TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה.
| quote: |
| Originally posted by oDrori שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, |
| quote: |
| Originally posted by oDrori בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה. |
כן, לאסגו מסתובב כבר איזה כמה חודשים טובים, אבל בעוד שנתיים אפחד לא יזכור אותו חוץ מאשר אנחנו בערך.
לא דיברתי על מקרויות, וגם לא אמרתי שספציפית רפצ'ר או סיילנס יש בהם עומק עצום או משהו כזה, התככונתי שאוהבים אותם רק בגלל איזשהו גימיק, למשל הווקאל ברפצ'ר (הרי אין שמץ של עומק בגרסא המקורית, היא פופולרית בגלל הווקאל, וגם הרמיקס של דיפ דיש למשל פופולרי בגלל הווקאל. ואני למשל אוהב את הרמיקסים של ארמין ושל ריווה בגלל שיש בהם התפתחות כזאת והם כמו בילדאפ אחד גדול, אבל מישהו בציבור נראה לך שם על זה זין? אם תנגן את זה במסיבה יירקדו בגלל הווקאל. זה כאילו שהרמיקסים האלה ריקנים לגמרי חוץ מהווקאל)
במקרה של סיילנס למשל ההתמסחרות היא בווקאל במקרה של הרמיקס של איירסקייפ ובמקרה של הרמיקס של טייסטו זה בגלל הווקאל וגם בגלל שזה טייסטו. הם רוקדים בגלל השם
(קורה עם עוד כל מיני אמנים)
לא יודע אם הצלחתי להעביר את הפואנטה אבל וואטאבר
בלאט... ראיתי רק את הקטע שמראים את מקומות
2-8
קבלו את זה:
מקום 8 ------------------ מקום 8
Perpetuous Dreamer - Dust.wav
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זהו עכשיו נזכרתי שרציתי לרשום פה שלפני שבוע ביום שישי הייתי במסיבה אצל ידידה שלי לפני שנסעתי לתל יצחק והיה פתוח אמ טי וי ברקע
פתאום אני קולט את הקליפ של
Ferry Corsten - Punk
ומיד אחר כך היה את
Dj Encore - See Right Through You
פשוט נדהמתי!!!!!!!
לא ידעתי שב 12 בלילה מראים באמ טי וי דברים טובים
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ אם משהו יוצא מאוחר היום מהבית שיפתח אמטיוי משהו שגיליתי שבוע שעבר מ12 עד 2 יש מלא קליפים טובים וממש טובים מה שמצחיק זה שזה דברים יותר טובים ממה שיש במצעד פעם זה היה מעפן אני זוכר היום זה אדיר שבוע שעבר היה קליפ נדייייר prodigy - out of space איך אני מת על השיר הזה |
איזה
THREAD
יפה

פעם ראשונה שיש ט'רד בכזה אורך בלי ויכוחים ושטויות
צריך למסגר את זה

עברתי על כולו וסבבה שאתם עוקבים גם אני רואה את
המצעד הרבה וסחטיין - אמטיוי אולי ישתנו עוד 1000 -2000 שנה...
בכל אופן מה שדרורי אמר :
| quote: |
| בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה. |


מורן הצבא משתלט עלייך 
תודה על הח' הראשון והשני...
