TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by Crillz0r on Oct-22-2006 19:04:

F�r mig var det inget trubbel, inge br�k, inget s�nt, m�rkte inte ens av att det var n�t br�k �verhuvudtaget, det vara bara kul, o det d�r var h�rligt, f�rsta g�ngen p� en riktig event!

Ey hur ser ni alla ut? Lust o typ posta bilder & se om vi kanske s�gs? ;D

TA's ftw. Tyv�rr hade jag ingen kamera med mig, o min kompis mob hade slut p� batteri. :P

Men ni kanske s�g mig, jag tror jag var den enda med solbrillor p�.
Dem var vita o jag hade en gr� tr�ja med s�mmar p�. Vita brallor o lite kallufs frilla, jag dansade hela tiden f�rutom kanske 1 timma o 30 min som var pauser och uppv�rmning (�l)..

Anneli, j�vlar vad snygg hon �r! F�r en DJ vara s� snygg? Verkar s�.

Hoppas n�n postar massa bilder och s�. Var ju massor som stod med kamera o fotade, speciellt brudarna som dansa typ vid Zany's set, uppe vid mixerbordet typ.

Posted by Akia on Oct-22-2006 19:16:

quote:
[i][b] sj�lv var jag n�ra att bli nerslagen av anabol-injecerade-muskelbyggare i main l�ngst back f�r han gillade inte min kamera och tyckte jag st�te p� hans tjej, som inte ens var med p� festen jag tog det hela med en klack"spark" n�r hans v�nner lugnade ner honom o sa att han gillade inte att bli fotad. det f�r man ju respektera.

Anabola har ihj�l hj�rncellerna s�...

Posted by Kvicket on Oct-22-2006 19:22:

Cham till v�nster och jag till h�ger

Fisken till h�ger

Posted by Kvicket on Oct-22-2006 19:26:

quote:
Originally posted by Akia
Anabola har ihj�l hj�rncellerna s�...

Offtopic...
Kan inte du l�nka till n�gon bra forskningsrapport som p�visar detta p� ett trov�rdigt s�tt?
�r snarare s� att dom flesta som tar anabola �r dumma i huvudet fr�n b�rjan
(skulle sj�lv aldrig prova skiten men det �r synd med alltf�r mkt f�rdommar)

Posted by anuga on Oct-22-2006 19:27:

quote:
Originally posted by Crillz0r
Hoppas n�n postar massa bilder och s�. Var ju massor som stod med kamera o fotade, speciellt brudarna som dansa typ vid Zany's set, uppe vid mixerbordet typ.

Hehehe, Veronica och Rosmarie
Sorterade bort m�nga bilder p� dem, eftersom jag fotade hela fotoserier p� dem

http://gallery.anuga.se/v2/1161385261/

Posted by Akia on Oct-22-2006 19:32:

quote:
Originally posted by Kvicket
Offtopic...
Kan inte du l�nka till n�gon bra forskningsrapport som p�visar detta p� ett trov�rdigt s�tt?
�r snarare s� att dom flesta som tar anabola �r dumma i huvudet fr�n b�rjan
(skulle sj�lv aldrig prova skiten men det �r synd med alltf�r mkt f�rdommar)

http://www.sjukvardsradgivningen.se...ategoryID=20549

Posted by Crillz0r on Oct-22-2006 20:30:

quote:
Originally posted by anuga

Nice! M�nga riktigt bra bilder!

H�r �r jag, o polarn �t v�nster. (inte han i vita tr�jjan)

Posted by Kvicket on Oct-22-2006 20:52:

quote:
http://www.sjukvardsradgivningen.se...ategoryID=20549

Tar inte den h�r diskussionen h�r k�nns lite on�digt.
St�r dock inget i den rapporten om att man tappar hj�rnceller.

