TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA ID Contest 18 - Deadline: 07/06 22.00u
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by TOR on Jun-07-2006 21:29:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En ook wel: schijt, ff gezakt in de algemene rangschikking seg Zo slecht heb ik het de voorbije contests toch niet gedaan?


De anderen hebben het globaal genomen gewoon nog iets beter gedaan
Laten we niet vergeten dat degenen boven u elk een overwinning hebben staan (Phortastic twee zelfs), terwijl het van u al 7 wedstrijden geleden is


Posted by Phortastic on Jun-07-2006 21:39:

Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it


Posted by Push2005 on Jun-07-2006 21:44:

Geen prog en geen trance van voor mei 2006 (das allemaal te gedateerd)


Posted by FCB_Fanatic on Jun-07-2006 21:45:

quote:
Originally posted by Phortastic
Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it


dan kunnen we ook al direct raden waaruit uwe contest voor 90 % zal bestaan


Posted by Jasperovitsj on Jun-07-2006 21:48:

quote:
Originally posted by Phortastic
Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it

Hehe, let's hope so.

Maar er zijn hier mensen die nog een pak intensiever met de muziek (en de contest zelf) bezig zijn dan mij, dus ik reken er zeker niet op hoor



Trouwens, in de TRANCE contest van Push heb ik toch ook relatief goed gescoord, of niet soms?


Posted by Vishnu on Jun-07-2006 22:15:

Haha die ID 30, ik was ervan overtuigd dat het een Fiocco, Astroline of Absolom moest zijn


Posted by Tomorrow Traxx on Jun-08-2006 01:32:

Domweg vandaag nog nen update vergeten te doen, ik had 2 plaatsen hoger kunnen eindigen

Achteraf gezien toch wel enkele bij die ik nog had moeten weten:

6 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix)
14 Pat Krimson - Paranoid in Moscow (Torpedo Mix)
26 Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Remix)
43 Yves Deruyter - The Rebel (Original Mix)
50 Airwave - Sky Blues (Icarus Mix)

quote:
Originally posted by Vishnu
Haha die ID 30, ik was ervan overtuigd dat het een Fiocco, Astroline of Absolom moest zijn


Ik dacht da ook


Posted by Shadowkid on Jun-08-2006 07:09:

quote:
Originally posted by Phortastic
raar ze TOR... voor de aardigheid zou je eens moeten luisteren naar clubbin' on sunshine... die sample komt er ook letterlijk in voor. Misschien ne rip off van zen eigen plaat dan


Rip-off van zijn eigen plaat. Ik had ook eerst clubbing on sunshine opgegeven, en toen die ni juist bleek heb ik op een andere titel gegokt, de enige die ik niet kende. Achteraf heb ik die track eens gaan checken, en het nr is idd zowa identiek, buiten die 'vocal'.


Posted by Phortastic on Jun-08-2006 11:57:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Rip-off van zijn eigen plaat. Ik had ook eerst clubbing on sunshine opgegeven, en toen die ni juist bleek heb ik op een andere titel gegokt, de enige die ik niet kende. Achteraf heb ik die track eens gaan checken, en het nr is idd zowa identiek, buiten die 'vocal'.


Thanks voor de info, zat ik men kop op te breken

Kvind het wel een zalige schijf thans, die clubbin on sunshine. Beetje cheesy misschien but i like it, massive break


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.