TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »


Posted by oDrori on Jul-06-2002 00:49:

בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה.


Posted by warpedd_ on Jul-06-2002 02:28:

quote:
Originally posted by oDrori
שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה,


יש לך מושג כמה זמן כבר מסתובב
lasgo - something

בכל מקרה יותר מדי אם אתה שואל אותי


Posted by Vortex_SA on Jul-06-2002 10:10:

quote:
Originally posted by oDrori
בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה.


תראה, הטראקים האלה היו מיועדים למסחור, אם לא הם לא היו משתחררים כמו שהם השתחררו, ובסיילנס או רפצ'ר אין הרבה עומק מוזיקלי... מצטער לבשר, זה על אותו סולם שרוב הטראקים בנויים עליו ומלים שטוטיות של ילדות קטנות על אהבה וכאלה, לסיילנס אולי יש מלים קצת יותר חכמות, אבל גם שם, אותו סולם... רוב הטראקים אפילו יוצאים עם אותה בניה... אבל אני מניח שזה למטרת תקלוט אז נסלח להם... דברים באמת מקוריים אפשר למצוא בז'אנרים היותר חדשים, כמו הארד, מינימל, וכו'...
אפילו הפסיכודלי כבר לא מחדש הרבה, אותם אפקטים, ובכל טראק יש אפקטים אחרים, אבל אותו רעיון...


Posted by oDrori on Jul-06-2002 13:24:

כן, לאסגו מסתובב כבר איזה כמה חודשים טובים, אבל בעוד שנתיים אפחד לא יזכור אותו חוץ מאשר אנחנו בערך.


לא דיברתי על מקרויות, וגם לא אמרתי שספציפית רפצ'ר או סיילנס יש בהם עומק עצום או משהו כזה, התככונתי שאוהבים אותם רק בגלל איזשהו גימיק, למשל הווקאל ברפצ'ר (הרי אין שמץ של עומק בגרסא המקורית, היא פופולרית בגלל הווקאל, וגם הרמיקס של דיפ דיש למשל פופולרי בגלל הווקאל. ואני למשל אוהב את הרמיקסים של ארמין ושל ריווה בגלל שיש בהם התפתחות כזאת והם כמו בילדאפ אחד גדול, אבל מישהו בציבור נראה לך שם על זה זין? אם תנגן את זה במסיבה יירקדו בגלל הווקאל. זה כאילו שהרמיקסים האלה ריקנים לגמרי חוץ מהווקאל)

במקרה של סיילנס למשל ההתמסחרות היא בווקאל במקרה של הרמיקס של איירסקייפ ובמקרה של הרמיקס של טייסטו זה בגלל הווקאל וגם בגלל שזה טייסטו. הם רוקדים בגלל השם
(קורה עם עוד כל מיני אמנים)

לא יודע אם הצלחתי להעביר את הפואנטה אבל וואטאבר


Posted by oDrori on Jul-26-2002 19:06:

בלאט... ראיתי רק את הקטע שמראים את מקומות
2-8

קבלו את זה:


מקום 8 ------------------ מקום 8

Perpetuous Dreamer - Dust.wav
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Jul-26-2002 19:17:

זהו עכשיו נזכרתי שרציתי לרשום פה שלפני שבוע ביום שישי הייתי במסיבה אצל ידידה שלי לפני שנסעתי לתל יצחק והיה פתוח אמ טי וי ברקע
פתאום אני קולט את הקליפ של
Ferry Corsten - Punk
ומיד אחר כך היה את
Dj Encore - See Right Through You
פשוט נדהמתי!!!!!!!