אניווייז, שתדעו שזה לא מסמל רק את אמטיוי, הקהל בכללית מתחיל לקבל את כל הטראקים האלה... פאנק כבר ללהיט די גדול בארץ, ובכלל, כמו ששמתם לב בעמודים האחרונים של הטרד, מלא טראקים שאנחנו חורשים עוברים לציבור (איזה כיף שאנחנו יודעים על זה קודם)
| quote: |
| Originally posted by oDrori מורן הצבא משתלט עלייך ![]() תודה על הח' הראשון והשני... אניווייז, שתדעו שזה לא מסמל רק את אמטיוי, הקהל בכללית מתחיל לקבל את כל הטראקים האלה... פאנק כבר ללהיט די גדול בארץ, ובכלל, כמו ששמתם לב בעמודים האחרונים של הטרד, מלא טראקים שאנחנו חורשים עוברים לציבור (איזה כיף שאנחנו יודעים על זה קודם) |
....חשבת פעם שיש אנשים שפשוט לא אוהבים את המוזיקה הזאת
לדוגמא אתם מכירים את החרא שאני שומע וזה לא
שפתאום אני ישים פול ואן דייק
( southern sun טוב חוץ מ)
הבעיה עם מסחרי זה שהוא מסחרי ואין הרבה רעיונות חדשים ומקום לבטא כשרון
אז המון טראקים נשמעים אותו דבר
למרות שלפעמים יש הברקות כמו הטראק הזה עם הקולות שם הברווז גומי של המקלחת ואם מישהו יודע איך קוראים לו
!!!!!!!!!!!!! שם עכשיו
(ICQ עדיף ב)
יש כמה גרסאות
hampenberg - ducktoy (waterboys and sparks remix)
זה גירסא יותר יפה וחזקה לפי דעתי
Peak and Punch - Rubber Ducky (Club Mix)
וזה לפי דעתי סתם קקי
תודה אחי
למרות שרומן כבר הקדים אותך
| quote: |
| Originally posted by Ariels ....חשבת פעם שיש אנשים שפשוט לא אוהבים את המוזיקה הזאת לדוגמא אתם מכירים את החרא שאני שומע וזה לא שפתאום אני ישים פול ואן דייק ( southern sun טוב חוץ מ) |
Wassa?
1 Tim Deluxe - It Just Won't Do
2 4 Strings - Diving
3 Moony - Dove (I'll be loving you)
4 JXL/Elvis - A Little Less Conversation
5 The Beginnerz - Reckless Girl
6 Mad'house - Like A Prayer
7 Shakedown - At Night
8 Paul Oakenfold - Southern Sun
9 David Guetta - Love Don't Let Me Go
10 Sophie Ellis Bextor - Get Over You
11 Mad'House - Holiday
12 Moguai - U Know Y
13 Robin S. - Show Me Love (DJ Tonka Remix)
14 Layo - Love Story
15 Kosheen - Hungry
16 Narcotic Thrust - Safe from Harm
17 Dance Nation - Dance
18 Dirty Vegas - Days Go By
19 JCA - I Begin To Wonder
20 Ian Van Dahl - Reason
!!!!!!!!הרוב די חרא חוץ מסאות'רן סאן... וקבלו את מספר שתיים
עוד פעם אתה מחזיר את הדבר המיותר ולא מעניין הזה...
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN עוד פעם אתה מחזיר את הדבר המיותר ולא מעניין הזה... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני מסכים עם כל מילה ... קבל ח"ח (לכל המלש"בים שבינכם (מלש"ב = מיועד לשרות ביטחוני - אחד שעוד לא התגייס) ח"ח = חיזוק חיובי) בקיצר תמשיכו לעקוב ![]() ![]() |
השיר שבמקום הראשון זה הקובר לטופאק אם אני לא טועה
חמוד ביותר... שמעתי ברדיו בי יו לפני כמה ימים שנסענו במכונית
השיר במקום ה 10 גם חמוד ואם למישהו יש רמיקסים טובים שלו שבבקשה ישתף אותי
קודם כל אם אתם באמת רוצים לראות קליפים טובים של טראנס ב-MTV
תראו את פארטי-זון שמשודרת ביום שישי או שבת בלילה היא הרבה יותר מוצלחת מהדאנס-פלור, דבר שני לפי דעתי זה טוב שהקליפים האלה קיימים ב-MTVה
ככה יותר אנשים נחשפים למוזיקה טובה - לדוגמא חבר שלי שמע שם כל מיני שירים ואהב אותם - אז נתתי לו רימיקסים שלהם והוא התלהב מהם ונכנס חזק לקטע...
