TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- house / club / groove
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Incorrect; Tiesto speelt elke promo die hij in zn handen krijgt en hij zelf goed vindt... Daarvan dat je verschillende stijlen terugvindt. Hij herhaalt zn tracklists alleen grotendeels maar als hij rond een concept werkt (zoals ISOS5) AvB speelt wat 'hot' is... Hij pikt dikwijls platen als laatste op, speelt de platen van zn producer-vriendjes en dan krijg je Plastic-Fantastic ertussen |
| Originally posted by Phortastic lol, volledig akkoord. Ne grotere mongool dan Schulz is er atm niet. |
| Originally posted by BZRK En Peter Gun is een mietje, nah |

een jaar of 2 terug draaide schulz anders retevette livesets, vol met gloednieuwe underground platen. ondertussen is er precies veel veranderd
| Originally posted by Phortastic en schulz blijft ne ubermongool |

Coldharbour Sessions 2004 was zen laatste rel om over naar huis te schrijven, sindsdien doet ie me persoonlijk niets meer. En het feit dat ie vaak hitjes 2 jaar na datum draait vind ik echt te onnozel voor woorden. Ieder zen ding ofcourse 
| Originally posted by Phortastic En het feit dat ie vaak hitjes 2 jaar na datum draait vind ik echt te onnozel voor woorden. |

*Fred neemt er een zak chips en een cola bij*
+ http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1
hier nog wat voer voor de bashers ;-) (interview in 1ste post)
| Originally posted by BZRK M.I.K.E. draait ook Language al een jaar lang, en daar is zoveel commentaar nie op ![]() |
| Originally posted by Phortastic What else is new? |
| Originally posted by FredNova *Fred neemt er een zak chips en een cola bij* + http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1 hier nog wat voer voor de bashers ;-) (interview in 1ste post) |

| Originally posted by Push2005 Of ist de schuld van i&t |
| Originally posted by FredNova *Fred neemt er een zak chips en een cola bij* + http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1 hier nog wat voer voor de bashers ;-) (interview in 1ste post) |
Ik doe men best...
Misschien terug naar Groove, House, Electro en consoorten?
| Originally posted by FredNova Misschien terug naar Groove, House, Electro en consoorten? |
voor de liefhebbers van die genres, klik op men sig
| Originally posted by DJ Sid idd voor de liefhebbers van die genres, klik op men sig |
Zouden jullie producers als Mashtronic, Hernan Cerbello of de 16 Bit Lolita's ook onder de noemen electro/house/groove zetten?
| Originally posted by Jasperovitsj Zouden jullie producers als Mashtronic, Hernan Cerbello of de 16 Bit Lolita's ook onder de noemen electro/house/groove zetten? |
francesco_diaz_and_young_rebels-ibiza_(thomas_gold_and_fds_club_mix)
Hool vs. Bruckheimer - In The Beginning (Mark Knight & Martijn Ten Velden Remix)

| Originally posted by Jasperovitsj Zouden jullie producers als Mashtronic, Hernan Cerbello of de 16 Bit Lolita's ook onder de noemen electro/house/groove zetten? |
Veel progressive vind ik niet terug in Cerbello's producties, maar echt house zou ik het ook niet noemen. Hence the confusion 
De Lolita's kunnen gewoon alles, dus het is zinloos om een etiketje op hun muziek te plakken. Of misschien dit: geniaal.
| Originally posted by Jasperovitsj Of misschien dit: geniaal. |
* Sat 16/09 > Felix Da Housecat @ Dirty Dancing
* Fri 13/10 > Tom De Neef @ The Replay
* Wed 18/10 > M.A.N.D.Y. @ FUSE
* Tur 31/10 > Amnesia World Tour @ Illusion > Robbie Rivera �
* Sun 12/11 > Illusion > Tom Novy � Dr Kucho - �
* Sat 18/11 > Skynet Groove City > Silicone Soul � David Morales � Martin Solveig � Sven V�th � Adam Beyer � T-Quest � Jan Van Biesen - �
* Sat 16/12 > Innercity @ Amsterdam RAI
| Originally posted by Phortastic Mashtronic = electro house |