TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחח השניה אהבתי !!! |
ישן ...
ZzZzZzZzZzZzZ
קצת בדיחות שחורות על הפיגוע בתאומים
חחחח לא יפה אבל נוווו....
אחרי הפיגוע מתקשר ערפאת לבן לאדן אומר לו -
אידיוט אמרתי משולש ועיגול לא שני ריבועים
שני מטוסים טסים ליד ניו יורק פתאום רואים את התאומים
עושה טייס אחד לשני - 50 דולר מי עובר בניהם.....
ועכשיו לא קשור -
אחד בא לבר מזמין ככה איזה 10 טקילות ורצוף מקפיץ אותן מסיים תוך דקה
הברמן שואל אותו מה קרה שאתה שותה כ"כ הרבה
אז האיש עונה לו - היום עברתי את חווית המציצה הראשונה שלי
אז הברמן עושה לו - אה יופי בוא אני יזמין אותך לעוד טקילה על חשבוני
אז האיש עונה - עזוב...10 כוסות לא העבירו את הטעם מה תעזור עוד אחת

| quote: |
| Originally posted by yahel222 ועכשיו לא קשור - אחד בא לבר מזמין ככה איזה 10 טקילות ורצוף מקפיץ אותן מסיים תוך דקה הברמן שואל אותו מה קרה שאתה שותה כ"כ הרבה אז האיש עונה לו - היום עברתי את חווית המציצה הראשונה שלי אז הברמן עושה לו - אה יופי בוא אני יזמין אותך לעוד טקילה על חשבוני אז האיש עונה - עזוב...10 כוסות לא העבירו את הטעם מה תעזור עוד אחת |
תכלס אני מסכים אם כל מילה שרועי אמר

בדיחות שחורות שולטות, אבל אלה לא היו משהו
| quote: |
| Originally posted by oren_naor מי יודע מה היה רשום בעמ' האחרון ביומן של אנה פרנק??? רגע מישהו דופק בדלת... (אני לא אוהב בדיחות שחורות..., אבל אם מישהו רוצה יש לי מלא! ) |
ספר כמה שאתה רוצה...
אבל מה שסיפרת לא מצחיקות בגרוש...
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ספר כמה שאתה רוצה... אבל מה שסיפרת לא מצחיקות בגרוש... |
שחורות רק אחת -
מה היה רשום בכניסה לתאי גזים במחנות???
זהירות מדרגה
לא יפה אבל אל תהיו חארות
קבלו אחת פצצצצה
3 אנשים נשפטו להיכנס לכלא ל30 שנה
בגלל זאת תקופה ארוכה נתנו לכל אחד הזדמנות לבקש משאלה
הראשון ביקש שתיה חריפה - הביאו לו מלא ווקדה, ערק ויסקי והכל והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השני ביקש אשה הביאו לו אשה והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השלישי ביקש סיגריות הביאו לו מלא סיגריות והכניסו אותו ל30 שנה
טוב עברו 30 שנה באים שלחרר אותם
פותחים את התא של הראשון רואים אחד שיכור לא יודע מה איתו
פותחים את התא השני רואים איש אישה 30 ילדים ומלא בלאגן בתא
פותחים את התא השלישי - פתאום אחד יוצא עם סיגריה בפה - "סליחה אולי למישהו פה יש אש??????"

| quote: |
| Originally posted by yahel222 3 אנשים נשפטו להיכנס לכלא ל30 שנה בגלל זאת תקופה ארוכה נתנו לכל אחד הזדמנות לבקש משאלה הראשון ביקש שתיה חריפה - הביאו לו מלא ווקדה, ערק ויסקי והכל והכניסו אותו לתא ל30 שנה השני ביקש אשה הביאו לו אשה והכניסו אותו לתא ל30 שנה השלישי ביקש סיגריות הביאו לו מלא סיגריות והכניסו אותו ל30 שנה טוב עברו 30 שנה באים שלחרר אותם פותחים את התא של הראשון רואים אחד שיכור לא יודע מה איתו פותחים את התא השני רואים איש אישה 30 ילדים ומלא בלאגן בתא פותחים את התא השלישי - פתאום אחד יוצא עם סיגריה בפה - "סליחה אולי למישהו פה יש אש??????" |
יאללה נו אם בשחורות עסקנו...
ילד אחד בא לאבא שלו "אבא אבא אני רוצה כלב"" אז האבא "למה אתה צריך כלב? יש לך כבר סרטן!!"