ובנוגע להתמסחרות - יש טראקים שנולדים ממוסחרים (זה לא אומר שהם לא טובים) כמו LASGO
וכאלה אבל שירים כמו RAPTURE ו SILENCE ודומיהם
נהפכו להיות ממוסחרים ובאמת נהיו להיטים לשבועיים ואז נשכחו למרות שהמוזיקה ברפטור מדהימה (RIVA MIXC)
וגם המילים !!!! (תורידו את ה-LYRICS)
בקיצור חבל שהם נהרסים אבל עדיין זה לטובה כי זה מכניס עוד ועוד אנשים לטראנס
הבעסה היא שבמועדונים חורשים על שירים של לאסגו וכאלה ולפעמים זה ממש נמאס....
צריך שיבוא איזה DJ
שינגן דברים טובים וישפר את הרמה!
וגם במילא עד שהם מתמסחרים עובר פול זמן שבנתיים נהנים מהטראק - לדוגמא
THE TRUTH
שהתחילו להשמיע אותו וכולם נהנו ואז חרשו עליו והוא נהפך להמנון של הערסים )לא שזה רע...(
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק!
| quote: |
| Originally posted by clubber@work קודם כל אם אתם באמת רוצים לראות קליפים טובים של טראנס ב-MTV תראו את פארטי-זון שמשודרת ביום שישי או שבת בלילה היא הרבה יותר מוצלחת מהדאנס-פלור, דבר שני לפי דעתי זה טוב שהקליפים האלה קיימים ב-MTVה ככה יותר אנשים נחשפים למוזיקה טובה - לדוגמא חבר שלי שמע שם כל מיני שירים ואהב אותם - אז נתתי לו רימיקסים שלהם והוא התלהב מהם ונכנס חזק לקטע... ובנוגע להתמסחרות - יש טראקים שנולדים ממוסחרים (זה לא אומר שהם לא טובים) כמו LASGO וכאלה אבל שירים כמו RAPTURE ו SILENCE ודומיהם נהפכו להיות ממוסחרים ובאמת נהיו להיטים לשבועיים ואז נשכחו למרות שהמוזיקה ברפטור מדהימה (RIVA MIXC) וגם המילים !!!! (תורידו את ה-LYRICS) בקיצור חבל שהם נהרסים אבל עדיין זה לטובה כי זה מכניס עוד ועוד אנשים לטראנס הבעסה היא שבמועדונים חורשים על שירים של לאסגו וכאלה ולפעמים זה ממש נמאס.... צריך שיבוא איזה DJ שינגן דברים טובים וישפר את הרמה! וגם במילא עד שהם מתמסחרים עובר פול זמן שבנתיים נהנים מהטראק - לדוגמא THE TRUTH שהתחילו להשמיע אותו וכולם נהנו ואז חרשו עליו והוא נהפך להמנון של הערסים )לא שזה רע...( בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק! |
| quote: |
| Originally posted by clubber@work בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק! |
אפחד לא נכנס לטראנס בגלל הרמיקס של ריוה לרפצ'ר לצערי.... העניין הוא שהמסחור של הטראק תלוי בווקאלים (לה לה לה לה לה לה לה) ולכן לא איכפת למר ציבור נרחב עם זה המקורי, הריווה, או כל מיקס אחר כי הוא לא שומע את הטראק בשביל המוזיקה.
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
אז אני ירשום
מסחרי = Newbies + כוסיות
מי שמשחק cs
או כל דבר דומה מבין
אין צורך להתגזען אחי
מי שרוצה שישמע מסחרי... פה ושם גם אותי תופס איזה
Trippin
כזה 
| quote: |
| Originally posted by nesher אם הייתי גואטאג הייתי רושם מסחרי = יפה אבל אני לא אז אני ירשום מסחרי = Newbies + כוסיות מי שמשחק cs או כל דבר דומה מבין |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.