TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De DJ-equipment thread
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
http://www.aboutdj.nl/content/view/505/2/
Misschien een alternatief voor de mensen met een iets lager budget? (zoals ik) 
Hij ziet er wel nogal Fisher Price-achtig uit vind ik.
| quote: |
| Originally posted by Real http://www.aboutdj.nl/content/view/505/2/ Misschien een alternatief voor de mensen met een iets lager budget? (zoals ik) ![]() Hij ziet er wel nogal Fisher Price-achtig uit vind ik. |

Op de betaparty heeft mijn koptelefoon blijkbaar de geest gegeven. Na 2jaar en 1 maand loyal service zal ik hem moeten begraven
Missschien was het een laatste kadootje van die vorte mixer 
Anyway, om eerlijk te zijn ken ik niets van headphones.
Wat ik nu had was een Numark PHX (fotoke)
Ik zal dus moeten uitkijken voor een nieuwen.
Deze kostte indertijd een 100tal euro. Nu is dat al gehalveerd denk ik.
Rond headphones is er eigenlijk veel te doen, maar eerlijk gezegd vind ik dat allemaal zo belangrijk niet; alleen de duurzaamheid en het comfort telt voor mij.
Sounds die gekleurder of 'warmer' zouden klinken daar doe ik het niet voor; want ik kan zelfs mixen met oortjes van een discman (heb dat ooit eens voor de lol geprobeerd... mag alleen niet luid staan dan of dat ontploft
). Het moet goed voelen op m'n hoofd, lang meegaan en deftige output hebben. Zijn er koptelefoons die jullie speficiek aanraden, of niets dan lof over kennen ? Ik was eigenlijk wel content met de mijnen, maar ik heb ook nog nooit andere geprobeerd (buiten die van kristof
)
Hoe lang was de levensduur van de headphones van andere Dj's hier eigenlijk ?
| Originally posted by Real http://www.aboutdj.nl/content/view/505/2/ Misschien een alternatief voor de mensen met een iets lager budget? (zoals ik) ![]() Hij ziet er wel nogal Fisher Price-achtig uit vind ik. |
Nu nog een review vinden voor ik koop 
| Lieferbar ab ca. Februar 2007 |
die Reloops zijn best nice
, Interested 
Die toestellen zien er allemaal wel heel mooi uit, maar al bij al vrees ik dat dit toch nog iets te hoog is voor mijn budget.. Het is namelijk enkel en alleen voor hier thuis int weekend eens eventjes wat plaatjes te kunnen draaien, meer niet.. En daarvoor lijkt het me wat te zot om een kleine 1000 euro te gaan uitgeven.
Maar ik ben al geregeld goedkopere "pakketten" tegen gekomen zoals bijv DIT HIER
Zou zoiets goed genoeg zijn voor wat ik nodig heb? Of is dit �cht totally CRAP en kan ik dan mss toch beter een paar honderd euro meer investeren om bijv. die Reeloops aan te schaffen? 
CDJ 200 van Pioneer
Heeft iemand hier ervaring met de cdj200 van pioneer, meer bepaald met de pitchbend-functie ervan?
Momenteel bezit ik een dubbele cd-speler van stage-line, het pitchbenden kan ofwel met het jogwheel, ofwel met knopjes.
De nauwkeurigheid van de knopjes is heel hoog, een korte toets geeft een onhoorbare bend van +/-1%, hoe langer ingeduwd hoe hoger het bendpercentage (bvb 2sec -> bend tot +/-16%).
De nauwkeurigheid van het jogwheel als bender is zeer slecht, het geringste contact geeft een vervorming van +/-16%, nadeel: hoorbaar en weinig tot geen controle.
De cdj200 van pioneer heeft blijkbaar geen knopjes, dus ik vermoed dat het pitchbenden via het jogwheel gebeurt. Kan iemand mij vertellen hoe nauwkeurig dit wheel als bender werkt, geeft het dezelfde problemen als de jogwheels mijn huidige cd-spelers?
niemand?
| Originally posted by dj Zevan niemand? |
Die CDJ200 is echt geen bucht hoor en als ze op zoiets alleen een wieltje zetten (zoals op de CDJ's 800 en 1000 trouwens) zal dit wl extreem precies zijn. aan de 800's moet ge al sterk sleuren aan uuw wiel eer ge een +16% krijgt.
Ik ken(de) iemand die een CDJ100 had en ik vond dat qua precisie redelijk goed gelijkend met de 800 qua jog wheel dus voor de 200 zal dit zeker wel kloppen.
Enfin, die CDJ200 >> eender wat van stageline 
| Originally posted by Tiger777 Enfin, die CDJ200 >> eender wat van stageline |
| Originally posted by dj Zevan daar heb ik geen twijfels over maar ik moet 100% zeker zijn van dat jogwheel |