לא ידעתי שב 12 בלילה מראים באמ טי וי דברים טובים


Posted by warpedd_ on Jul-26-2002 19:36:

quote:
Originally posted by warpedd_
אם משהו יוצא מאוחר היום מהבית
שיפתח אמטיוי

משהו שגיליתי שבוע שעבר
מ12 עד 2 יש מלא קליפים
טובים
וממש טובים מה שמצחיק זה שזה דברים
יותר טובים ממה שיש במצעד

פעם זה היה מעפן אני זוכר היום זה אדיר
שבוע שעבר היה קליפ נדייייר
prodigy - out of space
איך אני מת על השיר הזה


כבר כתבתי על זה לפני הרבההה זמן


Posted by luckystrike on Jul-26-2002 19:50:

איזה
THREAD
יפה

פעם ראשונה שיש ט'רד בכזה אורך בלי ויכוחים ושטויות
צריך למסגר את זה


עברתי על כולו וסבבה שאתם עוקבים גם אני רואה את
המצעד הרבה וסחטיין - אמטיוי אולי ישתנו עוד 1000 -2000 שנה...

בכל אופן מה שדרורי אמר :
quote:
בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה.


אני מסכים עם כל מילה ...
קבל ח"ח (לכל המלש"בים שבינכם (מלש"ב = מיועד לשרות ביטחוני - אחד שעוד
לא התגייס) ח"ח = חיזוק חיובי) בקיצר תמשיכו לעקוב


Posted by oDrori on Jul-26-2002 21:16:

מורן הצבא משתלט עלייך
תודה על הח' הראשון והשני...

אניווייז, שתדעו שזה לא מסמל רק את אמטיוי, הקהל בכללית מתחיל לקבל את כל הטראקים האלה... פאנק כבר ללהיט די גדול בארץ, ובכלל, כמו ששמתם לב בעמודים האחרונים של הטרד, מלא טראקים שאנחנו חורשים עוברים לציבור (איזה כיף שאנחנו יודעים על זה קודם)


Posted by luckystrike on Jul-27-2002 16:24:

quote:
Originally posted by oDrori
מורן הצבא משתלט עלייך
תודה על הח' הראשון והשני...

אניווייז, שתדעו שזה לא מסמל רק את אמטיוי, הקהל בכללית מתחיל לקבל את כל הטראקים האלה... פאנק כבר ללהיט די גדול בארץ, ובכלל, כמו ששמתם לב בעמודים האחרונים של הטרד, מלא טראקים שאנחנו חורשים עוברים לציבור (איזה כיף שאנחנו יודעים על זה קודם)


המצב עוד רחוק מלהיות כזה - לפחות בשרון וגם חלק מת"א פשוט
אין מושג בשיט לאנשים ומה שהכי מעצבן שגם
לדיג'יים כביכול אין מושג איזה טראקים יוצאים ואיך להשיג אותם ...

וככה יוצא מצב שהולכים לדיסקוטק ושומעים כל הזמן את אותו
טראק עד שהוא יוצא מהתחת ...
אין חומר ומקצועיות ...


Posted by Ariels on Jul-27-2002 22:19:

....חשבת פעם שיש אנשים שפשוט לא אוהבים את המוזיקה הזאת
לדוגמא אתם מכירים את החרא שאני שומע וזה לא
שפתאום אני ישים פול ואן דייק
( southern sun טוב חוץ מ)

הבעיה עם מסחרי זה שהוא מסחרי ואין הרבה רעיונות חדשים ומקום לבטא כשרון
אז המון טראקים נשמעים אותו דבר
למרות שלפעמים יש הברקות כמו הטראק הזה עם הקולות שם הברווז גומי של המקלחת ואם מישהו יודע איך קוראים לו
!!!!!!!!!!!!! שם עכשיו
(ICQ עדיף ב)


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-27-2002 23:09:

יש כמה גרסאות
hampenberg - ducktoy (waterboys and sparks remix)
זה גירסא יותר יפה וחזקה לפי דעתי
Peak and Punch - Rubber Ducky (Club Mix)
וזה לפי דעתי סתם קקי


Posted by Ariels on Jul-27-2002 23:35:

תודה אחי
למרות שרומן כבר הקדים אותך


Posted by oDrori on Jul-28-2002 02:28:

quote:
Originally posted by Ariels
....חשבת פעם שיש אנשים שפשוט לא אוהבים את המוזיקה הזאת
לדוגמא אתם מכירים את החרא שאני שומע וזה לא
שפתאום אני ישים פול ואן דייק
( southern sun טוב חוץ מ)


לא הבנתי ממש...