סימון זה ישןןןןןןןןןןןןןןןן
קבלו את הרוסים האלה...
מועדון גולך ברוסיה:
חהחהחהחהחהחהחהחהחה
ועוד משהו יותר נכון לכתוב חה חה חה מ חחחחחחחחחחחחחחחח
כי חה חה אפשר להגיד וחחחחחחח אי אפשר
לכל מי שהיה פעם במשחקי וידאו ושיחק עם חבר שלו את ההוקי אויר הזה...
http://www.electrotank.com/games/el...s/airhockey.swf
נחמד מאד גיל 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts לכל מי שהיה פעם במשחקי וידאו ושיחק עם חבר שלו את ההוקי אויר הזה... http://www.electrotank.com/games/el...s/airhockey.swf |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano מי הכי צפונית בגטו?? 90210 (למוגבלים שפה זה כמו בברלי הילס |
ערבי ויהודי מטיילים להם בג'ונגל
פתאום תופסים אותם שבט קניבלים באים לאכול אותם
"עכשיו הערבי ערבי "יאללה תאכלו
היהודי לא פראייר
"אני רוצה לדבר עם ראש השבט"
בא היהודי לראש השבט אומר לו
"אחי סדר איזה קומבינה מה ככה תאכלו אותנו תן צ'אנס"
אז ראש השבט אומר לו
"אתה יודע מה, לכו פה בתחום של השבט, יש איזה פרי או ירק שאתם אוהבים תביאו מאה מהסוג תוך שעה"
היהודי אומר
"סבבה"
אחרי שלושת רבעי שעה מגיע היהודי עם 100 זיתים
ראש השבט אומר לו
"עכשיו ככה, אתה יורד על ארבע, אני דוחף לך זית זית, אם אתה מוציא רגש, שני אלה פה אוכלים אותך"
היהודי אומר
"יאללה"
ראש השבט משתעשע
גדולים בינוניים קטנים
מתחיל לדחוף
"10...20....30...40..50..60"
היהודי נהיה אדום
נחנק כמעט
"64...70...78....83...85....92...95...96...97...98..99"
היהודי כבר מוציא תחרצנים מהפה
איך שהוא בא לדחוף לו תזית ה100
היהודי נופל על הריצפה נקרע מצחוק
ראש השבט אומר לו
"מה אתה מפגר?!?!?! עוד זית אחד עכשיו שני אלה יאכלו אותך"
היהודי אומר לו
"מה יכולתי לעשות ראיתי את הערבי מגיע עם אבטיחים"

| quote: |
| Originally posted by SimonP ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ" |
| quote: |
| Originally posted by SimonP שני ישראלים עוברים ליד ההריסות של מגדלי התאומים, אז אחד עושה לשני :"מה זה? מה קרה פה!?" אז השני עונה "לא יודע בטח הייתה פה חתונה או משהו" ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ" המשפט האחרון שנרשם בקופסא השחורה של המטוס שפגע בתאומים: "אולי תתנו לאשה לנהוג?" |
איפה אפשר למצוא חתיכות רוסיות???
בדולפינריום
אוי כמה שזה ישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אוייי היום הבאתם אותה בבדיחות מצחיקות
הזאתי עם האבטיחים קרעה אותייי
אההה יש לי בדיחה דיי ישנה אבל ננסה
כורדי ומרוקאי הולכים ביער פתאום הם רואים אריה יושן המרוקאי בא וזורק אבן על האריה פתאום האריה מתעורר ומתחיל לרוץ לעברם המרוקאי קולט את זה ומתחיל לברוח הוא מסתובב ורואה שהכורדי לא בורח אז הוא אומר לו יאמפגר תברח אז הכורדי אומר לו מה זה לא אני זרקתי ת'אבן
| quote: |
| Originally posted by Segev אההה יש לי בדיחה דיי ישנה אבל ננסה כורדי ומרוקאי הולכים ביער פתאום הם רואים אריה יושן המרוקאי בא וזורק אבן על האריה פתאום האריה מתעורר ומתחיל לרוץ לעברם המרוקאי קולט את זה ומתחיל לברוח הוא מסתובב ורואה שהכורדי לא בורח אז הוא אומר לו יאמפגר תברח אז הכורדי אומר לו מה זה לא אני זרקתי ת'אבן |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.