TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Riksdagsvalet 2006
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
N�, den omr�stningen �r bara v�gvisande. Men man blir ju inte s� popul�r som regering om man g�r imot sitt folk. 
D� har jag r�stat, sk�nt att inte vara tvungen att g�ra det en viss dag 
| quote: |
| Originally posted by reveal D� har jag r�stat, sk�nt att inte vara tvungen att g�ra det en viss dag |
Inga k�er eller annat jobbigt!
Nerv�st idag! 
N�r presenteras utg�ngen? 
Lessen att jag inte f�ljt upp mitt f�rra inl�gg, har inte haft tid.
finns det n�nstans man kan se det p� n�tet ? 
-edit-
gl�m det
har hittat
http://svt.se/content/1/c6/66/09/34/00928val2.asx
Man brukar ha en ganska bra bild om hur det g�r om ett par timmar.
Var och r�stade precis, nu har dom 4 �r p� sig att fixa s� man kan r�sta online n�sta g�ng.
| Originally posted by ScuL finns det n�nstans man kan se det p� n�tet ? |
alliansledning so far med 2%.
Imponerande om siffrorna st�r sig, dock �r detta bara baserat p� SVT's vallokalsunders�kning.
Ser dock bra ut so far men vi f�r se senare ikv�ll 
live utveckling:
http://svt.se/webbproduktioner/Val0...js/riksdag.html
mindre lovande �n i prognosen kl 20. just nu men det �r �nd� ett bra l�ge 
Ser ut att bli en riktig rysare
! H�rde att de kanske inte blir avgjort f�ren p� onsdag...
r�knar med att de vettigare storstadsdistrikten k�r �ver lantisarna som r�star p� S 
Nackdelen med storstadsdistrikten e att de bor en hel del gamlingar h�r ox� � dom r�star ju g�rna p� S av ren vana... s� g�r min mormor i alla fall.
| Originally posted by mjz r�knar med att de vettigare storstadsdistrikten k�r �ver lantisarna som r�star p� S |
hehe, p� tal om mp tror jag dom kommer landa n�gonstans runt 6% n�r storstadsdistrikten r�knats, men det g�r inte mig speciellt mycket f�r d� har vi redan ju en borgerlig regering f�rhoppningsvis 
Det bor sossar �verallt, de �r �verl�gset st�rsta parti.
SKADAT TAJTA RESULTAT!
F�r j�mnt f�r min smak.. Sen vet jag inte vilket media jag ska lita p� heller..
*R�tt gr�nt r�tt gr�nt* Hoppas..
| Originally posted by mjz hehe, p� tal om mp tror jag dom kommer landa n�gonstans runt 6% n�r storstadsdistrikten r�knats, men det g�r inte mig speciellt mycket f�r d� har vi redan ju en borgerlig regering f�rhoppningsvis ![]() Det bor sossar �verallt, de �r �verl�gset st�rsta parti. |
1,1% �vervikt f�r be bl�a nu 
F�r n�gra minuter var det 0,4% �vervikt f�r de bl�a..
Sp�nnande v�rre...
N�n som vet hur det ligger till med f�rtidsr�ster? �r de som kommit in, l�t s�ga tom i f�rrg�r, medr�knade i dagens resultat, eller kommer alla f�rtidsr�ster som en stor klump p� onsdag?
Dom e medr�knade, de som kommer p� onsdag e dom r�ster som kommer fr�n utlandssvenskar.
K�nns ju l�jligt om f�rtidsr�sterna ska r�knas efter�t tillsammans med postr�sterna, men det �r m�jligt.
Hur som helst k�nns valet klart nu, in med flinten nu s� han kan f�rklara valet avgjort. 
Blir visst biltullar 
maktskifte!
Skr�p