TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Gevork,
Ik ben nu 3 of 4 keer geweest daar en vorige keer was het geluid het slechtst. Ik heb er vertrouwen in dat het deze keer weer in orde zal zijn. Vorig jaar is trouwens moeilijk te vergelijken met de edities van daarvoor, gewoon door Ti�sto. Trekt ook een ander soort volk enzo...
Trouwens, als ik naar een evenement ga dan ga ik niet voor het volk dat ik daar zal zien. Ik ga om mij ZELF (met mijn maten) te amuseren. Wat de rest doet maakt me niks uit.
Het geluid op re:activated was z��r goed nochtans. En al zeker naar Sportpaleisnormen
. Beste dat ik ooit al gehoord heb daar.
morgen ook eens gaan voor tickets 
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie Het geluid op re:activated was z��r goed nochtans. En al zeker naar Sportpaleisnormen . Beste dat ik ooit al gehoord heb daar. |
Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. E�n van de dagen komt er nog een flyer met alle info 
Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval 
| Originally posted by Jasperovitsj Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. E�n van de dagen komt er nog een flyer met alle info ![]() Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval |
| Originally posted by FenixStyle Hoe dan ook, bij een event in het "Krotpaleis" zult ge nooit een schitterend geluid krijgen... |
| Originally posted by Jasperovitsj Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. E�n van de dagen komt er nog een flyer met alle info ![]() Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval |
| Originally posted by FenixStyle Gaat het hier om de Soundstation in Hasselt, of is er soms nog ergens een? |

Gert keek nogal toen ik daar in de week binnenstapte met mijn MVC-zakje. 
Soit, ik zal proberen er te zijn, sounds like fun. 
| Originally posted by Real Gert keek nogal toen ik daar in de week binnenstapte met mijn MVC-zakje. ![]() |
| Originally posted by FenixStyle Hoe dan ook, bij een event in het "Krotpaleis" zult ge nooit een schitterend geluid krijgen... |
| Originally posted by TOR Ik blijf erbij.. Speakers in de vier hoeken en probleem opgelost. |
) jaar geleden hadden ze ook de fout gemaakt om maar 2 speakers van voor de hangen en hoewel die luid stond leek het geluid gewoon te verdwijnen, terwijl in de techno zaal ernaast wel 4 hingen en het geluid geweldig was.
Fuck yeaaaaaah. 
Ik hoop maar da Schulzie wa meer recente platen draait zoals op zijn Ibiza 06 cd waarvan de tracklist er delicious uitziet! En ja dat Armin nie van het begin zware platen draait, maar opbouwt. En dat er iemand Bass Society mag draaien 
Markus Schulz is direct een beetje in mijn achting gedaald. Een petje van 'Von Dutch'

Timetable?
| Originally posted by FUSyke Timetable? |

| Originally posted by Dark Apostle 3 dj's, 3 uur ![]() Prolly Fred Nova M.I.K.E en dan Markus Schulz |
Joawel joengeuh!
Ik hoop dat ze int sportpaleis in ieder geval meer dan 1 uur krijgen
Trouwens, roll-call tijd!
Jasper & Zehra
Jasper & Zehra
BZRK
mrcanon
| Originally posted by Dark Apostle 3 dj's, 3 uur ![]() Prolly Fred Nova M.I.K.E en dan Markus Schulz |
Timetable:
21:00 - 00:00 Markus Schulz
00:00 - 00:05: Armin Van Buuren
00:05 - 05:00 - M.I.K.E
Ik kom wellicht ook wel; maar kmoet nog om m'n ticket...
Heb jij je ticket al Kevin ? 
Jasper & Zehra
BZRK
mrcanon
Bl@ckout