Posted by Kvicket on Oct-22-2006 20:53:

quote:
Hehehe, Veronica och Rosmarie
Sorterade bort m�nga bilder p� dem, eftersom jag fotade hela fotoserier p� dem

Jo det var ju n�gra lite sm�tt suspekta rumpbilder osv d�r, kanske sv�rt att fokusera n�r man fotar i ett s�nt l�ge?

Posted by Crillz0r on Oct-22-2006 20:56:

quote:
Jo det var ju n�gra lite sm�tt suspekta rumpbilder osv d�r

Du f�r det att l�ta som det �r d�ligt med rumpbilder. Rumpbilder �r bra!

Posted by anuga on Oct-22-2006 21:24:

quote:
Jo det var ju n�gra lite sm�tt suspekta rumpbilder osv d�r, kanske sv�rt att fokusera n�r man fotar i ett s�nt l�ge?

Hehehe, s�ger som jag brukar, dem �r spontana (aim - shot), blir dem bra, s� e dem "keepers"

Posted by Vizay on Oct-22-2006 22:05:

quote:
Hehehe, s�ger som jag brukar, dem �r spontana (aim - shot), blir dem bra, s� e dem "keepers"

Ja du det finns ju exempel p� n�r dina aim shots blir ganska klockrena

Posted by ScuL on Oct-22-2006 23:10:

Hemma igen
sjukt tr�tt..

Anuga (eller andra fortografer ocks�) .. v�nligen zippa alla bilder ni tog och skicka de till mig (orkar inte spara alla separata bilder fr�n diverse sidor

Tack s� mkt till alla f�r ett fantastiskt fest

Posted by Laszlo on Oct-23-2006 07:42:

Inte alls min typ av musik men j����vlar i havet vilket r�j det var p� h�rdstilgolvet...var mest d�r f�r att tr�ffa lite TA-folk...kul att se Steve och Scul lira...skoj att tr�ffa alla nya o gamla ansikten igen...reveal var ju ett tag sedan man s�g. Tyv�rr drog vi precis efter att Stiiiiv hade avslutat sitt set, s� honom fick jag aldrig h�lsa p�. Som n�gon har n�mnt s� var �verg�ngarna j�vligt tighta.

Vad var det f�r j�vla blod p� golvet hela v�gen ner till toaletten? S�g ju ut som n�gon hade blivit m�rdad...tycker ocks� arrang�rerna borde satt Steve nere p� golvet ist�llet f�r att h�nga upp honom i taket. Funkar framf�r 10.000 pers men inte p� s�nt h�r litet st�lle - jag �r helt �vertygad om att det hade varit mer folk p� golvet om han f�tt vara nere vid publiken - n�rvaro mellan dj o publik p� ett litet dansgolv �r ett m�ste. (Arrang�rerna kanske lusl�ste mina tidigare inl�gg och var r�dda f�r att jag skulle spilla ner hans grejer)

Vad g�ller just arrangemang av fester s� se f�r FAN till att erbjuda kvitto till era g�ster! Av ren yrkesskada fr�gade jag efter kvitto vid entr�n men fick inget. Enligt svensk lag m�ste man erbjuda alla kunder kvitto p� vad man �n k�per (undantagsfall p� loppmarknader och s�nt trams). Om l�nsstyrelsen och kommunen f�r f�r sig att komma f�rbi p� en kontroll och de inte ens ger ut kvitto p� beg�ran kan de iskallt r�kna med att de aldrig l�r f� arrangera en fest igen. Ut�ver detta s� verkade det vara en tipp-toppfest, i alla fall f�r de som gillade musiken

Posted by Akia on Oct-23-2006 08:00:

quote:
Originally posted by Laszlo
Vad g�ller just arrangemang av fester s� se f�r FAN till att erbjuda kvitto till era g�ster!

Agree! Det det gjorde det om�jligt att g� ut � ta en nypa luft utan att beh�va betala intr�de en g�ng till.

