TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Yay 
Na een 1e keer een deel gehoord te hebben, zag het er niet al te best uit, maar uiteindelijk toch een deel IDs die ik (her)kende en sommige andere platen hadden de stijl van de producer written all over it. Bvb. die Mo-Shic, duidelijk h�rkenbaar, maar mij vrij onbekend, en deze contest is een aanzet geweest om daar wat dieper in te graven: zeer knap werk! Dus merci Phortastic 
Ik blijf er wel bij dat de contest iets te weinig trancy was aangekleed, maar dat blijft Phor zijn goed recht natuurlijk en al bij al heb ik nog interessante dingen ontdekt, bvb die Sacred Cycles is echt een knaller
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Op naar de volgende Vishnu! |
Zoals ik in het begin al zei: ik vond het jammer dat er zo weinig trance in deze contest te vinden was - vooral dan voor een Trance forum - maar langs de andere kant heb ik minstens 10 tracks ontdekt die ik fantastisch vind, en zo snel mogelijk eens in zijn geheel moet beluisteren! Dus voor mij was het toch nog een fijne contest eigenlijk
hopelijk steekt Vishnu er een pak trance in (maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan
)
en phortastic, verander uw sig eens
| quote: |
| Originally posted by Bertn en phortastic, verander uw sig eens |