TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Ja lol Silverstone, het saaiste parcours |
Da's een zalig circuit, jong.
| Originally posted by Bl@ckOut Ik zit met een dilemma. Zou ik om 15u naar Servi�-Montenegro - Nederland zien of naar finale Roland Garros (Federer - Nadal) ? |
.
Ik zou toch voor Federer - Nadal gaan
voetbal zulde nog genoeg zien de komende maand 
Federer - Nadal, alleen al voor de inzet
Originally posted by TOR Da's een zalig circuit, jong. |
kijk dan liever BTCC of DTM. Binnekort gratis naar BTCS en VW funcup in Zolder
Nederland op voorsprong! 
Typisch hoe ze nu al "tis stil aan de overkant" aan't zingen zijn 
Hebben op't werk een soort van weddenschap lopen, inzet: �5. HIER kan je m'ne pronostiek zien... ( je kan dit excelmeesterwerkje ook herbruiken
) Heb't ni zo goed ingevuld als ge't mij vraagt 
| Originally posted by Meltoz Hebben op't werk een soort van weddenschap lopen, inzet: �5. HIER kan je m'ne pronostiek zien... ( je kan dit excelmeesterwerkje ook herbruiken ) Heb't ni zo goed ingevuld als ge't mij vraagt |
| Originally posted by Vishnu Van een meesterwerkje gesproken Bij ons ist ook 5 euro inzet, sta momenteel aan d leiding maar nog ozoveel matchen te gaan |
| Originally posted by Meltoz Hoe gaat bij jullie de puntentelling...? Bij ons 1 punt als je juist geraden wie er wint (gelijkspel ook uiteraard) en nog 1 punt als de score exact is... Heb er nog geen ��n juist |
\
/
| Originally posted by Dj_Day-V \ / |
inderdaad, met Robben zeker een klasbak in huis. maar moest hij niet zoveel voor eigen succes gaan ga je met meer goals naar huis 
edit: maar een uitdrukking he, van mij mag je nog 1 ronde verder geraken 
Nederland zeker verdiend gewonnen.
Nadal ook verdiend gewonnen trouwens. En die van Canvas waren nog niet een beetje partijdig zeg 
Nederland verdiend gewonnen inderdaad, maar tegen Argentini� komen ze er niet met dit spel hoor. 
eertste helft viel nog goed mee maar tweede helft begon ik de match enorm saai te vinden, kwas blij dat het gedaan was. De enige reden waarom ik de match heb uitgekeken is omdat ik toch nog op een goal van S&M hoopte zodat mijne pronostiek zou uitkomen.
is dus ook tijdverlies gebleken 
Pauleta en Ronaldo vieren het Portugese doelpunt met een stevig partijtje ski�n:

Moetk vandaag 2 matchen misse door examens
Maar Itali� wil ik toch wel zien zenne!
Guuuuuuuuuusje 
| Originally posted by Dj_Day-V Guuuuuuuuuusje |

was mooi inderdaad, ook al omdat ons adoptieland is 
Nice match van Tsjechie. Maar ik vrees dat zonder Koller hun kansen op de titel serieus geslonken zijn. Rosicky ownde wel hard 
En fucking Onyewu
Altijd die spast van Standard die mensen het ziekenhuis in stampt. Ze moeten die gast gewoon nimeer op een voetbalveld toelaten 
Heerlijke eerlijkheid van Robin Van Persie altijd. Na de Champions League finale zen coach gezegd dat hij Bergkamp een waardig afscheid had moeten gunnen. En nu ook weer de enige die Robben durft zeggen minder zen eigen kansen te zoeken en meer in het belang van het team te spelen.
| Originally posted by Phortastic Nice match van Tsjechie. Maar ik vrees dat zonder Koller hun kansen op de titel serieus geslonken zijn. Rosicky ownde wel hard ![]() |
Lijkt veel vooruitgang geboekt te hebben (al heb ik hem niet bezig gezien de laatste jaren).
F*cking Italianen