TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- you guys know this one...?
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Du kommer definitivt att f�rst�ra f�rh�llandet om du INTE ser henne som ditt allt! Vem vill ha en pojkv�n som spanar efter andra? Antar att ni killar inte vill ha en flickv�n som g�r det..?
| quote: |
| Originally posted by Laszlo �h, det g�ller bara att ta de p� r�tt s�tt L�tsas som att du inte bryr dig om de s� ska du se att det blir andra bullar...grabbar, var ni �n g�r - ge FAAAAAN i att kl�nga p� brudarna. Finns det n�got som st�ter bort damerna s� �r det fjantar som beter sig som om varje brud de ser �r "den r�tta" och "f�rlorar jag henne s� g�r v�rlden under". Det om n�got har jag l�rt mig under mina 23 korta �r. |

Galet off-topic 
Basshunter verkar inte gilla tjejer iaf.
off-topic, men ack s� intressant att reflektera och diskutera 
http://sydsvenskan.se/nojen/article176975.ece
Ang�ende hans kommande skiva: "Det blir en del lugnare trancemusik, men ocks� stenh�rd hardtrance."
Vi f�r v�l se 
| Originally posted by Akia Du kommer definitivt att f�rst�ra f�rh�llandet om du INTE ser henne som ditt allt! Vem vill ha en pojkv�n som spanar efter andra? Antar att ni killar inte vill ha en flickv�n som g�r det..? |

