TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA ID Contest 18 - Deadline: 07/06 22.00u
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En ook wel: schijt, ff gezakt in de algemene rangschikking seg Zo slecht heb ik het de voorbije contests toch niet gedaan? |

Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it 
Geen prog en geen trance van voor mei 2006 (das allemaal te gedateerd) 
| Originally posted by Phortastic Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it |
| Originally posted by Phortastic Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it |

Haha die ID 30, ik was ervan overtuigd dat het een Fiocco, Astroline of Absolom moest zijn 
Domweg vandaag nog nen update vergeten te doen, ik had 2 plaatsen hoger kunnen eindigen
Achteraf gezien toch wel enkele bij die ik nog had moeten weten:
6 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix)
14 Pat Krimson - Paranoid in Moscow (Torpedo Mix)
26 Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Remix)
43 Yves Deruyter - The Rebel (Original Mix)
50 Airwave - Sky Blues (Icarus Mix)
| Originally posted by Vishnu Haha die ID 30, ik was ervan overtuigd dat het een Fiocco, Astroline of Absolom moest zijn |
| Originally posted by Phortastic raar ze TOR... voor de aardigheid zou je eens moeten luisteren naar clubbin' on sunshine... die sample komt er ook letterlijk in voor. Misschien ne rip off van zen eigen plaat dan |
| Originally posted by Shadowkid Rip-off van zijn eigen plaat. Ik had ook eerst clubbing on sunshine opgegeven, en toen die ni juist bleek heb ik op een andere titel gegokt, de enige die ik niet kende. Achteraf heb ik die track eens gaan checken, en het nr is idd zowa identiek, buiten die 'vocal'. |