Posted by oDrori on Sep-07-2002 03:26:

Wassa?

1 Tim Deluxe - It Just Won't Do
2 4 Strings - Diving
3 Moony - Dove (I'll be loving you)
4 JXL/Elvis - A Little Less Conversation
5 The Beginnerz - Reckless Girl
6 Mad'house - Like A Prayer
7 Shakedown - At Night
8 Paul Oakenfold - Southern Sun
9 David Guetta - Love Don't Let Me Go
10 Sophie Ellis Bextor - Get Over You
11 Mad'House - Holiday
12 Moguai - U Know Y
13 Robin S. - Show Me Love (DJ Tonka Remix)
14 Layo - Love Story
15 Kosheen - Hungry
16 Narcotic Thrust - Safe from Harm
17 Dance Nation - Dance
18 Dirty Vegas - Days Go By
19 JCA - I Begin To Wonder
20 Ian Van Dahl - Reason


!!!!!!!!הרוב די חרא חוץ מסאות'רן סאן... וקבלו את מספר שתיים


Posted by m0sh on Sep-07-2002 09:47:

עוד פעם אתה מחזיר את הדבר המיותר ולא מעניין הזה...


Posted by oDrori on Sep-07-2002 12:15:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עוד פעם אתה מחזיר את הדבר המיותר ולא מעניין הזה...


quote:
Originally posted by luckystrike
אני מסכים עם כל מילה ...
קבל ח"ח (לכל המלש"בים שבינכם (מלש"ב = מיועד לשרות ביטחוני - אחד שעוד
לא התגייס) ח"ח = חיזוק חיובי)
בקיצר תמשיכו לעקוב


גם אם יש כאן חצי בנאדם שמתעניין בזה חוץ ממני זה מספיק לי ואני אמשיך להחזיר את זה.


Posted by Hell_Copter on Sep-07-2002 13:43:

השיר שבמקום הראשון זה הקובר לטופאק אם אני לא טועה
חמוד ביותר... שמעתי ברדיו בי יו לפני כמה ימים שנסענו במכונית

השיר במקום ה 10 גם חמוד ואם למישהו יש רמיקסים טובים שלו שבבקשה ישתף אותי


Posted by clubber@work on Sep-07-2002 18:49:

קודם כל אם אתם באמת רוצים לראות קליפים טובים של טראנס ב-MTV
תראו את פארטי-זון שמשודרת ביום שישי או שבת בלילה היא הרבה יותר מוצלחת מהדאנס-פלור, דבר שני לפי דעתי זה טוב שהקליפים האלה קיימים ב-MTVה
ככה יותר אנשים נחשפים למוזיקה טובה - לדוגמא חבר שלי שמע שם כל מיני שירים ואהב אותם - אז נתתי לו רימיקסים שלהם והוא התלהב מהם ונכנס חזק לקטע...
ובנוגע להתמסחרות - יש טראקים שנולדים ממוסחרים (זה לא אומר שהם לא טובים) כמו LASGO
וכאלה אבל שירים כמו RAPTURE ו SILENCE ודומיהם
נהפכו להיות ממוסחרים ובאמת נהיו להיטים לשבועיים ואז נשכחו למרות שהמוזיקה ברפטור מדהימה (RIVA MIXC)
וגם המילים !!!! (תורידו את ה-LYRICS)
בקיצור חבל שהם נהרסים אבל עדיין זה לטובה כי זה מכניס עוד ועוד אנשים לטראנס
הבעסה היא שבמועדונים חורשים על שירים של לאסגו וכאלה ולפעמים זה ממש נמאס....
צריך שיבוא איזה DJ
שינגן דברים טובים וישפר את הרמה!
וגם במילא עד שהם מתמסחרים עובר פול זמן שבנתיים נהנים מהטראק - לדוגמא
THE TRUTH
שהתחילו להשמיע אותו וכולם נהנו ואז חרשו עליו והוא נהפך להמנון של הערסים )לא שזה רע...(
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק!