| Originally posted by Vizay Men en annan sanning i det hela verkar ju vara att ett bra s�tt att f�nga tjejer �r att visa sig halvt ointresserad f�rst. Vet inte om det st�mmer men det verkar s� iaf... |
| Originally posted by Vizay F�r�vrigt tycker jag det �r skr�mmande att Basshunter har lyckats med bedriften att h�lla en tr�d ig�ng i 104 poster utan att ens h�nga h�r sj�lv |
Laszlo...
du �r singel va? 
Nej, jag h�ller med dig d�r.
Det �r n�r man ser sin tjej som sitt ALLT som det g�r �t helvete.
| Originally posted by jofawe Laszlo... du �r singel va? ![]() |
Och det �r s� jag vill ha det, just nu i alla fall...
�h jag tycker det �r on�digt att h�lla p� och hata stackars basshunter.
Han har lyckats f� till en hit som svenssons gillar, inte hans fel att folk gillar sm�rja. Samtidigt f�r han fina pengar f�r det, han kan va r�tt n�jd. Vem vet, han kanske b�rjar g�ra icke-ostig musik? 
Killar, L�s och L�r!
Vi tjejer, precis som alla andra levande varelser, backar om n�gon f�rs�ker tvinga oss till n�got. Det spelar ingen roll vad det handlar om, s� fungerar vi. Jag har r�kat ut f�r typen som bara kommer knallande fram och tror att han kan ta f�r sig, som om jag var en ensam f�rsvarsl�s kvinna som bara v�ntade p� att en man, vilken som helst, skulle vilja ha mig. Dom dissas alla utan undantag! Dom har ingen respekt f�r mig som individ.
Killar som visar att dom �r intresserade och sedan tar ett steg tillbaka f�r att inv�nta mitt svar "Jag �r intresserad, �r du?", visar respekt. Detta har inget med att vara halvt ointresserad att g�ra! Det handlar om att vara uppm�rksam och visa respekt f�r den andres vilja. Jag har en kompis som tycks tro p� den d�r halvtointresserad taktiken och han g�r ett mycket stort misstag! N�r vi st�r och pratar kan han pl�tsligt avbryta n�r det g�r f�rbi en tjej och s�ga "Hon va j�kligt snygg". Beh�ver jag ens s�ga ett han aldrig kommer bli annat �n en kompis? Vem vill k�nna sig som ett andrahands val?
N�r man �r i ett f�rh�llande KR�VER jag att vara killens allt, han �r ju mitt allt! Det betyder inte att man inte kan g�ra saker p� skilda h�ll och ha olika intressen, tv�rtom! Om den tryggheten och det f�rtroendet finns �r det inget problem.
Lite uppvaktning med blommor och choklad skulle jag g�rna se mer av!Men det g�ller samma sak h�r, det f�r inte bli f�r mycket f�r tidigt s� man k�nner sig tvingad till n�got.
Tro det eller ej killar, men vi tjejer fungerar p� samma s�tt som ni (ungef�r...), s� behandla oss som ni sj�lva skulle vilja bli behandlade. Med RESPEKT! 
| Originally posted by Laszlo Det �r inte s� det verkar. Det �r s� det �r. Inget som sker medvetet utan detta �r inpr�ntat i ryggm�rgen hos m�nniskan och g�r miljoner �r tillbaka i tiden, och det fungerar likadant p� apor och s� gott som alla andra d�ggdjur - sen kan tjejerna f�rs�ka f�rneka det b�st fan de vill och p�st� att de vill att hans partner ska se henne som sitt "allt". S� funkar det inte. Det �r n�r killen i f�rh�llandet tofflar ur och b�rjar se sin partner som sitt allt som det g�r �t helvete. "Jag ska fr�ga tjejen f�rst om jag kan h�nga med ut o festa". Varje g�ng jag h�r mina polare s�ga det har jag lust att ge de en �rfil s� de vaknar ur sin dvala. N�r detta b�rjar h�nda har ingen integritet kvar (om de �verhuvudtaget n�gonsin haft det) och det �r oattraktivt som inget annat. Dessa f�rh�llanden h�ller i tv� av tre fall, och det �r n�r a) tjejen �r ett "control freak" b) b�da parterna har s� d�ligt sj�lvf�rtroende att de stannar kvar hos varandra f�r att de inte v�gar mista varandra. Och det �r den mentaliteten som fuckar de flesta f�rh�llanden. Inga roliga f�rh�llanden att vara del av i eller att ens vara i n�rheten av. S� se inte din tjej som ditt "allt". Jag menar inte att man ska springa runt och vara otrogen eller fl�rta med andra tjejer n�r hon �r med. Det handlar om brist p� respekt, vilket �r en helt annan sida av myntet. Din tjej ska vara din enda, men inte ditt allt. Tv� helt skilda saker. Jag skulle kunna skriva en uppsats om detta, men orkar inte med det. Jag s�ger bara, ha lite integritet - bete er inte som om alla tjejer vorde den absolut sista p� jorden. Den toffelattityden �r tjejer inte attraherade av. Se er omkring f�r fan grabbar - dumpar eller dissar hon dig s� st�ll er bara inne p� ett k�pcenter och F�RS�K r�kna alla "tiopo�ngare" som g�r f�rbi. De g�r inte f�r det finns hur m�nga som helst. Tror ni inte p� mig s� ta bara n�gon av era polare som alltid f�r mycker tjejer och t�nk efter hur de egentligen beter sig. Med allra st�rsta sannolikhet �r de mer eller mindre helt likgiltiga omkring de och m�nga g�nger beter de sig till och med som svin. Det �r deras "du �r het och jag skulle kunna....men jag t�nker inte-mentaliteten" som tjejer attraheras av. De behandlar inte tjejerna som om de vore gudinnor och de sista p� jorden - tv�rtom. Signalerna de utstr�lar �r snarare "du �r bara en i m�ngden, och visar inte DU mig att du �r en bra tjej, s� v�ljer jag n�gon annan som g�r det". Det handlar om sj�lvf�rtroende, integritet och pondus, vilket alla g�r hand i hand. Och f�r i HELVETE f�rs�k inte k�pa deras godk�nnande genom att k�pa blommor till de efter en vecka eller �verhuvudtaget ens k�pa de en middag. ALLT det handlar om att "jag �r inte v�rdig dig, men om jag bjuder dig p� middag p� n�gon fin restaurang kanske du kommer gilla mig". Ta det f�r vad ni vill - men s� funkar det. |

