TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj Mag Top 100 2006 Poll
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Push2005 on Aug-17-2006 13:07:

quote:
Originally posted by djcresto
Sorry maar wat voor zever is dat nu. Is Marino zelfs ooit DJ geweest? Als producers was hij Top en had hij zeker heel groot kunnen worden, maar het lot besliste daar nu eenmaal anders over. Maar tis niet omdat je goed kunt producen dat je kan dj'en.

Zeg en was Ray Charles niet blind geweest hij had kunnen zien he

Jij stemt ook op iemand die niet meer draait

Posted by Progrez on Aug-17-2006 13:09:

quote:
Originally posted by djcresto
Sorry maar wat voor zever is dat nu. Is Marino zelfs ooit DJ geweest? Als producers was hij Top en had hij zeker heel groot kunnen worden, maar het lot besliste daar nu eenmaal anders over. Maar tis niet omdat je goed kunt producen dat je kan dj'en.

Zeg en was Ray Charles niet blind geweest hij had kunnen zien he

Marino is bij mijn weten nooit dj geweest. Maar doet dit terzake? Waarom mag ik geen rekening houden met de prestaties als producer? Wie zegt dat er uitsluitend naar de dj-capaciteiten moet gekeken worden? Voor mij omvat die poll alles. Het is niet omdat de wedstrijd 'dj'-mag top 100 heet, dat er enkel naar dat bewuste aspect gekeken moet worden.

Posted by BZRK on Aug-17-2006 13:15:

Stomme vraag, maar wtf is Marino Stephano ?

Posted by MikeVee on Aug-17-2006 13:17:

quote:
Originally posted by BZRK

Schaam u, op een trance forum zitten en Marino Stephano niet kennen
Kijk eens op discogs voor het gat in uw cultuur, al zult ge wel nummers kennen als ge ze zou horen.

Posted by mellow_head on Aug-17-2006 13:19:

quote:
Originally posted by BZRK

NO RESPECT!!!

Posted by BZRK on Aug-17-2006 13:19:

Ik zei toch dat een domme vraag was h�, en ik ben te tam op op discogs te kijken, daarom dak et hier vroeg
Thx for nothing

Posted by Phortastic on Aug-17-2006 13:22:

quote:
Originally posted by Progrez
Waarom mag ik geen rekening houden met de prestaties als producer?

Omdat elke kloon dat al doet, daarom dat die poll zo een fucking joke is. Als muziekliefhebber/kenner zou je beter moeten weten vind ik. Waarom heet het DJ mag denk je? Stem dan op Clouseau ofzo he

Posted by Progrez on Aug-17-2006 13:33:

quote:
Originally posted by Phortastic
Omdat elke kloon dat al doet, daarom dat die poll zo een fucking joke is. Als muziekliefhebber/kenner zou je beter moeten weten vind ik. Waarom heet het DJ mag denk je? Stem dan op Clouseau ofzo he

Ik beschouw mezelf ook niet echt als 'elke kloon'. Ik was al met trance bezig lang voor de grote tiesto, paul , armin hype. Mij kan het niet schelen wat de rest doet. Ik doe mijn goesting.

Waarom zou ik beter moeten weten? Er is absoluut niets mis met mijn top 5. Als gij er u niet in kunt terugvinden is dat uw zaak. Ik weet dat ik voor mezelf juist zit met die lijst.

Posted by Push2005 on Aug-17-2006 13:35:

quote:

Ge hebt zelf nog op Ti�sto gestemd, voor dj skills heeft die ook niets in de top 10 te zoeken, net als vele anderen... En als producer telt niet mee zeg je...
Maar dan moet je ook niet kwaad worden als iemand anders er dingen in stemt da nie horen h�

Die poll is gewoon onnozel, en zal het ook blijven.

Posted by djcresto on Aug-17-2006 13:35:

quote:
Originally posted by Push2005
Jij stemt ook op iemand die niet meer draait

Precision heeft nog gedraaid in 2006 en draaide zelfs recent nog voor de crystal clouds 3th birthday party

Posted by Antony on Aug-17-2006 13:50:

Armin Van Buuren
Estuera
Fred Baker
Markus Schulz
Menno De Jong

Posted by Phortastic on Aug-17-2006 13:54:

quote:
Ge hebt zelf nog op Ti�sto gestemd, voor dj skills heeft die ook niets in de top 10 te zoeken, net als vele anderen... En als producer telt niet mee zeg je...
Maar dan moet je ook niet kwaad worden als iemand anders er dingen in stemt da nie horen h�

Die poll is gewoon onnozel, en zal het ook blijven.

Zeg wat je wilt maar als er 1 DJ is die door zen trackselectie een crowd kan meekrijgen is het Tiesto wel. En van die mening ben ik nog altijd trouwens, ook al krijgt hij nu eender welke crowd mee omdat hem super populair is. En idd zen mixing skills zijn om van te janken das een feit. Maar toen ik daar op stemde wist ik niet beter op dat gebied
Maar op producties heb ik echt NOOIT gestemd hoor.

