TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »


Posted by DjChook on Apr-05-2002 10:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח השניה אהבתי !!!


same here


Posted by m0sh on Apr-05-2002 11:18:

ישן ...

ZzZzZzZzZzZzZ


Posted by yahel222 on Apr-05-2002 14:25:

קצת בדיחות שחורות על הפיגוע בתאומים
חחחח לא יפה אבל נוווו....

אחרי הפיגוע מתקשר ערפאת לבן לאדן אומר לו -
אידיוט אמרתי משולש ועיגול לא שני ריבועים

שני מטוסים טסים ליד ניו יורק פתאום רואים את התאומים
עושה טייס אחד לשני - 50 דולר מי עובר בניהם.....


ועכשיו לא קשור -
אחד בא לבר מזמין ככה איזה 10 טקילות ורצוף מקפיץ אותן מסיים תוך דקה
הברמן שואל אותו מה קרה שאתה שותה כ"כ הרבה
אז האיש עונה לו - היום עברתי את חווית המציצה הראשונה שלי
אז הברמן עושה לו - אה יופי בוא אני יזמין אותך לעוד טקילה על חשבוני
אז האיש עונה - עזוב...10 כוסות לא העבירו את הטעם מה תעזור עוד אחת


Posted by Hell_Copter on Apr-05-2002 19:01:

quote:
Originally posted by yahel222
ועכשיו לא קשור -
אחד בא לבר מזמין ככה איזה 10 טקילות ורצוף מקפיץ אותן מסיים תוך דקה
הברמן שואל אותו מה קרה שאתה שותה כ"כ הרבה
אז האיש עונה לו - היום עברתי את חווית המציצה הראשונה שלי
אז הברמן עושה לו - אה יופי בוא אני יזמין אותך לעוד טקילה על חשבוני
אז האיש עונה - עזוב...10 כוסות לא העבירו את הטעם מה תעזור עוד אחת


לא יפה בכלל!!!!!!!!!!!!
אני סיפרתי את הבדיחה הזאת או בהתחלת הט'רד הזה או בט'רד שנמחק
אתה גנבת לי את הבדיחה... וגם אני סיפרתי אותה יותר טוב

והבדיחות השחורות ממש לא מצחיקות... לא קשור לזה שהם שחורות


Posted by DjChook on Apr-05-2002 19:43:

תכלס אני מסכים אם כל מילה שרועי אמר


בדיחות שחורות שולטות, אבל אלה לא היו משהו


Posted by Dj Moriano on Apr-05-2002 19:55:

quote:
Originally posted by oren_naor
מי יודע מה היה רשום בעמ' האחרון ביומן של אנה פרנק???









רגע מישהו דופק בדלת...

(אני לא אוהב בדיחות שחורות..., אבל אם מישהו רוצה יש לי מלא! )




חחחחח אחי אהבתי תרשום בדיחות שחורות מי שלא רוצה שלא יצחק.....
הנה שלוש....


מי הכי צפונית בגטו??
90210
(למוגבלים שפה זה כמו בברלי הילס)

למה היטלר התאבד???
הוא קיבל את חשבון הגז....

איך קוראים לדובי בגטו???
דובון
איך קוראים לילד בגטו???
ילדון
איך קוראים לסבא בגטו???
סבון....


האחרונה ממש רעה אני יודע.....


אבל אני לא אוהב לצחוק על השואה.... אלה סתם בדיחות שסיפרו לי....

מאלה אני לא הכי צוחק על התאומים ועל הפיגועים וכל זה אני דיי אוהב לצחוק


Posted by Hell_Copter on Apr-05-2002 20:21:

ספר כמה שאתה רוצה...
אבל מה שסיפרת לא מצחיקות בגרוש...


Posted by Dj Moriano on Apr-05-2002 20:25:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ספר כמה שאתה רוצה...
אבל מה שסיפרת לא מצחיקות בגרוש...


שמע אחי אני לא אומר לך ממה לצחוק.....


קח את זה איך שאתה רוצה את רוצה תתצחק אתה לא רוצה אל תתצחק...