Posted by warpedd_ on Sep-07-2002 18:57:

quote:
Originally posted by clubber@work
קודם כל אם אתם באמת רוצים לראות קליפים טובים של טראנס ב-MTV
תראו את פארטי-זון שמשודרת ביום שישי או שבת בלילה היא הרבה יותר מוצלחת מהדאנס-פלור, דבר שני לפי דעתי זה טוב שהקליפים האלה קיימים ב-MTVה
ככה יותר אנשים נחשפים למוזיקה טובה - לדוגמא חבר שלי שמע שם כל מיני שירים ואהב אותם - אז נתתי לו רימיקסים שלהם והוא התלהב מהם ונכנס חזק לקטע...
ובנוגע להתמסחרות - יש טראקים שנולדים ממוסחרים (זה לא אומר שהם לא טובים) כמו LASGO
וכאלה אבל שירים כמו RAPTURE ו SILENCE ודומיהם
נהפכו להיות ממוסחרים ובאמת נהיו להיטים לשבועיים ואז נשכחו למרות שהמוזיקה ברפטור מדהימה (RIVA MIXC)
וגם המילים !!!! (תורידו את ה-LYRICS)
בקיצור חבל שהם נהרסים אבל עדיין זה לטובה כי זה מכניס עוד ועוד אנשים לטראנס
הבעסה היא שבמועדונים חורשים על שירים של לאסגו וכאלה ולפעמים זה ממש נמאס....
צריך שיבוא איזה DJ
שינגן דברים טובים וישפר את הרמה!
וגם במילא עד שהם מתמסחרים עובר פול זמן שבנתיים נהנים מהטראק - לדוגמא
THE TRUTH
שהתחילו להשמיע אותו וכולם נהנו ואז חרשו עליו והוא נהפך להמנון של הערסים )לא שזה רע...(
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק!


אחי אין צורך לפתוח דיון מחדש
תלך קצת אחורה בת'רד הזה ותקרא


Posted by Hell_Copter on Sep-07-2002 19:03:

quote:
Originally posted by clubber@work
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק!


תתפלא אבל אמורה להיות היום איזה מסיבה איפשהו בנמל עם צביקה פיק
הולך להיות שם ענק!!!!!!!!
ובטח אחר כך יבואו כל מיני די ג'יים ויעשו לייב אקט עם צביקה


Posted by oDrori on Sep-07-2002 19:33:

אפחד לא נכנס לטראנס בגלל הרמיקס של ריוה לרפצ'ר לצערי.... העניין הוא שהמסחור של הטראק תלוי בווקאלים (לה לה לה לה לה לה לה) ולכן לא איכפת למר ציבור נרחב עם זה המקורי, הריווה, או כל מיקס אחר כי הוא לא שומע את הטראק בשביל המוזיקה.


Posted by nesher on Sep-07-2002 19:36:

אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
אז אני ירשום
מסחרי = Newbies + כוסיות
מי שמשחק cs
או כל דבר דומה מבין


Posted by oDrori on Sep-07-2002 19:38:

אין צורך להתגזען אחי מי שרוצה שישמע מסחרי... פה ושם גם אותי תופס איזה
Trippin
כזה


Posted by warpedd_ on Sep-07-2002 19:47:

quote:
Originally posted by nesher
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
אז אני ירשום
מסחרי = Newbies + כוסיות
מי שמשחק cs
או כל דבר דומה מבין



חחחחחחחחחח


למרות שכבר ממזמן אני לא משחק


Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.