TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by christina zie ge wel... bloemkool is lekker |
het is lasagne geworden
Bird's paprikamix:
men neme een wokpan, bakt daar een deel gehakt in en kruidt dat met peper, pilipili, paprika en curry. men snijde enkele paprika's, een wortel en wat tomaten uit blik in kleine deeltjes en smijt dat daar allemaal bij. men werke af met basilicum en kookt terwijl rijst. Men menge alles dooreen en KLAAR!
| Originally posted by Bertn Bird's paprikamix: men neme een wokpan, bakt daar een deel gehakt in en kruidt dat met peper, pilipili, paprika en curry. men snijde enkele paprika's, een wortel en wat tomaten uit blik in kleine deeltjes en smijt dat daar allemaal bij. men werke af met basilicum en kookt terwijl rijst. Men menge alles dooreen en KLAAR! |
nen loempia... tot zover mijn groenten vandaag
| Originally posted by Bertn Bird's paprikamix: men neme een wokpan, bakt daar een deel gehakt in en kruidt dat met peper, pilipili, paprika en curry. men snijde enkele paprika's, een wortel en wat tomaten uit blik in kleine deeltjes en smijt dat daar allemaal bij. men werke af met basilicum en kookt terwijl rijst. Men menge alles dooreen en KLAAR! |
Twas ier pizza; maar zeeft verdorie teveel vanonder in de oven gestaan waardoor hij vort was; geen krokante korst enzo 
| Originally posted by Push2005 Twas ier pizza; maar zeeft verdorie teveel vanonder in de oven gestaan waardoor hij vort was; geen krokante korst enzo |
Hier vanmiddag bloemkool met worst en petatten
alleen spijtig da de bloemkool zonder witte saus was
anders best wel nie slecht voor nen dinsdag!
boerekost FDW! 
| Originally posted by Tomorrow Traxx Hier vanmiddag bloemkool met worst en petatten alleen spijtig da de bloemkool zonder witte saus was anders best wel nie slecht voor nen dinsdag! boerekost FDW! |

ist officiele bloemkool dag ofzo? 
| Originally posted by Tiger777 En waar doet ge het vlees? |
hier was het deze avond spek en eier, ... en kheb der van genoten want da's iets wat we maar heeeeeeeeeeeeeeel zelden eten 
| Originally posted by Tiger777 Pizza's maken is toevallig een van mijn specialiteiten, mijn miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze, zoals jij pizza's kan maken, zo... ja, zo maak ik pizza's h�. |
| Originally posted by Bertn ge bakt eerst het gehakt maar met ne houten lepel of zo kapt ge da in fijne brokjes. dat kruid je dan. wanneer het vlees bijna gebakken is smijt je er de ajuin bij, en daarna de stukjes paprika, wortel, tomaat, enzovoort. goed dooreen roeren en af en toe omroeren het volgende kwartier (en nog wa kruiden met basilicum) Als al die groenten er wa gaar beginnen uitzien: de gekookte rijst ertussen roeren en voila! |
Carte D'�r banaan & chocolade
Fuck yeah! 
Vandaag: noedels met gewokte kip + groenten (en kroepoek)
Gisteren: sla uit de tuin met vleesbrochette en aardappeltjes
Morgen: dunno 
vanavond gn eten nr de Pastage in Gent (www.pastage.be)
Vamiddag nr de Quick, ol�
Was al een jaargeleden ofzo 
| Originally posted by djcresto vanavond gn eten nr de Pastage in Gent (www.pastage.be) |
| Originally posted by Tiger777 Oeh, vergeet niet te vertellen hoe het eten gesmaakt heeft! |
| Originally posted by djcresto ben er al paar keer geweest dus weet dat het er goed en goedkoop is |
Wat hebben jullie toch met die Quick? Heb ik een keer wat gehaald en dat was echt NIET TE VRETEN 
| Originally posted by eieregooie Wat hebben jullie toch met die Quick? Heb ik een keer wat gehaald en dat was echt NIET TE VRETEN |