TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Politiek
Pages (21): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik stem niet op vld |

| Originally posted by kevve verkeerd ge�nterpreteerd dan ![]() kevve |
| Originally posted by Dj LPG kevve, mag ik je een off-topic vraagje stellen? waarom post jij onder elke post "Kevve" terwijl dat loud and clear boven je avatar staat? |

| Originally posted by Dj LPG kevve, mag ik je een off-topic vraagje stellen? waarom post jij onder elke post "Kevve" terwijl dat loud and clear boven je avatar staat? |

| Originally posted by kevve Gewoonte van andere fora ![]() n'en tik zoals ze zeggen |
| Originally posted by Dj LPG die ge zojuist hebt afgeleerd |
, kzal waarschijnlijk paar dagen/weken afkick verschijnselen hebben
| Originally posted by kevve t'is moeilijk zene (der onbreekt zo precies altijd iets , kzal waarschijnlijk paar dagen/weken afkick verschijnselen hebben |
)
| Originally posted by kevve t'is moeilijk zene (der onbreekt zo precies altijd iets , kzal waarschijnlijk paar dagen/weken afkick verschijnselen hebben |
| Originally posted by Synthesia omdat de media dat doet (die zo veel mogelijk het VB uit het nieuws wil houden tenzij het i.v.m. negatieve zaken is of propaganda tegen het Belang...) ? Moet er eens op letten hoe fel een VB'er wordt aangepaakt of aangevallen in een debatprogramma ook in vergelijking met de rest op de meeste zenders...voor het VB or niet, dit is toch een feit. |
Dat is inderdaad een feit, de mediaberichtgeving is zelden objectief tegenover het Vlaams Belang. En dat hoort niet, dat zal je mij ook niet zien ontkennen. En dat heeft inderdaad alleen maar een averechts effect, vooral omdat het Belang dat zelf er ook aan geeft. Ze krijgen net zoveel proteststemmen omdat ze zich voordoen alsof ze verdrukt worden door de andere partijen die een groot en vooral onterecht anti-Vlaams Belang complot op poten gezet hebben. People buy it, en het is jammer dat de media en de andere politieke partijen dat toch niet kunnen of willen inzien. 
Maar het is wel niet juist om dan de link te leggen dat elke kritiek op het Vlaams Belang ongegrond is en alleen maar wat napraterij van de media. 
On the other hand, weten jullie ook dat het Vlaams Belang pleit voor een veel strengere controle op de media, omdat zij vinden dat die zorgen voor een verloedering van de westere moraal en een Amerikanisering? Als het Belang zijn zin krijgt krijgen we een sterk gecentraliseerde openbare opmroep naar het Briste model, maar natuurlijk pakken minder breed en informatief. Een omroep moet volgens het Belang volksopvoedend zijn, dus gedaan met al die Amerikaanse series en soaps hoor. Meer (minder kwalitatieve) belgische producten, minder buitenlandse series. Ze verpakken het wel mooi alsof de belgische televisie onderdrukt wordt door de Amerikanisering (ik zeg niet dat het zo niet is, maar in ieder geval niet zo zwart-wit als het Belang het voorstelt), maar iedereen weet toch goed genoeg dat niet alles wat uit het buitenland komt slecht is en een vloek voor de moraal en onze normen waarden. 
| Originally posted by Jasperovitsj Maar het is wel niet juist om dan de link te leggen dat elke kritiek op het Vlaams Belang ongegrond is en alleen maar wat napraterij van de media. ![]() |
11 blz al 
Eerst beginnen met het makkelijke,
@Bertn,
De punten die ik heb opgenoemd zijn niet menslievend?
Ik zou zeggen veel meer dan al uw posts en standpunten precies,
* Tegen over Kelly en andere VB sympatisanten - marginalen en extremisten, die ge van walgt?
* En ge noemt als voorbeeld dat ik dat punt over homo-adoptie aanhaalde - homo-adoptie is toch niet menslievend ten opzichte van het kind (dat gewoon op een volledig onnatuurlijke wijze in een familie met 2 vaders of 2 moeders wordt gestopt?? maar bon we kunnen hierover blijven discussieren)
* Dat Turkije de EU niet zou mogen betreden? ook niet menslievend? Een land dat dissidenten nog zo slecht mishandelt?
* Meer gevangenissen en strengere aanpak van criminaliteit - om de criminelen die niet menslievend zijn weg te houden van de mensen??
* Meer integriteit - kom, we mogen dit toch een beetje vragen van vreemdelingen of niet...dat ze bv. die menslievende hoofddoeken voor vrouwen of volledige gewaden weg houden van het straatbeeld hier, dat ze niet gewoon de vrouw thuis laten koken en kindjes maken, dat ze wat moeite doen om zich te integreren..
* Stoppen met de geldstromingen aan de royals...kom, als we zo menslievend zijn kan dat geld toch beter besteed worden, aan menslievende doeleinden zoals voor de armen...of hebben de royals nog niet genoeg...
Ge maakt het me een beetje te gemakkelijk ze 
En laatste zin slaat op niks? Hoezo niet... Iemand extremist noemen omdat ze sympathie hebben voor een bepaalde partij is veel extremer dan veel van die 'extreme' waarden voor wat die partij staat.
Gezegd door ne simpel narrow-minded maar extreme marginalen peep die der niks van snapt 
@Jasps,
Der zit inderdaad ook wel wat waarheid in wat je zegt maar zoooo extreem zou ik hen nu ook niet bezien, heb ook al nagekeken op persoonlijke websites van partijleden en zo. Ik denk dat ge nog eens zou verschieten hoeveel vreemdelingen onder al hun tot nu toe nogal kalm gedrag de westerse waarden echt haten. Ik heb het vooral dan eigenlijk over het Islam-extremisme dat veel sterker verspreid zit dan dat we denken.
En dat over dat vreemdelingen die zich wel hebben geintegreert en geassimileerd hetzelfde zouden worden beschouwt denk ik nu toch ook niet, en daar geloof ik toch ook niet in dat zij (VB) daar zo extreem tegen over staan.
Anyways, efkes bored van te discussieren en wat moe (al van de morgen 7u aan't werk), maar ik kom der zeker nog op terug 
| Originally posted by Synthesia * En ge noemt als voorbeeld dat ik dat punt over homo-adoptie aanhaalde - homo-adoptie is toch niet menslievend ten opzichte van het kind (dat gewoon op een volledig onnatuurlijke wijze in een familie met 2 vaders of 2 moeders wordt gestopt?? maar bon we kunnen hierover blijven discussieren) |
| Originally posted by Synthesia * Dat Turkije de EU niet zou mogen betreden? ook niet menslievend? Een land met een exremistisch bewind dat nog altijd de doodstraf hanteert? Zeer menslieved ![]() |

