TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Posted by AirPole on Jun-19-2006 09:47:

Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil?

Posted by Siesta on Jun-19-2006 11:51:

quote:
Originally posted by AirPole
Kan iemand een GIF'je maken van die speler van Australie die het shirtje van Roberto Carlos weigerde, nadat hij dat aangeboden kreeg van de oud coach van Brasil?

echt schitterend idd! Snap niet wat Cafu, R. Carlos, Ronaldo en Adriano nog doen in dat elftal! Zet gewoon Cininho, Gilberto, Robinho en Fred erin!

Gekke brazilianen

Posted by AirPole on Jun-19-2006 13:36:

quote:
Originally posted by Siesta
echt schitterend idd! Snap niet wat Cafu, R. Carlos, Ronaldo en Adriano nog doen in dat elftal! Zet gewoon Cininho, Gilberto, Robinho en Fred erin!

Gekke brazilianen

Misschien bang om een fris elftal neer te zetten, net als Frankrijk.

Posted by Frenkieee on Jun-19-2006 15:02:

quote:

Ik kan het in principe, maar heb wel even een linkje van je nodig

Posted by AirPole on Jun-19-2006 16:49:

quote:
Originally posted by Frenkieee
Ik kan het in principe, maar heb wel even een linkje van je nodig

Ehmmmmmmmm... Dan zou ik moeten kijken of ik dat filmpje ergens kan vinden op de site van de NOS ofzo. Ik zal het onderzoeken.

Posted by SnuggLe on Jun-21-2006 17:54:

En nu maar DUIMEN dat ze winnen vanavond, want dan zit ik zaterdag in het STADION te Leipzig!

Anders ook,....maar dan bij Argentinie - Mexico

Posted by eieregooie on Jun-21-2006 18:54:

Sorry, maar ik duim voor een gelijkspel, anders moet ik de 8e finale en een eventuele halve finale missen

Posted by jp on Jun-21-2006 19:27:

Ze zijn even goed

Posted by Creamfields23 on Jun-21-2006 21:19:

quote:
Originally posted by jp
Ze zijn even goed

Van basten krijgt het moeilijk volgende wedstrijd. Ik vond ze vanavond verdedigend vele malen beter dan tegen ivoorkust. Jammer dat er weinig individuele acties waren.

Trouwens die nummer 10 van Argentie dat was me een lastpak zeg. Blij dat ie gewisseld werd.

P.S. JP vette foto's van defcon op phono man. Good job!

Posted by basd on Jun-21-2006 21:37:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Trouwens die nummer 10 van Argentie dat was me een lastpak zeg. Blij dat ie gewisseld werd.

Riquelme? Hele goeie voetballer inderdaad..

Ben benieuwd wat het tegen Portugal gaat worden.. Die zijn ook niet echt in grote doen, maar lastig zal het zeker worden. Laat Van Bronckhorst / De Cler in ieder geval alsjeblieft die Portugese relnicht op rechtsbuiten ondersteboven maaien.

Posted by magrec on Jun-21-2006 22:13:

Ik ben redelijk verrast door de verdediging vandaag. aanval viel een beetje tegen maar goed ik zie zeker kansen tegen portugal, revance op 2 jaar geleden

Posted by Dj_Day-V on Jun-22-2006 00:45:

quote:
Originally posted by magrec
Ik ben redelijk verrast door de verdediging vandaag. aanval viel een beetje tegen maar goed ik zie zeker kansen tegen portugal, revance op 2 jaar geleden

Sweet revenge

Posted by AirPole on Jun-22-2006 10:43:

Boulahrouz is de man van de verdediging. En de Cler speelde naar mijn mening ook heel goed! Netjes.

Posted by AirPole on Jun-22-2006 20:53:

Kroatie - Australie, wat een wedstrijd!!!!!!!

Simic krijgt 2xgeel en hij mag gewoon op het veld blijven. Naja, Aussies zijn door. Netjes hoor.

Posted by MennoB on Jun-22-2006 21:08:

Hahaha, ja bij deze scheids was 3x geel: rood!

Posted by eieregooie on Jun-22-2006 21:55:

quote:
Simic krijgt 2xgeel en hij mag gewoon op het veld blijven.

WTF?

Posted by robin on Jun-23-2006 09:21:

Wat een koekebakker is die scheids dan

Posted by Smirnoff on Jun-24-2006 15:55:

[VanGaal Mode ON]

Zijn die Duitsers nou zo goed ?? ... of zijn die Zweden nou zo slecht ??

[VanGaal Mode OFF]

Posted by Dj_Day-V on Jun-24-2006 17:02:

Sweden speelde slecht.

Posted by eieregooie on Jun-24-2006 17:08:

idd, duitsland lijkt het toch beter te doen dan ik vooraf dacht... maar ik wil nog steeds wel eens zien wat er gebeurt als ze tegen een echte goeie ploeg komen te spelen...

Posted by basvh on Jun-24-2006 17:29:

quote:
Originally posted by eieregooie
idd, duitsland lijkt het toch beter te doen dan ik vooraf dacht... maar ik wil nog steeds wel eens zien wat er gebeurt als ze tegen een echte goeie ploeg komen te spelen...

dan winnen die duitsers gewoon weer. Altijd is het weer hetzelfde liedje vooraf denkt iedereen incl. de duitse opinie dat de mannschaft nergens komt maar elk groot toernooi eindigen ze altijd toch ver. De duitsers halen gewoon de finale.

Posted by eieregooie on Jun-24-2006 18:09:

Zo gewoon is dat nou ook weer niet

Posted by Dj_Day-V on Jun-24-2006 21:33:

Duitsland - Argentinie

R.I.P. Duitsland

Posted by magrec on Jun-24-2006 21:38:

quote:
Originally posted by basvh
dan winnen die duitsers gewoon weer. Altijd is het weer hetzelfde liedje vooraf denkt iedereen incl. de duitse opinie dat de mannschaft nergens komt maar elk groot toernooi eindigen ze altijd toch ver. De duitsers halen gewoon de finale.

Messi dolt die duitse verdedigers echt wel. Ik wil duitsland nog wel zien want alle 4 de wedstrijden hadden ze gewoon 4 slechte tegenstanders.

Posted by Smirnoff on Jun-24-2006 23:49:

jets geht loss !!

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »