TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil?

| quote: |
| Originally posted by AirPole Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil? |
| Originally posted by Siesta echt schitterend idd! Snap niet wat Cafu, R. Carlos, Ronaldo en Adriano nog doen in dat elftal! Zet gewoon Cininho, Gilberto, Robinho en Fred erin! Gekke brazilianen |
| Originally posted by AirPole Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil? |
| Originally posted by Frenkieee Ik kan het in principe, maar heb wel even een linkje van je nodig |
En nu maar DUIMEN dat ze winnen vanavond, want dan zit ik zaterdag in het STADION te Leipzig! 
Anders ook,....maar dan bij Argentinie - Mexico 
Sorry, maar ik duim voor een gelijkspel, anders moet ik de 8e finale en een eventuele halve finale missen 
Ze zijn even goed 
| Originally posted by jp Ze zijn even goed |
| Originally posted by Creamfields23 Trouwens die nummer 10 van Argentie dat was me een lastpak zeg. Blij dat ie gewisseld werd. |
Ik ben redelijk verrast door de verdediging vandaag. aanval viel een beetje tegen maar goed ik zie zeker kansen tegen portugal, revance op 2 jaar geleden 
| Originally posted by magrec Ik ben redelijk verrast door de verdediging vandaag. aanval viel een beetje tegen maar goed ik zie zeker kansen tegen portugal, revance op 2 jaar geleden |
Boulahrouz is de man van de verdediging. En de Cler speelde naar mijn mening ook heel goed! Netjes.
Kroatie - Australie, wat een wedstrijd!!!!!!!
Simic krijgt 2xgeel en hij mag gewoon op het veld blijven. Naja, Aussies zijn door. Netjes hoor.
Hahaha, ja bij deze scheids was 3x geel: rood!
| Originally posted by AirPole Simic krijgt 2xgeel en hij mag gewoon op het veld blijven. |
Wat een koekebakker is die scheids dan 
[VanGaal Mode ON]
Zijn die Duitsers nou zo goed ?? ... of zijn die Zweden nou zo slecht ??
[VanGaal Mode OFF]
Sweden speelde slecht.
idd, duitsland lijkt het toch beter te doen dan ik vooraf dacht... maar ik wil nog steeds wel eens zien wat er gebeurt als ze tegen een echte goeie ploeg komen te spelen...
| Originally posted by eieregooie idd, duitsland lijkt het toch beter te doen dan ik vooraf dacht... maar ik wil nog steeds wel eens zien wat er gebeurt als ze tegen een echte goeie ploeg komen te spelen... |
Zo gewoon is dat nou ook weer niet 
Duitsland - Argentinie
R.I.P. Duitsland 
| Originally posted by basvh dan winnen die duitsers gewoon weer. Altijd is het weer hetzelfde liedje vooraf denkt iedereen incl. de duitse opinie dat de mannschaft nergens komt maar elk groot toernooi eindigen ze altijd toch ver. De duitsers halen gewoon de finale. |
jets geht loss !!