| Originally posted by Akia Killar, L�s och L�r! Killar som visar att dom �r intresserade och sedan tar ett steg tillbaka f�r att inv�nta mitt svar "Jag �r intresserad, �r du?", visar respekt. Detta har inget med att vara halvt ointresserad att g�ra! Det handlar om att vara uppm�rksam och visa respekt f�r den andres vilja. Jag har en kompis som tycks tro p� den d�r halvtointresserad taktiken och han g�r ett mycket stort misstag! N�r vi st�r och pratar kan han pl�tsligt avbryta n�r det g�r f�rbi en tjej och s�ga "Hon va j�kligt snygg". Beh�ver jag ens s�ga ett han aldrig kommer bli annat �n en kompis? Vem vill k�nna sig som ett andrahands val? |
): "The chase is better than the catch" | quote: |
| Originally posted by Akia Tro det eller ej killar, men vi tjejer fungerar p� samma s�tt som ni (ungef�r...) |
ojojoj vilken sp�nnande diskussion det blev av det h�r 
Jag tror som vanligt p� teorin att man inte ska dra alla �ver en kant, det finns b�de tjejer och killar som inte ut�var "halvt ointresserad"-taktiken och det finns de som �r lyckosamma med den ocks�.
Men ytters handlar det givetvis om att visa respekt och k�rlek och hur folk upplever dessa tv� �r v�ldigt olika. F�r mig s� �r k�rlek och respekt s� mycket mer �n att visa hela tiden att man tycker om varandra och bara �r med varandra.
F�r mig �r det ett st�rre tecken p� k�rlek om tjejen kan sl�ppa taget f�r en stund och l�ta mig vara p� mitt h�ll och inte bara med henne hela tiden. Att visa k�rlek inneb�r inte bara att vara med varandra och vara "snuttegull" mot varandra hela tiden...
Vad g�ller raggningstekniker och vad som fungerar och inte s� tror jag huvudsaken �r att man �r sig sj�lv. Jag ska inte p�st� att jag �r n�gon virtuos n�r det kommer till den h�r saken men jag har upplevt det som v�ldigt l�tt att f� kontakt iaf n�r jag visar min r�tta sida, gl�dje och spontaniet osv...
Om man g�r in med inst�llningen att visa sig b�ttre �n vad man egentligen �r s� tror jag man �r helt fel ute. Se er omkring i 5 minuter ute p� stan och kolla p� alla par som g�r f�rbi. Ni kommer s�kerligen se b�de en och tv� "tiopo�ngare" (i era �gon) som glider runt med en kille/tjej som inte ser ut att vara f�r mer �n du sj�lv. Det handlar inte om att vara den d�r perfekta m�nniskan, �r man sig sj�lv s� hittar man troligtvis n�gon som tycker om den personen som just du �r.
En sak som jag kr�ver i ett f�rh�llande �r att b�da parter ska kunna f� tr�ffa sina kompisar utan att det blir en v�ldig massa svartsjuka. F�r om du l�ser in dig i ett f�rh�llande i tv� �r utan att tr�ffa kompisar och sen blir dumpad/dumpar s� kommer du st� d�r sj�lv (i v�rsta fall).
Pojk/flickv�nner kommer och g�r, v�nner best�r eller n�t s�nt. 
Det ska man inte beh�va kr�va - det ska vara en sj�lvklarhet. �r det inte det utan man m�ste ha det som ett "krav" fr�n sin partner �r man en toffel...typ. Passar det inte henne kan hon dra dit pepparn v�xer...kan hon inte acceptera att man har v�nner som man vill umg�s med s� l�r hon ha dj�vulskt d�ligt sj�lvf�rtroende och s�dana �r inte roliga att vara ens i n�rheten av, �n mindre ha ett f�rh�llande med...
Hmm... Tror inte ens Basshunter visste att hans l�t var s� h�r djup som diskussionen antyder 
lyssnade p� "6 viktiga uttalanden"..
Wow, vilken otrolig �versittarstil han hade i det klippet..
Det halvtaskiga intrycket man haft tidigare blev inte b�ttre nu
| "upphovsman till detta klipp �r basshunter p� Warner Music.. all anv�ndande av denna information kommer att anm�las" |

http://perrra.debian.st/Asshunter-6...nden_060613.mp3

| Originally posted by X-scream http://perrra.debian.st/Asshunter-6...nden_060613.mp3 |
det verkar som om "Vi sitter i Venten � spelar Dota" blir n�sta singelsl�pp fr�n grabben med stort B ...
... var det inte han som inte snodde fr�n andra artister.. undrar vad Daddy Dj s�ger om detta? 

Basshunter - LOL, snart i en butik n�ra dig!
SHIT, CHECKA IN PHOTOSHOP SKILLSEN...haxx0rzzzzzzzzzz
till�t mig spy

s�d�r...nu k�nns det b�ttrre...

�rets mest sj�lvklara k�p enligt mig.
Ehm. Namnbyte p� sin plats kanske?
Sn�lla.