Posted by yahel222 on Apr-05-2002 21:00:

שחורות רק אחת -
מה היה רשום בכניסה לתאי גזים במחנות???
זהירות מדרגה

לא יפה אבל אל תהיו חארות

קבלו אחת פצצצצה

3 אנשים נשפטו להיכנס לכלא ל30 שנה
בגלל זאת תקופה ארוכה נתנו לכל אחד הזדמנות לבקש משאלה
הראשון ביקש שתיה חריפה - הביאו לו מלא ווקדה, ערק ויסקי והכל והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השני ביקש אשה הביאו לו אשה והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השלישי ביקש סיגריות הביאו לו מלא סיגריות והכניסו אותו ל30 שנה
טוב עברו 30 שנה באים שלחרר אותם
פותחים את התא של הראשון רואים אחד שיכור לא יודע מה איתו
פותחים את התא השני רואים איש אישה 30 ילדים ומלא בלאגן בתא
פותחים את התא השלישי - פתאום אחד יוצא עם סיגריה בפה - "סליחה אולי למישהו פה יש אש??????"


Posted by YuVaL on Apr-05-2002 23:45:

quote:
Originally posted by yahel222


3 אנשים נשפטו להיכנס לכלא ל30 שנה
בגלל זאת תקופה ארוכה נתנו לכל אחד הזדמנות לבקש משאלה
הראשון ביקש שתיה חריפה - הביאו לו מלא ווקדה, ערק ויסקי והכל והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השני ביקש אשה הביאו לו אשה והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השלישי ביקש סיגריות הביאו לו מלא סיגריות והכניסו אותו ל30 שנה
טוב עברו 30 שנה באים שלחרר אותם
פותחים את התא של הראשון רואים אחד שיכור לא יודע מה איתו
פותחים את התא השני רואים איש אישה 30 ילדים ומלא בלאגן בתא
פותחים את התא השלישי - פתאום אחד יוצא עם סיגריה בפה - "סליחה אולי למישהו פה יש אש??????"


חחחחחחחחחחחחחחחחח
פצצות אחי!!!!


Posted by SimonP on Apr-06-2002 09:46:

יאללה נו אם בשחורות עסקנו...

ילד אחד בא לאבא שלו "אבא אבא אני רוצה כלב"" אז האבא "למה אתה צריך כלב? יש לך כבר סרטן!!"


Posted by m0sh on Apr-06-2002 10:44:

סימון זה ישןןןןןןןןןןןןןןןן


Posted by m0sh on Apr-06-2002 12:03:

קבלו את הרוסים האלה...

מועדון גולך ברוסיה:


חהחהחהחהחהחהחהחהחה



ועוד משהו יותר נכון לכתוב חה חה חה מ חחחחחחחחחחחחחחחח

כי חה חה אפשר להגיד וחחחחחחח אי אפשר


Posted by on Apr-06-2002 12:14:

לכל מי שהיה פעם במשחקי וידאו ושיחק עם חבר שלו את ההוקי אויר הזה...

http://www.electrotank.com/games/el...s/airhockey.swf


Posted by DjChook on Apr-06-2002 13:18:

נחמד מאד גיל


Posted by YuVaL on Apr-06-2002 13:38:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לכל מי שהיה פעם במשחקי וידאו ושיחק עם חבר שלו את ההוקי אויר הזה...

http://www.electrotank.com/games/el...s/airhockey.swf


הגעתי עד לכושי ואז נמאס לי


Posted by SimonP on Apr-06-2002 14:42:

quote:
Originally posted by Dj Moriano

מי הכי צפונית בגטו??
90210
(למוגבלים שפה זה כמו בברלי הילס



חח נחמד

קבלו עוד כמה שחורות, נראה אם תאהבו:
ילד קבניבל בא לאמא שלו הקניבלית "אמא אני רוצה דני"
"היום אין דני יש יוסי" :

שני ישראלים עוברים ליד ההריסות של מגדלי התאומים, אז אחד עושה לשני :"מה זה? מה קרה פה!?" אז השני עונה "לא יודע בטח הייתה פה חתונה או משהו"

ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ"

ילד בא לאמא שלו "אמא אמא איזה דג אמרת שיש לי בראש?" אז האמה "לא דג חמודי, סרטן"

ילד ואבא יושבים בשואה ואוכלים חצי לחם, פתאום בא איזה מישהו גונב להם את הלחם ובורח בריצה, אז הילד בא לקום לרוץ אחריו אז האבא אומר לו "אל תדאג, רשמתי את המספר שלו"

המשפט האחרון שנרשם בקופסא השחורה של המטוס שפגע בתאומים: "אולי תתנו לאשה לנהוג?"

