TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
Theseus, laat ff weten wanneer je in Utrecht draait! Kom ik je opzoeken met mijn dikke buuk. Tenminste, als het een leuk feestje is �� Wat is je dj naam?
Chicane: fijn dat je je weer wat beter voelt. Depressief zijn is geen ruk aan. Degene die depressie heeft uitgevonden is een lul. ��
Donna, ben het met je eens, ook ik had al mijn uitproberen niet willen missen. Hele leuke dingen meegemaakt, maar ook diverse lessen geleerd en mezelf in speigelbeeld kunnen zien. Ik zeg dan ook altijd ��ik heb geen spijt van dingen die ik heb gedaan, en ik wil geen spijt krijgen van dingen die ik niet heb gedaan��. Ofzoiets.
Basvh: coke verklaart voor mij de toegenomen agressiviteit waar oa Chicane het over heeft. Coke is een koude drug die niet echt de wereldliefde propageert. Ik snap niet waarom mensen zich daartoe aangetrokken voelen. Geef mij de hippie-feelings maar hoor!
En over gezeik: ik denk dat iedereen zijn eigen manier van probleem-oplossen heeft. Voor mij werkt nog altijd het beste: gezond eten, regelmaat, genoeg slapen. Dat zijn mijn basisbehoeftes. Als die drie goed gaan, is het pas tijd voor leuke dingen, anders wordt het een vlucht. Soms voelen mensen zich zo kut dat ze zichzelf niet meer in hun basisbehoeftes kunnen voorzien, en dan is stappen niet echt een beste optie...
Ik hoop ook dat het met Tim ok is. Ben twee maanden terug mijn foon kwijtgeraakt, kan dus niemand meer bellen/sms-en. (geen sms dus met oud en nieuw Opti, tenzij je me je nr smst!)
Kolkie: wellicht eens wat meditatie-oefeningen doen zodat je de stoplichtstress aankunt? ��
Ik ken ook nog heel wat mensen die nu al 35+ zijn en nog geregeld goed loos gaan. Op zich niets mis mee, maar wel als dat je belet om te kijken wat je met je toekomst wil, wat je van plan bent en hoe je jezelf over 10 jaar ziet.
Ik ben deze weken druk aan het klussen voor ons nieuwe huisje. Wordt erg mooi, vandaag heeft Luc de vloer erin gelegd. Zaterdag verhuizen, kan niet wachten!
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz bladibladibla... ...... Ik ben deze weken druk aan het klussen voor ons nieuwe huisje. Wordt erg mooi, vandaag heeft Luc de vloer erin gelegd. Zaterdag verhuizen, kan niet wachten! |
| Originally posted by Muppet Trust me, je gaat een geweldige tijd hebben!!!...heb er 7 maanden zelf rond gereist, en was de tijd van m'n leven...echt een geweldig land. Als je nog tips nodig hebt ofzo, roep maar:-) Greetz |
hihi, wie had dat nou ooit gedacht, dat ik hier nog eens zou gaan lullen over babykamers