Posted by christina on Aug-17-2006 13:55:

armin van buuren
m.i.k.e.
menno de jong
fred baker
jonas steur

Posted by Push2005 on Aug-17-2006 14:02:

quote:
Zeg wat je wilt maar als er 1 DJ is die door zen trackselectie een crowd kan meekrijgen is het Tiesto wel. En van die mening ben ik nog altijd trouwens, ook al krijgt hij nu eender welke crowd mee omdat hem super populair is. En idd zen mixing skills zijn om van te janken das een feit. Maar toen ik daar op stemde wist ik niet beter op dat gebied
Maar op producties heb ik echt NOOIT gestemd hoor.

True, true
Janken is wat overdreven, maar kom...

Ik stem gewoon voortaan op mensen die verdienen een paar plaatsjes hoger te staan, gezien hun prestaties dat jaar (zowel producties als sets).

Mijn pronostiek voor de einduitslag

01. Armin
02. PvD
03. Ti�sto
04. Sasha
05. Ferry / Diggers

Posted by Phortastic on Aug-17-2006 14:51:

quote:

Mijn pronostiek voor de einduitslag

01. Armin
02. PvD
03. Ti�sto
04. Sasha
05. Ferry / Diggers

Zou wel eens kunnen ja

Posted by TOR on Aug-17-2006 18:01:

Ik denk dat Sasha lager te vinden zal zijn, die heeft niet zoveel laten zien dit jaar. Zeker in vgl met John Digweed.

Ik gok op:

01. Armin van Buuren
02. Paul van Dyk
03. DJ Ti�sto
04. John Digweed
05. Ferry Corsten

Posted by Eagle` on Aug-18-2006 10:23:

quote:
Originally posted by Estuera
Ik denk het echt niet Er worden enorme spamcampagnes opgezet door sommige anderen maar daar ga ik dus echt niet aan beginnen, ik ben druk bezig met een album nu en dat vind ik eigenlijk veel interresanter

quote:
Originally posted by Estuera in his blog on My Space
Oh no... dj mag spam time again

It's the time of the year again that your inbox will get cluttered with mails from dj's begging you to vote for them in the dj mag top 100. Just to cut the crap: dj mag 100 vote spam link
Voila , vote for me and I'll love you forever, well , until next year when this circus starts all over again haha...

Enough spam for this year , I feel so dirty

oh de irony

edit: thx om dit op te graven loes

Posted by Bertn on Aug-18-2006 10:27:

Ik hoop dat armin zakt naar 4de plaats of zo. dan stopt hij misschien met jagen achter die topspot.

Posted by Push2005 on Aug-18-2006 10:27:

Hopelijk komt J00F weer op het forum na de tranceaddict poll en bedankt hij voor de votes, en voor de rest vant jaar zieje zn kop niemeer...

Oh the irony

Posted by Eagle` on Aug-18-2006 10:32:

quote:
Hopelijk komt J00F weer op het forum na de tranceaddict poll en bedankt hij voor de votes, en voor de rest vant jaar zieje zn kop niemeer...

Oh the irony

haha, laat u is volledig gaan jong, gefrustreerd ofzo omdat ik es iets slightly negatiefs zeg over Steur, djeezes

Om het met de gevleugelde woorden van Nabi te zeggen

quote:
Originally posted by Nabistai
Als het u stoort, wees vrij om de ignore-functie te gebruiken : ))))))

Posted by Real on Aug-18-2006 10:36:

Hah.

Posted by Push2005 on Aug-18-2006 10:41:

quote:
Originally posted by Eagle`
haha, laat u is volledig gaan jong, gefrustreerd ofzo omdat ik es iets slightly negatiefs zeg over Steur, djeezes

Lol

Nee, helemaal nie... Jonas behoort nu eenmaal niet tot m'n favo dj's/producers

Maar ge moet niet weer de trance-dj's komen uitlachen terwijl J00F geen haar beter is (laat staan anderen zoals Vitalic enzo...)

Posted by Eagle` on Aug-18-2006 10:48:

quote:
Lol

Nee, helemaal nie... Jonas behoort nu eenmaal niet tot m'n favo dj's/producers

Maar ge moet niet weer de trance-dj's komen uitlachen terwijl J00F geen haar beter is (laat staan anderen zoals Vitalic enzo...)

Als ge een combo van 2 van zulke quotes vindt, neem ik maar al te graag mijn woorden terug !

Succes durf ik zeggen

Posted by Tiger777 on Aug-18-2006 10:57:

^^zeg, easjel, ge zijt weer aan hooliganisme in dees thread aant doen... Vertel ons op wie gij gaat stemmen!

Posted by Eagle` on Aug-18-2006 11:00:

quote:
Originally posted by Tiger777
^^zeg, easjel, ge zijt weer aan hooliganisme in dees thread aant doen... Vertel ons op wie gij gaat stemmen!

tis mijnheer dat op zijn pietje getrapt is, ik zen een braaf manneke ik

tjaar is nog ni om trouwens

anyhowzor om er dan toch 5 te kiezen uit de hoop
(DJ/live performances)

random order:

Vitalic
Andrew Weatherall
Nathan Fake
Moshic
'00' Fleming

Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »