TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Saxy Motion

wat is die live cd waar over jullie het hebben?
Ik heb die episode van regi's world ook gezien, en anke heeft gelijk
Regi en zijn kompanen zijn ondertussen al een keer of 4 van studio verhuisd, en tijdens een paar van die verhuizen zijn ze belangrijke mastertracks van bekende nummers kwijtgeraakt. uiteraard hebben ze alles nog op wav en zo, maar de aparte tracksporen moesten ze dus opnieuw in de studio inspelen.
stelletje betweters
anyway, toch ni slim.. zoon dingen kunt ge toch ook opslaan dachtek 
bedankt Bertn!!
kan je ook nog bevestigen dat ze daar helemaal live speelde en niet met een draadloos keyboard?
van mij willen ze toch niets aannemen
het zijn nu jullie die belachelijk over komen
Config toch... je denkt het te weten en toch weet je het niet. Zo kortzichtig denken dat het gewoon een cd'tje branden is en dat alles opgelost zou zijn
Ik heb van vader Penxten het verhaal te horen gekregen: door het veranderen van studio hebben ze gegevens moeten oversluizen, zoals SAMPLES, MIDI, SYNTHS. Tijdens het kopi�ren is er iets fout gelopen en een volledige harddisk met de belangrijkste stukjes zijn verloren gegaan. Ze hebben het pas weken later ontdekt en toen was het te laat. Terug op zoek gaan naar al die samples, midi, synths is bijna onmogelijk. Resultaat was dat ze zo veel mogelijk proberen 'namaken' hebben maar iedereen weet dat je niet zomaar direct dezelfde klankkleur kan nabootsen.
| quote: |
| Originally posted by dj Elof ... je denkt het te weten en toch weet je het niet. |
| Originally posted by dj Elof door het veranderen van studio hebben ze gegevens moeten oversluizen, zoals SAMPLES, MIDI, SYNTHS. |

| Originally posted by Config anyway, toch ni slim.. zoon dingen kunt ge toch ook opslaan dachtek |
| Originally posted by anke eh? ik heb het gezien op regi's world de meeste nummers hebben ze opnieuw moeten namaken |
| Originally posted by anke je hebt gelijk dat het anders nooit live was maar deze keer was het wel helemaal live en dat maakte het nog beter misschien kan dj elof dit zeggen? |
raflo�l
| Originally posted by Eagle` raflo�l |
| Originally posted by dj Elof Om het even een vergelijking te maken: op Trance Energy stond er bij MIKE een overijverige drummer die eigenlijk... meespeelde op wat er op band stond. Je kon dit duidelijk merken omdat MIKE die persoon continue moest aanwijzen om te stoppen, alsook... hoe hard of zacht die persoon ook trommelde er was geen geluidsniveau verschil. MIKE daarintengen die speelde live zijn synths en strings en midi via de notebook/keyboard. Toch vond ik het ook een live optreden van MIKE. |
| Originally posted by dj Elof Tijdens het kopi�ren is er iets fout gelopen en een volledige harddisk met de belangrijkste stukjes zijn verloren gegaan. |
in die afl van Regi's world werd trouwens ook pijnlijk duidelijk dat het eigenlijk die Filip (dat schriele bleke manneke met bril) is die duidelijk het muzikale brein achter milc inc is, terwijl Regi meer de boel "delegeert"
Trouwens, voor zover ik weet was dat optreden niet even "live" als van een rockband of zo. Zo werden de verschillende loops van melodie�n op voorhand ingespeeld. Het sequencen van de ingewikkeldste melodie�n z�lf gebeurt dan wel live. dat gaat tegenwoordig steeds makkelijker dankzij grooveboxen en ableton Live en zo. eigenlijk mixen ze gans de boel gewoon live in elkaar op het podium. zowat alle bekende technoformaties (underworld, chemical brothers, tiesto...) doen het zo, en dat was bij Milc inc int sportpaleis niet anders dacht ik
| Originally posted by Bl@ckOut Dan nog is da ni slim he. Als dat zo'n belangrijke data is, zet dat dan in RAID of maakt er nen back-up van. |
dat is dus wat ik wou aantonen

WHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA

welke van de twee is nu ook alweer Regi? de linkse?
Originally posted by Real ![]() |
post u lelijke kop ook eens dan kan ik meelachen
die filip is wel belangrijk maar zonder regi&linda is hij dan ook weer niets. alleen met filip ga je geen 14000 mensen in sportpaleis krijgen.
Lol Real
pareltje 

Gold!
Nog gelezen in den Dag Allemaal dat Ann Vervoort (vroegere zangeres van Milk Inc.) terug in het land is en ergens in een magazijn werkt...
Lekkere meid, behalve dat vettig haar... 

gelezen in dag allemaal?

| Originally posted by anke post u lelijke kop ook eens dan kan ik meelachen ![]() |
ik lach toch niet met iemand zijn uiterlijk
ander szou ik moet zwijgen ja
ma ik vind het maar zwak om daar over te beginnen terwijl het over iets totaal anders ging
precies alsof jullie zo'n modellen zijn