| Originally posted by Push2005 Op de betaparty heeft mijn koptelefoon blijkbaar de geest gegeven. Na 2jaar en 1 maand loyal service zal ik hem moeten begraven Missschien was het een laatste kadootje van die vorte mixer ![]() Anyway, om eerlijk te zijn ken ik niets van headphones. Wat ik nu had was een Numark PHX (fotoke) Ik zal dus moeten uitkijken voor een nieuwen. Deze kostte indertijd een 100tal euro. Nu is dat al gehalveerd denk ik. Rond headphones is er eigenlijk veel te doen, maar eerlijk gezegd vind ik dat allemaal zo belangrijk niet; alleen de duurzaamheid en het comfort telt voor mij. Sounds die gekleurder of 'warmer' zouden klinken daar doe ik het niet voor; want ik kan zelfs mixen met oortjes van een discman (heb dat ooit eens voor de lol geprobeerd... mag alleen niet luid staan dan of dat ontploft ). Het moet goed voelen op m'n hoofd, lang meegaan en deftige output hebben. Zijn er koptelefoons die jullie speficiek aanraden, of niets dan lof over kennen ? Ik was eigenlijk wel content met de mijnen, maar ik heb ook nog nooit andere geprobeerd (buiten die van kristof )Hoe lang was de levensduur van de headphones van andere Dj's hier eigenlijk ? |
| Originally posted by Push2005 Ik vind alleszinds dat je daar heel nauwkeurige en weinig opvallende correcties mee kunt doen ![]() Ik denk dat je aan pioneer in dat geval niet moogt twijfelen |
Is deze prijs schappelijk?
Omschrijving:
Wegens einde DJ-hobby : DN-2000F + prof.flight = 450 euro, Prof. flightcase met 2 x SL1200 + toonkoppen en naalden + reservenaald + slipmatten + Rodec MX18 + 2 hoofdtelefoons + Beatcounter ElanDJ1200 = 1000 euro. Alles samen 1350 euro
link
Buiten die Denon, tempting...
| Originally posted by dj Zevan spreek je over het jogwheel van de cdj200 specifiek? |
| Originally posted by Push2005 Op de betaparty heeft mijn koptelefoon blijkbaar de geest gegeven. Na 2jaar en 1 maand loyal service zal ik hem moeten begraven Missschien was het een laatste kadootje van die vorte mixer ![]() Anyway, om eerlijk te zijn ken ik niets van headphones. Wat ik nu had was een Numark PHX (fotoke) Ik zal dus moeten uitkijken voor een nieuwen. Deze kostte indertijd een 100tal euro. Nu is dat al gehalveerd denk ik. Rond headphones is er eigenlijk veel te doen, maar eerlijk gezegd vind ik dat allemaal zo belangrijk niet; alleen de duurzaamheid en het comfort telt voor mij. Sounds die gekleurder of 'warmer' zouden klinken daar doe ik het niet voor; want ik kan zelfs mixen met oortjes van een discman (heb dat ooit eens voor de lol geprobeerd... mag alleen niet luid staan dan of dat ontploft ). Het moet goed voelen op m'n hoofd, lang meegaan en deftige output hebben. Zijn er koptelefoons die jullie speficiek aanraden, of niets dan lof over kennen ? Ik was eigenlijk wel content met de mijnen, maar ik heb ook nog nooit andere geprobeerd (buiten die van kristof )Hoe lang was de levensduur van de headphones van andere Dj's hier eigenlijk ? |

| Originally posted by eieregooie Stanton DJ Pro 3000: Goedkopere imitatie van de Sony V700. Gaat nog sneller kapot en heeft stomme ledjes erop. |
Ik heb zojuist een V900 op de kop getikt voor een zeer mooie prijs
Mijn quest is over... Nu wachten tot UPS voor de deur staat 
weet iemand soms een aanrader op het vlak van versterkers?
ik heb er eentje nodig voor op mn kamer, boxen zijn 2 x 90W (8Ohm)...
en btw, welke kabeltjes gebruik je om setjes op te nemen op laptop?
Ik ben een echte noob in die zaken

| Originally posted by De Geert en btw, welke kabeltjes gebruik je om setjes op te nemen op laptop? Ik ben een echte noob in die zaken |
Review van de Reloop RMP-2
Ik denk dat ik mij een paar Reloop RMP-1's ga aanschaffen (de versie zonder effecten dus). Ze zien er heerlijk uit. 
| Originally posted by Real Ik denk dat ik mij een paar Reloop RMP-1's ga aanschaffen (de versie zonder effecten dus). Ze zien er heerlijk uit. |
) Merci voor de link!
| Originally posted by BZRK Idem dito (eindelijk ) Merci voor de link! |
| Originally posted by Real Bij EVSystems zullen ze 359 euro kosten, 'k Heb hen daarstraks een mail gestuurd (het goedkoopste dat ik kon vinden, was 349 euro in Duitsland). En de verzending is gratis, maar da's voor u irrelevant natuurlijk. |