TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vuelta a España 2006
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Vreemde sprint, met een toch lichtjes verrassende winnaar, Ventoso. Wat opviel was dat Rodriguez weeral te vroeg aanzette waardoor McEwen te vroeg op kop kwam en weeral in de laatste 30 meter nog voorbijgesneld werd. En ook in indrukwekkende versnelling van Hushovd, maar hij kwam dan weer veel te laat. Had hij 40 meter vroeger aangezet had hij volgens mij wel gewonnen. En Bettini wou wel blijkbaar, maar hij is er uiteindelijk niet aan te pas gekomen...
Morgen weeral massasprint waarschijnlijk, ik ben benieuwd 
McEwen stelt me wel teleur, maar gelukkig is er Hushuvd die voor mijn wielerpronoploeg puntjes pakt 
uit interesse: was Pettachi ergens te zien ?
| quote: |
| Originally posted by Bunz uit interesse: was Pettachi ergens te zien ? |
Petacchi is gisteren zelfs bijna 2 minuten na het peloton aangekomen nadat hij de sprint voor Zabel mee heeft voorbereid. Om maar te zeggen dat hij de eerste week niet in het spel zal voorkomen
Maar wie weet, als hij de bergen overleeft komt hij er in de 2de week nog door...
Die bergen gaan problematisch worden, denk ik. Met de conditie dat hij nu heeft... ik weet het zo niet.
In ieder geval vind ik het wel mooie sprints tot nu toe in deze Vuelta. Lekker spannend, niemand steekt er bovenuit, want de grote toppers zijn niet in de beste vorm.
Hushovd is volgens mij intrinsiek de snelste, maar hij laat zich altijd ringeloren door een outsider die profiteert van de wanorde in de sprints. Geef hem een goeie locomotief die hem afzet op 200 meter van de meet, en hij wint ze allemaal volgens mij 
Ja, idd, in deze Vuelta lijkt hij me idd ook wel de snelste, maar ik vind het geen slechte zaak dat er geen locomotiefs zijn. Je kan intrinsiek snel zijn, maar da's niet de enigste kwaliteit van een sprinter hé. Je moet ook kunnen wringen, en je goed positioneren. Vandaar, leve de wanordelijke sprints! 
Daarom is het spijtig dat McEwen nog niet in topvorm zit. Want dat is toch wel de strafste op dat gebied!
Hoewel het nu niet meer echt nodig is met Rodriguez als locomotief. Maar een Boonen bijvoorbeeld moet perfect afgezet worden of hij wordt gegarandeerd ingesloten.
Inderdaad! En Petacchi is er ook zo eentje. Puur op de grote plaat, op de macht.
Vandaag is er blijkbaar een redelijk steil heuveltje van 400m in de laatste kilometer. Dus dat kan nog voor verrassingen zorgen denk ik
Ah? Ja, dan kunnen wel wat aanvallen komen, wie weet een Leukemans of zo. Maar ik denk dat ze er toch nog es alles zullen proberen uithalen om te massasprinten, want het is morgen al bergrit. Misschien zal het iets voor de sterkere sprinters zijn: Hushovd, Bettini, Zabel, ...
Bettini ftw! 
Zabel
Als er iemand is die nog eens een zege verdiende is hij het wel
.
Zabel op zijn oude dag, mooi mooi 
Hushovd weeral 2de omdat hij zich laat insluiten
Maar ik denk dat Zabel sowieso de sterkste was.
Middelmatig pronodagje vandaag, maar morgen moet ik hopelijk wel wat punten kunnen pakken 
Goed pronodagje voor mij, denk dat niemand zabel heeft in de BeTA-ploeg en aangezien ik de enige met Hushovd ben zal de dagzege in de ploeg weer voor mij zijn 
Zeer mooi dat Zabel nog eens de zege pakt! 
Vandaag eerste bergrit... dat wordt smullen
Wo 30/08: 5e rit: Plasencia - Estación de Esquí La Covatilla (Béjar), 178km
| Originally posted by MikeVee Goed pronodagje voor mij, denk dat niemand zabel heeft in de BeTA-ploeg en aangezien ik de enige met Hushovd ben zal de dagzege in de ploeg weer voor mij zijn |
Aankost gemist op TV en slechte wielerpronodag 
Daniele Di Luca! Keb ma 2 min van de koers gezien (klimmeke en aankomst), amai, Menchov, Valverde en Sastre vies weggezakt, da ware nochtans de favo's volges de commentaar (en veel wielrennenFREAKS)
Serieuze verrassing dat Di Luca hier de beste is, na zijn desastreuze Giro en Tour. De kans bestaat natuurlijk dat dit maar een eenmalige krachttoer was om een WK-selectie te pakken te krijgen. Zondag zal wel duidelijk worden wat zijn ambities zijn.
Voor de rest een paar mensen die onverwacht sterk presteren (Brajkovic, Kacheskin), en anderen die al meteen door de mand vallen (Menchov, Mayo, Vinokourov). Maar het is natuurlijk nog maar de eerste bergrit in de eerste week, dus alles kan nog gebeuren denk ik 
Mcewen is dus al nimeer in de wedstrijd 
| Originally posted by MikeVee Mcewen is dus al nimeer in de wedstrijd |
Hushovd eindelijk
Die dacht op te geven van zodra hij een rit gewonnen had
, dan ben ik meteen mijn sprinters kwijt