| Originally posted by Synthesia * Meer integriteit - kom, we mogen dit toch een beetje vragen van vreemdelingen of niet...dat ze bv. die menslievende hoofddoeken voor vrouwen of volledige gewaden weg houden van het straatbeeld hier, dat ze niet gewoon de vrouw thuis laten koken en kindjes maken, dat ze wat moeite doen om zich te integreren.. |
| Originally posted by Synthesia Ik heb het vooral dan eigenlijk over het Islam-extremisme dat veel sterker verspreid zit dan dat we denken. |
| Originally posted by Jasperovitsj dus gedaan met al die Amerikaanse series en soaps hoor. |
Homo's zijn overrated. Tis percies trendy geworden om homo.. of nog beter, Bisexueel te zijn.
| een voze r&b meer uit de usa |
| Originally posted by Jasperovitsj Leuke discussie anders wel, kudos! |

| Originally posted by Synthesia Yeps, morgen verder ![]() Dark-Apostle, zit toch niet te muggeziften over het woord 'onnatuurlijk' dat ik gebruik. Het is gewoon niet normaal in de natuur dat 2 vaders of 2 moeders een kind kunnen maken en daarvoor normaal gezien ook niet kunnen hebben - en dat is een feit dat niemand toch kan ontkennen. |
| Originally posted by Jasperovitsj Weet je dat ze in hun programma zelfs pleiten voor een afschaffing van moskee�n omdat er daar haat gepredikt zou worden? Ik zeg niet dat er nooit fundamentalistische gedachtengoed zal verspreid worden in moskee�n, en ik praat dat ook zeker niet goed. Maar omdat enkelingen dat doen moeten ineens honderdduizenden mensen hun geloof in de illegaliteit belijden? |
.
| Originally posted by Synthesia 2 vaders of 2 moeders een kind kunnen maken en daarvoor normaal gezien ook niet kunnen hebben - en dat is een feit dat niemand toch kan ontkennen. |
| Originally posted by Nabistai Betekent dit dan ook geen voze r&b meer uit de usa? In dat geval heeft het VB net mijn stem gewonnen! |

| Originally posted by domineesje http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=348572 waarom zeg je nu wel wie het is |
| Originally posted by Synthesia Yeps, morgen verder ![]() Dark-Apostle, zit toch niet te muggeziften over het woord 'onnatuurlijk' dat ik gebruik. Het is gewoon niet normaal in de natuur dat 2 vaders of 2 moeders een kind kunnen maken en daarvoor normaal gezien ook niet kunnen hebben - en dat is een feit dat niemand toch kan ontkennen. |
Geen klein snotters voor de potters.
Ik gun het ze langs de ene kant wel, maar langs de andere kant, da kind zal wel enorm gepest worden op school. We weten toch allemaal nog hoe we elkaar op school uitmaakten voor janet, en hoe plezant het was roddels te verspreiden over het al-dan-niet homo-zijn van een bepaalde leraar. Doe die kinderen da ni aan, hou uw aarsgeridder tussen uw eigen aub.