TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2006
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Ben een uurke terug van Gent...
Heb ik veel techno gehoord? Neen...
Heb ik mij geamuseerd? Ja..
In het begin van de avond eerst naar Dr Lektroluv en Joris Voorn geweest. Die zetten beiden al meteen een aardig setje neer. Na een half uur hoorde ik ook al meteen d� plaat langskomen die ik kost wat kost wou horen, nl. Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix). De avond was dus alvast goed begonnen. Vervolgens naar de Orange Room getrokken waar Justice bezig was. Die voldeden alvast aan de verwachtingen, wat er voor zorgde dat op muzikaal vlak deze editie toch alvast beter was dan twee jaar geleden, toen ik soms echt wel "verlopen" liep doordat ik toen amper echt goeie sets hoorde..
Daarna kwamen degenen voorwie ik vooral gekomen was: de broertjes Dewaele als Soulwax Niteversions enerzijds, en 2 Many Dj's anderzijds. Vooral als 2Many Dj's konden ze me echt bekoren. Het was wel een typisch 2 Many Dj's-setje met de gebruikelijke "hitjes": Digitalism - Zdarlight, Zombie Nation, Buy Now - For Sale, Mason - Exceeder,... Maar het was de eerste keer dat ik ze live aan het werk zag, en de hele zaal ging natuurlijk ook los, wat er dus toch voor zorgde dat het een ferm feestje was in de Orange Room.
Toen hun set afgelopen was waren we echt volledig kapot, en moesten we gewoonweg wat rusten.. Helaas zijn we niet meer op volledige krachten gekomen, waardoor we de rest van de avond ons rustig hebben gehouden.. Het was dan ook overdruk en de temperatuur was echt wel ondragelijk... Flanders Expo is dan ook een echte k*tlocatie.. ILT in de Ethias Arena met ��n main hall en nog 1-2 kleiner zaaltjes zou imo dan ook v����l beter zijn..
Druggies zijn er op elk feest
Maar ik kan het alleen maar toejuichen dat de politie zo ferm optreedt en zoveel gasten weet te vangen!
Iig veel mensen gezien die met grote pupillen zich voortkauwend voortbewogen: altijd kansloos om te zien
��n van ons werd zelfs aangesproken door een dealertje of we pillen wilden...neen dank u, we nemen nog wel gewoon een Red Bull
Zowiezo de combi XTC en een Techno-feest
Aparte combi als je het mij vraagt ![]()
| quote: |
| Originally posted by Loraine Laurent Garnier - The Man With The Red Face |
| Jawadde, ik downloade dit plaatje om es te horen wat hier nu eigenlijk met techno bedoelt werd, turns out dat dit een ID is die ik al heel lang zocht, merci |
(R & S Records en zo)
| Originally posted by BZRK Denk dat MikeVee dat gewoon vanop HLN gekopieerd heeft, en die maken dagelijks typfouten. Tis ondertussen al gecorrigeerd daar. |
| Originally posted by Sh!fty Jawadde, ik downloade dit plaatje om es te horen wat hier nu eigenlijk met techno bedoelt werd, turns out dat dit een ID is die ik al heel lang zocht, merci |

| Originally posted by MikeVee Ja, ik heb dat idd overgenomen van HLN, maar dat maakt niets uit. Die publiceren meestal rechtstreeks de berichten van Belga. |
| Originally posted by BZRK Ik kan der nie goe bij da iemand die plaat nu nog nie kent. Da komt toch u strot uit na al die jaren? ![]() |
Das een plaat zoals Knights Of The Jaguar, zo geweldig geniaal en klassevol dat ze nooit gaat vervelen
Met Knights Of The Jaguar heb ik dat ook wel, maar The Man With The Red Face heb ik precies nooit iets gevonden. Heb et niet zo begrepen op sax/trompet/whatever in nummers.
| Originally posted by Jasperovitsj Das een plaat zoals Knights Of The Jaguar |
| Originally posted by BZRK maar The Man With The Red Face heb ik precies nooit iets gevonden. Heb et niet zo begrepen op sax/trompet/whatever in nummers. |
| Originally posted by Push2005 Same here, kheb die nooit goed gevonden, eerder storend |
Was wel een ok editie. Niet te hard, niet te zacht, net goed met Joris Voorn, Shinedoe en James Holden als besten die ik zag. Enige mindere was de overdreven hitte bij Tiga (waar kwam dat plots vandaan) maar voor de rest heb ik mij meer dan geamuseerd bij een, voor mij niet alledaags, technofestijn.
Nog 2 dingen:
* grappig om Jonas Steur te zien geven bij Rush in de Switch Room. Zo zie je dat een trance-producer/dj best wel openstaat voor meerdere stijlen (y)
* de controle na ILT. Toen we richting Brugge aan de kant moesten gaan staan, ons papieren moesten afgeven en de motor volgen tot aan Drongen waar ik enkele vragen kreeg en wat evenwichtstests moest afleggen... Uiteraard had ik niks genomen of bij waarna ik er na een half uurtje weer mocht vertrekken. Khad liever een half uur vroeger in mijn nest gelegen 
| Originally posted by kokkenmaster de controle na ILT. Toen we richting Brugge aan de kant moesten gaan staan, ons papieren moesten afgeven en de motor volgen tot aan Drongen waar ik enkele vragen kreeg en wat evenwichtstests moest afleggen... Uiteraard had ik niks genomen of bij waarna ik er na een half uurtje weer mocht vertrekken. Khad liever een half uur vroeger in mijn nest gelegen |
| Originally posted by kirstolas Hebben net hetzelfde meegemaakt, best wel grappig dat ze u eerst enkele kilometers laten volgen om dan de wagen helemaal ondersteboven te halen. Uit de auto voor ons vloog het ene zakje na het andere buiten. Onze chauffeur heeft de test met glans doorstaan ondanks haar niet zo nuchtere toestand |
| Originally posted by kokkenmaster * grappig om Jonas Steur te zien geven bij Rush in de Switch Room. Zo zie je dat een trance-producer/dj best wel openstaat voor meerdere stijlen (y) |
j/k 
| Originally posted by kokkenmaster Zoek het 'I (l) TRANCE' tshirt. Dat zal ik dan zijn |

Zooooo, mijn eerste Techno feestje overleefd
Ik vond het helemaal super, maar was vooral blij met mijn oordoppen, want ik denk dat mijn arme oortjes het anders niet overleefd hadden
Is zeker voor herhaling vatbaar, alleen niet iedere maand
Ben toch nog teveel verknocht aan mijn trance...
Heerlijk feestje, om eerlijk te zijn heb ik t in Nederland nog nooit zo goed meegemaakt. Strak georganiseerd en hartstikke goed sfeertje.
Hoogtepunten waren toch wel de enorm vette live-act van Technasia, Valentino Kanzyani en Tiga, die het heerlijk afsloot.
Minpuntje was de hitte, hoewel het toch wel iets heeft als je met duizenden mensen keihard staat te stinken 
| Originally posted by CygnusX Wat downloadlinks |
| Originally posted by Loraine Ahhhhh...was jij die gast met dat ILT-shirt die hem de hand schudde? j/k ![]() |

Jaaaaah, heb jou gezien !
Briljant shirt !
Ik had m'n Trance Chica met handgeschilderd eronder "& techno" aan hi hi 
wat is eigenlijk de kans dat de sets ergens VOLLEDIG te krijgen zullen zijn? Waren die vorige jaren ergens beschikbaar?
| Originally posted by Loraine Jaaaaah, heb jou gezien ! Briljant shirt ! Ik had m'n Trance Chica met handgeschilderd eronder "& techno" aan hi hi |