מה עשו הגננות בשואה? שעת ריכוז

מה זה 30 ס"מ וקשה בבוקר? מוות בעריסה
(את זאת אני אישית שונא)


Posted by Scorchio on Apr-06-2002 15:14:

ערבי ויהודי מטיילים להם בג'ונגל
פתאום תופסים אותם שבט קניבלים באים לאכול אותם
"עכשיו הערבי ערבי "יאללה תאכלו
היהודי לא פראייר
"אני רוצה לדבר עם ראש השבט"
בא היהודי לראש השבט אומר לו
"אחי סדר איזה קומבינה מה ככה תאכלו אותנו תן צ'אנס"
אז ראש השבט אומר לו
"אתה יודע מה, לכו פה בתחום של השבט, יש איזה פרי או ירק שאתם אוהבים תביאו מאה מהסוג תוך שעה"
היהודי אומר
"סבבה"
אחרי שלושת רבעי שעה מגיע היהודי עם 100 זיתים
ראש השבט אומר לו
"עכשיו ככה, אתה יורד על ארבע, אני דוחף לך זית זית, אם אתה מוציא רגש, שני אלה פה אוכלים אותך"
היהודי אומר
"יאללה"
ראש השבט משתעשע
גדולים בינוניים קטנים
מתחיל לדחוף
"10...20....30...40..50..60"
היהודי נהיה אדום
נחנק כמעט
"64...70...78....83...85....92...95...96...97...98..99"
היהודי כבר מוציא תחרצנים מהפה
איך שהוא בא לדחוף לו תזית ה100
היהודי נופל על הריצפה נקרע מצחוק
ראש השבט אומר לו
"מה אתה מפגר?!?!?! עוד זית אחד עכשיו שני אלה יאכלו אותך"
היהודי אומר לו
"מה יכולתי לעשות ראיתי את הערבי מגיע עם אבטיחים"


Posted by Hell_Copter on Apr-06-2002 15:45:

quote:
Originally posted by SimonP
ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ"


חחחחחחחחחחחחח
אהבתי


Posted by Dj Moriano on Apr-06-2002 16:31:

quote:
Originally posted by SimonP





שני ישראלים עוברים ליד ההריסות של מגדלי התאומים, אז אחד עושה לשני :"מה זה? מה קרה פה!?" אז השני עונה "לא יודע בטח הייתה פה חתונה או משהו"

ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ"

המשפט האחרון שנרשם בקופסא השחורה של המטוס שפגע בתאומים: "אולי תתנו לאשה לנהוג?"



הבדיחה עם התאומים פשוט ענקית.... השתיים האחרות גם נחמדות מאוד


Posted by NaOren on Apr-06-2002 17:15:

איפה אפשר למצוא חתיכות רוסיות???

בדולפינריום


Posted by m0sh on Apr-06-2002 18:19:

אוי כמה שזה ישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן


Posted by DjChook on Apr-06-2002 19:31:

אוייי היום הבאתם אותה בבדיחות מצחיקות

הזאתי עם האבטיחים קרעה אותייי


Posted by Segev on Apr-06-2002 22:01:

אההה יש לי בדיחה דיי ישנה אבל ננסה


כורדי ומרוקאי הולכים ביער פתאום הם רואים אריה יושן המרוקאי בא וזורק אבן על האריה פתאום האריה מתעורר ומתחיל לרוץ לעברם המרוקאי קולט את זה ומתחיל לברוח הוא מסתובב ורואה שהכורדי לא בורח אז הוא אומר לו יאמפגר תברח אז הכורדי אומר לו מה זה לא אני זרקתי ת'אבן


Posted by YuVaL on Apr-06-2002 22:08:

quote:
Originally posted by Segev
אההה יש לי בדיחה דיי ישנה אבל ננסה


כורדי ומרוקאי הולכים ביער פתאום הם רואים אריה יושן המרוקאי בא וזורק אבן על האריה פתאום האריה מתעורר ומתחיל לרוץ לעברם המרוקאי קולט את זה ומתחיל לברוח הוא מסתובב ורואה שהכורדי לא בורח אז הוא אומר לו יאמפגר תברח אז הכורדי אומר לו מה זה לא אני זרקתי ת'אבן


חחחחחחחח
חמוד....


Pages (87): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.