TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
*h�ller tummarna f�r Laszlo*
tack...antar dock att de hade h�rt av sig vid detta laget om det varit s� att jag f�tt �ran att spela :|
Grattis till Future Lounge Steve o Scul
Blir att komma o shaka loss d�r borta for sure 
Man tackar
Ledsen f�r dig Laszlomannen men du f�r nog en chans det �r jag s�ker p� ..... HAAAA.... �ntligen kan man skrika ut goda nyheterna .... fattar ni hur jobbigt det �r att sitta med s�na hemligheter 
Grattis Steve & ScuL
Som sagt, det blir dans och s�ng n�r ni lirar, grabbar 
kul f�r er att ni f�r lira, synd att MB alltid lyckas g�mma informationen om vart man skickar demos fullst�ndigt. Fick inte ens svar via mail n�r jag mailade � fr�gade :/
aja har inte haft tid � spela in iaf s� de blir till n�sta kryss...eller den efter det...osv 
Tackar tackar !
Blev v�ldigt glad & �veraskad n�r Johnny ringde upp.
Blir 2 hyffsat stora spelningar f�r mig p� 5 dagar. 
Skepp ohoj !

Skit va jag �r pettig, men att anv�nda ett western typsnitt till ett pirat tema, var lite synd.
Grattis Steve, ScuL och resten
kommer digga kan ni tro!
Komprimera Flyern!!!
den e ett halvt meg stor! 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tackar tackar ! Blev v�ldigt glad & �veraskad n�r Johnny ringde upp. Blir 2 hyffsat stora spelningar f�r mig p� 5 dagar. ![]() Skepp ohoj ! |
Grattis grattis!
| Originally posted by Christian �. Fan vad �s att st� med p� line-upen med hela holl�ndar ligan Grattis grattis! |

| Originally posted by ScuL Man tackar Ledsen f�r dig Laszlomannen men du f�r nog en chans det �r jag s�ker p� ..... HAAAA.... �ntligen kan man skrika ut goda nyheterna .... fattar ni hur jobbigt det �r att sitta med s�na hemligheter |
N�r fick ni reda p� dessa nyheter?
m�ndag kv�ll .. 
fy fan .. knulla mig h�rt bakifr�n!
(eller slipp!)
GRATTIS Steve och Scul (och Fatmenize �ven om han bara �r h�r sporadiskt!)!
Fan va kul att ni ska spela, v�gar man hoppas att ni spelar in setten?!
Sn�lla, jag vill h�ra boten anna! 
h�rligt med en del dj's fr�n sweta. Hoppas ni inte f�tt f�r h�g k�ndis satus f�r en sweta-bild dagen efter 
scul ja hoppas innerligt att du v�gar avsluta med lite hardcore
Ett nytt ord: swetak�ndis 
N�sta �r f�r vi v�l k�ra sweta mixfestival live p� kryssen 
Ett stort grattis till Steve och Scul!
Ni f�r givetvis se till att lira TA-produktioner p� seten 
Gratz Steve & Scul ! ..dock synd att du inte kom me Laszlo, du k�r en stil ja f�redrar framf�r dom andra 
| Originally posted by jofawe fy fan .. knulla mig h�rt bakifr�n! |
| Originally posted by NooN Laszlo: Fy p� dig. |
steve jag t�nker pracka p� dig mina produktioner kan du fethaja 
scul lirar ju inte riktigt den stilen tyv�rr men annars s� 
ruggigt skum affisch f�r�vrigt, vet inte om jag tycker bu eller b� riktigt 
laszlo, du kommer nog f� spela inom kort.. k�r de en mer proghouse-inriktad kryss s� �r du l�tt medr�knad 
� n�n av er m�ste spela boten anna.. eller kanske en h�rlig mix p� den? 
| Originally posted by jofawe laszlo, du kommer nog f� spela inom kort.. k�r de en mer proghouse-inriktad kryss s� �r du l�tt medr�knad ![]() � n�n av er m�ste spela boten anna.. eller kanske en h�rlig mix p� den? |
| Originally posted by jofawe fy fan .. knulla mig h�rt bakifr�n! (eller slipp!) GRATTIS Steve och Scul (och Fatmenize �ven om han bara �r h�r sporadiskt!)! Fan va kul att ni ska spela, v�gar man hoppas att ni spelar in setten?! |
| Originally posted by Laszlo Sn�lla, jag vill h�ra boten anna! |

| Originally posted by mr_fisken h�rligt med en del dj's fr�n sweta. Hoppas ni inte f�tt f�r h�g k�ndis satus f�r en sweta-bild dagen efter ![]() scul ja hoppas innerligt att du v�gar avsluta med lite hardcore |
Ja grattis grabbar, kul som fan f�r Er!
G�tt att glida till Future Lounge n�r de andra golven tystnat vid 6-sn�ret d� och ScuL eler Stiiiv st�r d�r � pumpar 
N�r f�r ni veta vilka tider ni ska spela?
BARA 1� m�nad kvar nu, satan vad tiden g�r l�ngsamt
F�r passa p� att njuta lite av solen nu d�, v�dret �r inte fy skam idag!!
## UPDATE ## (Tryckte med mina hangarounds
)
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE + 6
tobo99
Vizay
fisken
kvicket