Posted by RebeL9 on Oct-23-2006 14:41:

bild nr 199. nice ass� .nice ^^

Posted by Rainborn on Oct-23-2006 14:44:

ROFL bild 257

Posted by SteveTranz4ever on Oct-23-2006 14:45:

Det var riktigt kul att spela p� denna festen...

Vi var ett sk�nt g�ng som �kte ner fr�n Sthlm p� l�rdagen, Kvicket, Fisken, cham, Kenny (TC) & Zimbo (TC). Gjorde ju resan klart kortare (5 timmar enkel v�g). Tack f�r er support ocks� Hade inte k�rt Mass Noise om inte ni bett om den mer �n en g�ng!

J�kligt schysta lokaler... ljuset var "hej kom o hj�lp mig" p� lilla men mycket b�ttre iom. lasern p� stora!

Och det var ju en hardstyle-fest s� det var sv�rt att h�lla kvar folket p� mitt golv... pitchade alla l�tar +2-5% �nd�!

H�ller nog helt med Laszlo d�r att man var lite f�r h�gt upp och fick ingen �gonkontakt med publiken, men jag f�rs�kte se levande ut, for ju oundvikligt fr�n h�ger till v�nster mellan vinylspelarna...
F�rsta 1� timmen gick riktigt bram tajta mixar ja... tack f�r ni n�mner det Sk�n feedback! Tack!
Sista halvtimmen var det "It's all gone Pete Tong" p� mitt v�nstra �ra s� jag fick sjukt sv�rt att takta men det gick ju uppenbarligen r�tt bra �nd�!

Grymt dekor av Amerikanska Jamin... grymt soft snubbe som bla. arbetat �t Ace Event tidigare! Kul att tr�ffa en del Swe-TAs ocks�!
ScuL (hoppas du gillade klisterm�rket "FUCK CD! REAL DJs PLAY VINYL")! reveal (det var l�nge sen) Akia (kul att ses igen) anuga (grymma bilder p� din sida!)... Laszlo synd vi inte hann tr�ffas men jag s�g dig d�r uppifr�n (med kikare) Tyckte jag s�g Funfrock ocks�...
Egentligen borde jag f�rs�kt f� upp hela Sweta-Crew d�r uppe jag stod... fanns gott om plats f�r ett helt kompani!

Ska bli riktigt kul att lira p� kryssen, d� kan jag k�ra mer mitt race!

quote:
Originally posted by ScuL
Anuga (eller andra fortografer ocks�) .. v�nligen zippa alla bilder ni tog och skicka de till mig (orkar inte spara alla separata bilder fr�n diverse sidor

Kanske kan uppas p� min FTP s� blir det l�tt f�r alla

ftp://dream:[email protected]:7171

Tror allt som allt att dom flesta var j�kligt n�jda med festen, var grymt kul att cykla lite till Zany sista timmen!

Posted by anuga on Oct-23-2006 15:38:

quote:
Originally posted by Rainborn
ROFL bild 257

U? Me? U? Me? U? Me? U? Me? U? Me?

Bara fick Night in Roxbury p� huvet all over again

Laddar upp bilderna p� f�tp�n.
Laddar �ven upp senaste "Camera Raw" plugin'en till Adobe Produkterna plus lite andra som klarar av samma format.

Den beh�vs f�r att se .CR2 bilderna (.CR2 = .RAW)

Gott mos alla, snart slashar Bison upp sina bilder p� TC med

Posted by Funfrock on Oct-23-2006 15:40:

quote:
Agree! Det det gjorde det om�jligt att g� ut � ta en nypa luft utan att beh�va betala intr�de en g�ng till.

Var v�l inga problem att g� ut? Jag fick st�mpel och var ute och flummade en sv�ng, tog ut pengar mm..

Posted by anuga on Oct-23-2006 15:46:

quote:
Originally posted by Funfrock
Var v�l inga problem att g� ut? Jag fick st�mpel och var ute och flummade en sv�ng, tog ut pengar mm..

