echt wel belangrijk blijken hoor ![]() |
. Deze mensen horen amper thuis in de priv�sector en moeten dan maar ergens anders werk gaan zoeken (overheid).
. En idd zoals je zegt; als er EEN graad zou tellen dan is het die van je laatste jaar...
| Originally posted by Push2005 Dat is echte nonsense hoor; ze zullen er wel een blik naar gunnen maar het is niet doorslaggevend. Dat speelt enkel bij een select groepje top-bedrijven een rol. In de meeste KMO's werkt het zelfs contra-productief. Veel mensen die grootste onderscheiding enzo halen zijn echte 'nerds' geworden dat ze hoge eisen stellen en het ze aan elke vorm van spontaniteit en praktijkervaring ontbreekt . Deze mensen horen amper thuis in de priv�sector en moeten dan maar ergens anders werk gaan zoeken (overheid).Mijn vader heeft nog aanwervingen gedaan voor verschillende bedrijven en kan u verzekeren dat graden voor 90% van je werkgevers geen bal uitmaakt . En idd zoals je zegt; als er EEN graad zou tellen dan is het die van je laatste jaar...Dat je het voor jezelf doet is een andere zaak en kan ik waarderen |
Bon, mijn punt was dus NIET dat uw punten de belangrijkste factor in een sollicitatie zijn, maar WEL dat het bij een twijfelgeval de doorslag kan geven vanwege de associaties die je er mee kan maken (inzet, doorzettingsvermogen, engagement, intelligentie,...). 
Enfin, back on topic:
Aur�lie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra

Het wordt sowieso een moeilijke selectie, veel hangt ook af van het volk (en dan bedoel ik de niet BETAz
) Want als ze (die anderen dus) staan te gapen... ben je haast veplicht alle hits te draaien...
hhhmmmzzz..
Heb er een aantal in mijn hoofd die ik zeker wil spelen... maar ze zijn zo moelijk aan elkaar te plakken...
Ik heb ook een paar heel oude platen mee... maar die zijn haast niet te draaien (kraakt mindert na flesje vinyl-cleaner, maar zo zijn zo snel meneer
)
Sorry voor dit intermezzo, was effe luidop aan het denken...
Mijnen illusionmarathon begint om iets na den tienen en eindigt niet voor zeven uur 's morgens.
Aur�lie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra
Progrez
^Negen uur Illusion lijkt mij wel iets te veel...
Aur�lie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra
Progrez
Solar & friends
Wanneer ligt het album in de winkel?
Album is dinsdag te verkrijgen in de winkel.
Is ook online te bestellen op de webshop van armada
goh, ik zie hier echt naar uit
M.I.K.E., frednova's setje, active sight special
wow
| Originally posted by Zehra goh, ik zie hier echt naar uit M.I.K.E., frednova's setje, active sight special wow |
| Originally posted by Bl@ckOut maar ik vrees da'k ni lang gaan kunnen blijven |
T'zal gene laten worden vanavond, max tot 2-3uur..
| Originally posted by Synthesia Hier ook niet T'zal gene laten worden vanavond, max tot 2-3uur.. |
| Originally posted by Synthesia Hier ook niet T'zal gene laten worden vanavond, max tot 2-3uur.. |
Owja, misschien nog the ultimate request:
Exposure - Magic impuls
Een plaat die weinig tot nooit live gedraaid is door Mike of andere dj's, maar ik heb hem 1 keer live gehoord in de Cherry Moon, en das echt een �berbom! En ik denk dat er een hoop Mike-fans met mij die plaat ook wel eens live willen horen
En nu stop ik met requesten 
| Originally posted by Jasperovitsj Exposure - Magic impuls |
| Originally posted by Nagib ^Negen uur Illusion lijkt mij wel iets te veel... |
.
Van de gelegenheid maar eens gebruik maken om hier na maanden van inactief aanwezig te zijn, ook maar eens iets te posten..
Aur�lie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra
Progrez
Solar & friends
FenixStyle
ook dus aanwezig vanavond.. Al zal het wel maar tot het eind van MIKE zn set zijn, want kameraad was zoal moeilijk te overtuigen om tot Lier te rijden..
Maarja dat maken we dan maar goed door om stipt tien uur al voor de deur te staan 
*na edit* Pfff daarnet te horen gekregen dat kameraad wegens verschillende "redenen" dan toch niet kan (wil?) meegaan en ik bijgevolg dus niet in Lier geraak
En in mn eentje van Genk tot Lier met de trein, da zie ik ook niet echt zitten.. 
KL*TE...
Mvg Fenixstyle, die maar eens dringend voor zn rijbewijs moet gaan 

^Rustig ademen Fred, stay relax ;-)
En vergeet uw platenbak niet thuis 
Wordt er eigenlijk iets opgenomen? Vooral da "best of" setje lijkt mij zeer interessant... kan er ook helaas ni zijn door examens
niks opgenomen
/me dood
morgen playlist => edit: straks bedoel ik
slaapwel
Was een zalig feest, alleen spijt da'k maar tot een uur of 3 kon blijven
dus k'ga proberen van niet naar de tracklists van de 2 Freds te kijken of'k ga jaloers worden van degenen die der nog waren 
Omstreeks kwart na 10 aangekomen in Illusion en we waren nog maar 1 van d'enigsten op de parking, dus hebben eerst een klein half uurken in den auto naar wat muziek geluisterd terwijl het personeel van Illusion toekwam - wel raar zo een lege discotheek waar der nog geen muziek aan't draaien is en alle lichten aan..
K'vond de inkom tof gedaan zo met dat klein kasteeltjen
Direct M.I.K.E. himself gezien
, en nog nen UK dude van't mike.be forum ontmoet die speciaal t'vliegtuig had genomen voor deze party (k'ben dus niet den enigste die zo zotte dinges doet
). Dan kwamen Mike Foston en Christina toe
en later nog wat BETA's gezien 
Bennett zorgde voor een goeie warm-up set al was er nog zeer weinig volg, had wel een toffe interactie met het publiek zo constant zitten knipogen naar de dansende party peeps
Zijn remix van Karen Overthorn - Your Loving Arms en Language (Santiago Nino Dub) passeerden de revue, beide super plaatjes. Dan begon the man himself.
Het deel van M.I.K.E.'s setlist dat ik me zowat kan herinneren:
M.I.K.E. - Lost In My Way
M.I.K.E. - For Always In My Heart 
M.I.K.E. - Hollow Dream
M.I.K.E. - Salvation
M.I.K.E. - Innerlife
M.I.K.E. - Voices From The Inside
M.I.K.E. - One Night in NY
M.I.K.E. - Strange World 2006 
M.I.K.E. Vs. Armin - Intruder 
M.I.K.E. - Massive Motion
M.I.K.E. - Turn Out The Lights 
M.I.K.E. - Sunrise At Palamos 
Liquid Overdose - Contact
Totally Ahead - 3gether
Zalige set en de sfeer zat er goed in, wel beeteken ambetant zo constant die mensen die moeten passeren op de dansvloer maar bon
k'doe dat ook wel soms verzekers