Morgen is D-Day voor ons, dan gaan we verhuizen. Babykamer was als eerste af, hihi! Niet alleen omdat dat het leukste was om te doen, maar ook omdat die het kleinste is, en dus het eerste af, EN omdat de spulletjes bij ons oude huis in de woonkamer in de weg stonden.
Wij hebben de spullen behoorlijk vroeg in huis, maar dat kwam omdat ik het voor de verhuizing in huis wilde hebben, omdat ik na de verhuizing minder tijd zou hebben om op marktplaats te speuren. Wij hebben namelijk geen nieuwe meubels gekocht (voor de leken onder ons: zo'n babykamer uitzet kost gauw tussen de 500 en 1000 euro!), omdat babylief er toch niets van meekrijgt, en wij allebei wel gek zijn op oude spulletjes.
Heb op mijn log een link naar het fotoalbum, dan kun je zien hoe het er uit komt te zien!
http://weblogs.bnn.nl/spruitje
Hahaha, wat cool! Kom ook weer eens kijken en heb iris gewoon even een baby (nou ja hebben, in verwachting!, wat grappig! Hardstikke gefeliciteerd alvast.. Jammer dat je niet meer draait want heb meerdere keren van je mogen genieten op de dansvloer met je altijd afwisselende selectie van muziek!
x meid
daarbij, ik zit momenteel in me 3de jaar geneeskunde, heb vorig jaar even de rotzooi van me eerste 2 jaar opgehaald dus kon dit jaar eindelijk eens normaal beginnen. werk bij ict dienst van de universiteit van maastricht. en zit elke woensdag gezellig in de kroeg met me dispuutje om daarna lekker te gaan dansen.. my life in 2 sec's
ik kwam vannacht in de poema andreas tegen 
die leeft dus ook nog!
Koel, wat draait ie tegenwoordig
?
nog steeds progressive en draait idd nogsteeds
Toch jammer dat het er verder nooit echt uitgekomen is. Zo kun je zien dat het publiek toch echt een dj maakt, niet een organisatie (waarmee ik overigens niet zeg dat het aan Andreas zelf ligt want ik heb 'm wel 'ns heerlijk horen draaien,
).
heeft onlangs nog wel een leuke remix gemaakt van Steff da Campo - Candyman, beetje electro-house achtig.
hij zei zaterdag dat hij hier wel weer ff zou komen posten dus dan kan hij zelf ook vertellen hoe het met hem gaat en wat hij aan muziek maakt 
| Originally posted by kolkiewolkie Toch jammer dat het er verder nooit echt uitgekomen is. Zo kun je zien dat het publiek toch echt een dj maakt, niet een organisatie (waarmee ik overigens niet zeg dat het aan Andreas zelf ligt want ik heb 'm wel 'ns heerlijk horen draaien, ). |
) en welke kruiwagens je hebt....
het ligt toch voornamelijk aan de dj hoor. Ik kwam net nog een nieuwe release tegen van antiphus. Hij is goed bezig hoor.
Dikke zuigende tracks
http://media.deeep.net/previewWMA.p...258&shopID=1064
Donderdagmorgen geboren om 4.25, een wolk van een dochter. (ze lijkt gelukkig niet op haar vader)
Daniek.
Ik kan nou alleen nog maar zeggen "RESPECT" voor de vrouw !
Tjonge jonge...
Iris, ik geloof dat jij nog 8 weken moet.. het is het wachten meer dan waard !!
Groeten,
Smirnoff
Ohhhhhhhh gaaf!!!!
Ontzettend veel geluk gewenst met jullie schitterende dochter,wat een plaatje
En sja,vrouwen doen dingen die mannen nooit zullen begrijpen,op elk vlak,en sommige dingen zijn zeer postief zoals "bevallen" 
Ga er maar flink van genieten ennuh,succes met de nachtrust ;p
Zow dies klein!!
!
Cool hoor Smirnoff, btw je doet toch geen Smirnoff in haar drinkbeker he
!
Heel veel plezier met de kleine!
gefeliciteerd man!
heel veel plezier met de kleine!
Gefeliciteerd Smirnoff (& Moeder!) met de kleine! Een leuke foto ook. Zeer veel geluk en gezondheid toegewenst voor de kleine Daniek! ![]()
Vet man, je eigen kindje. Ziet er mooi uit. Gefeliciteerd!!

| Originally posted by Siesta Zow dies klein!! !Cool hoor Smirnoff, btw je doet toch geen Smirnoff in haar drinkbeker he !Heel veel plezier met de kleine! |

whahaha, zou wat zijn, je vriendin zo dronken voeren dat je baby zelfs dronken wordt van de moedermelk 

Hej gefeliciteerd pik, en inderdaad, verloskundige Donna kan het weten; succes met de nachtrust!
{ps Anja, ik zie het de komende 5 jaar niet gebeuren maar je wordt nog steeds mijn verloskundige hoor!)
Geweldig! Van harte smirnoff en vriendin van smirnoff 
Veel plezier enzo 
Gefeliciteerd!!!!

Smirnoff gefeliciteerd gast, echt heel gaaf voor jouw en je vriendin.
Ik wens jullie de komende tijd heel veel geluk en gave momenten toe. 
Feli Smirnoff 
Is dit nu de eerste officiele NLTA baby?