St�mpel!?!? De sa att de inte hade n�gon!?!?
Jajaja, nypa luft kunde man annars ta till h�ger om mainstage, d�r fanns en uteplats.

Posted by reveal on Oct-23-2006 16:44:

quote:

Haha, det var en av de jag var d�r med (kompis till kompis, s� jag k�nner inte honom)

Posted by reveal on Oct-23-2006 16:51:

quote:
Originally posted by Laszlo
Inte alls min typ av musik men j����vlar i havet vilket r�j det var p� h�rdstilgolvet...var mest d�r f�r att tr�ffa lite TA-folk...kul att se Steve och Scul lira...skoj att tr�ffa alla nya o gamla ansikten igen...reveal var ju ett tag sedan man s�g. Tyv�rr drog vi precis efter att Stiiiiv hade avslutat sitt set, s� honom fick jag aldrig h�lsa p�. Som n�gon har n�mnt s� var �verg�ngarna j�vligt tighta.

Vad var det f�r j�vla blod p� golvet hela v�gen ner till toaletten? S�g ju ut som n�gon hade blivit m�rdad...tycker ocks� arrang�rerna borde satt Steve nere p� golvet ist�llet f�r att h�nga upp honom i taket. Funkar framf�r 10.000 pers men inte p� s�nt h�r litet st�lle - jag �r helt �vertygad om att det hade varit mer folk p� golvet om han f�tt vara nere vid publiken - n�rvaro mellan dj o publik p� ett litet dansgolv �r ett m�ste. (Arrang�rerna kanske lusl�ste mina tidigare inl�gg och var r�dda f�r att jag skulle spilla ner hans grejer)

Vad g�ller just arrangemang av fester s� se f�r FAN till att erbjuda kvitto till era g�ster! Av ren yrkesskada fr�gade jag efter kvitto vid entr�n men fick inget. Enligt svensk lag m�ste man erbjuda alla kunder kvitto p� vad man �n k�per (undantagsfall p� loppmarknader och s�nt trams). Om l�nsstyrelsen och kommunen f�r f�r sig att komma f�rbi p� en kontroll och de inte ens ger ut kvitto p� beg�ran kan de iskallt r�kna med att de aldrig l�r f� arrangera en fest igen. Ut�ver detta s� verkade det vara en tipp-toppfest, i alla fall f�r de som gillade musiken

Du har sammanfattat det bra Laszlo, beh�ver inte s�ga s� mycket mer Kul att tr�ffa lite k�nda ansikten igen (�ven om det "bara" blev Laszlo, Funfrock och Steve).

Tycker det var en bra lokal, generellt, synd bara att Dj p� lilla golvet satt uppe i skorstenen...

Posted by anuga on Oct-23-2006 17:03:

D� var det uppladdat p� Steve's f��t��p�� (vet inte varf�r jag skriver s�, n�gon gjorde det mycket innan n�r s�na inte var till�tna h�r)

Pluginen ska f�r�vrigt ligga ungef�r h�r :
\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Plug-Ins\Adobe Photoshop Only\Import-Export

Funkar s�kert p� andra st�llen.

Posted by ScuL on Oct-23-2006 17:43:

Tracklist p� mitt set

01. Speedwave - Mescal (Bud mix)
02. DJ Isaac - Over The Edge
03. Rephex - Hokah Chaka
04. TNT - Second Match (Original TNT mix)
05. Pau DJ - Addicted 2 Da Bazzline (Classic Hardstyle Vrs)
06. Davide Sonar - Techno Boheme (Davide Sonar Mix)
07. ScuL - Fear Us (Rephex Remix)
08. Carnifex - Dreamcatcher
09. Zatox - Bad Time
10. Brainkicker vs. Hardstatic - Atlantis Attack
11. Kat - Gimme Da Bass (A-lusion Mix)

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »