TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| ik denk dat jij jokkebrokt remiej |
| Originally posted by Remy D Er komen echt te veel nerds deze x. Lekker triest ik denk dat ik toch maar naar Eindhoven ga. |
Dat DAVE SEAMAN gaat openen op Qontact lijkt toch een beetje onwaarschijnlijk.... Zo'n peperdure DJ als eerste laten draaien?!
Meer waarschijnlijk lijkt deze timetable:
21.00 - 22.30 Astrid
22.30 - 00.30 Dave Seaman
00.30 - 02.00 Ferry Corsten
02.00 - 03.30 Armin van Buuren
03.30 - 05.00 Judge Jules
05.00 - 07.00 Marco V.

| Originally posted by Bouma-Bros Dat DAVE SEAMAN gaat openen op Qontact lijkt toch een beetje onwaarschijnlijk.... Zo'n peperdure DJ als eerste laten draaien?! Meer waarschijnlijk lijkt deze timetable: 21.00 - 22.30 Astrid 22.30 - 00.30 Dave Seaman 00.30 - 02.00 Ferry Corsten 02.00 - 03.30 Armin van Buuren 03.30 - 05.00 Judge Jules 05.00 - 07.00 Marco V. |
| Originally posted by DjRV Astrid zou niet openen,vanwege het feit dat het themenummer van haar is en daarom zou ze van 00:00 tot weet ik veel wanneer draaien.. |
Peper duur of niet, het is en blijft een Trance feest.
Maar misschien is hij geboekt als Hoofdact in Eindhoven.
Ik vind het prima dat ie zo vroeg draait. Lekker chill aan het begin, kan je er ff lekker inkomen.
Hieronder de mail van de bookings-agent van Ferry en Armin:
Ferry draait tussen 01.00 en 02.30 uur en Armin tussen 02.30 en 04.00 uur.
Veel plezier en misschien tot dan!
Best regards,
David Lewis
David Lewis Productions
Dat betekent voor de timetable dus het volgende:
21.00 - 23.00 Astrid / Dave Seaman
23.00 - 01.00 Dave Seaman / Astrid
01.00 - 02.30 Ferry Corsten
02.30 - 04.00 Armin van Buuren
04.00 - 05.30 Judge Jules
05.30 - 07.00 Marco V.
Alleen de eerste 2 sets zijn nog niet duidelijk.... Wie heeft hier de 06 van Dave? 
nog maar een weekje 
En die timetable is ook veel belovend, maar is het al zeker dat Marco en Judge om die tijden draaien dan?
| Originally posted by Dr. Kuipers nog maar een weekje ![]() En die timetable is ook veel belovend, maar is het al zeker dat Marco en Judge om die tijden draaien dan? |
| Originally posted by Bouma-Bros Volgens de officiele websites van Judge Jules en Marco V. wel ja. Dus laten we daar maar vanuit gaan.... |
Ik heb t natuurlijk nie voor de katse kont lopen uitzoeken hoe de line-up in elkaar steekt, dus hier nog een keer:
| Nog onzeker 21.00 - 22.30 Dave Seaman 22.30 - 00.00 Ferry Corsten ----------------------------------- Zeker 00.00 - 02.00 DJ Astrid 02.00 - 03.30 Armin v Buuren 03.30 - 05.00 Judge Jules 05.00 - 07.00 Marco V |
Ik wil jullie alvast veel plezier wensen
Ik was er graag bijgeweest maar 1) ik heb t geld niet en 2) ik moet werken op een African Queensnight party op me werk
OMG!!!!! 
Sander & Sido, gaan jullie nog naar Homelands? Dus geen GC SSS of Gods qua festivals? 
Ik heb Tiesto gemist @ de NEC, maar ik hoorde dat ie meesterlijk draaide 
Jeetje damn! Qontact was h�t meet-feestje geweest want �n Profeetrus is er, �n de Bouma Bros!! (en al die anderen
)
ik weet..ikke stom zijn 
Naja ik ga er maar vanuit dat je mijn naam vergeten bent anders voel ik me weer gekwetst enzo,dus euhm,spreken we dan af dat jij dan ook gewoon zegt dat je t vergeten was?
Dan kunnen er ook geen misopvattingen over bestaan.....

| Originally posted by Donna Naja ik ga er maar vanuit dat je mijn naam vergeten bent anders voel ik me weer gekwetst enzo,dus euhm,spreken we dan af dat jij dan ook gewoon zegt dat je t vergeten was? Dan kunnen er ook geen misopvattingen over bestaan..... |
| Originally posted by eXos Ik heb t natuurlijk nie voor de katse kont lopen uitzoeken hoe de line-up in elkaar steekt, dus hier nog een keer: |

| Originally posted by Donna Naja ik ga er maar vanuit dat je mijn naam vergeten bent anders voel ik me weer gekwetst enzo,dus euhm,spreken we dan af dat jij dan ook gewoon zegt dat je t vergeten was? Dan kunnen er ook geen misopvattingen over bestaan..... |
shhhhh Ik wil niet dat iedereen weet dat ik je aardig vind 
whehe
| Originally posted by Remy D lees: ik had mijn kaartje al meer dan maand thuis liggen. Maar ik heb hem zojuist omgeruild voor Eindhoven. Dus mido en ik kunnen geschrapt worden. |

nog een
Ik zou zeggen veel plezier in eindhoven, enne als ik het goed heb (en dat heb ik in dit geval) kunnen we Three 'O Three toevoegen aan het hmh lijstje 
grtz
WooT

OK, ik denk dat het nu wel een geschikt tijdstip is om af te spreken waar we afspreken....
daar ik nog nie eerder in de HMH ben geweest, heb ik geen idee wat het beste is....
tis al over 6 dagen !!!!!!!!!! WOOOOOEEEEIIII
Re: Meeting: QONTACT (29-04-02)
| Originally posted by !_PeTrUs_! Alleen voor Heineken Music Hall Meeting: 01:00 uur Location: 2e Verd. Tribune LINKS (dus als je op de 2e verdieping staat loop je de tribune op en ga je direct naar links) |
| Originally posted by kolkiewolkie OK, ik denk dat het nu wel een geschikt tijdstip is om af te spreken waar we afspreken.... daar ik nog nie eerder in de HMH ben geweest, heb ik geen idee wat het beste is.... tis al over 6 dagen !!!!!!!!!! WOOOOOEEEEIIII |

ja idd 01.00 is perfecte tijd.....meeste mensen zijn al eens op deze meeting plek gweest bij dd.....dus denk dat iedreen t nu ook wel weer kan vinden...en de rest sja..die vinden t ook wel denk
dus maak je maar niet druk kolkiewolk
greetz,
yarnie
ben dabaaaai
| Originally posted by !_PeTrUs_! Tering Kolk, lezen is nie je sterkste kant h� ![]() Maar als je ff voor de tijd kijkt waar het is weet je t zo te vinden (tis echt heel simpel) |
KEP DUR SIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!