TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by ConFig dan wou ik eens niet vrouwonvriendelijk overkomen en zeg ik loezen ipv tetten .. dan snappen ze et ni :/ |

| Originally posted by christina ik vind loezen anders ni zo vrouwvriendelijk klinken ze ![]() "eeh hiejete stoot, g'et ferme loezen!" geef nu zelf toe... |
| Originally posted by ConFig wat hoort ge liefst dan? |

| Originally posted by christina uit uwe mond, NIKS ![]() sorry, die kon ik ni laten gaan |
| Originally posted by christina ik vind loezen anders ni zo vrouwvriendelijk klinken ze ![]() |
| Originally posted by Tiger777 Kent gij het fenomeen "50 cent" en "kredietkaarten in bilspleten"? |
| Originally posted by ConFig TETTN! |
| Originally posted by christina gij hebt precies maar vieze hobby's zenne |
Loezen...klinkt als meervoud van Loes
Ontopic: Kleine huis op de prairie....ik kom om in de dia's uit kindertijd waarbij zowel ik als m'n zus dus KHOTP/Sarah Kay-achtige jurkjes aanhebben
Ik was echt helemaal idolaat van die serie 
| Originally posted by Loraine Loezen...klinkt als meervoud van Loes |
| Originally posted by ConFig toevallig..? |
Krediet opgebouwd ? 
| Originally posted by Push2005 Krediet opgebouwd ? |
Jaja, we worden oud. Ik voel de midlife-crisis al komen.. 
| Originally posted by Tiger777 joa, ik vind wel. Hij gedraagt zich zoals het hoort |
iets recenter...
| Originally posted by diddi Heeft er nog iemand gekeken naar Sledge Hammer? |
| Originally posted by christina iets recenter... |
| Originally posted by BZRK Joey |
) als het zo "serieus" werd
m
| Originally posted by Vishnu Transformers Battle Cats was ook ni slecht! |
| Originally posted by Tiger777 Laster. Ik zie geen enkele gelijkenis! Haha, jaaa, dat deel was ik al helemaal vergeten We vergeten: Bassie & adriaan. Ik was een fan van die rijke slechterik met grijs haar die altijd zei: "drommels drommels drommels, daar heb je die clown & die acrobaat weer" |

Die serie waar ze telkens op zoek gingen naar de verborgen pakjes, man man wat een spanning iedere week
(weet iemand de titel van die reeks?)
Mijn favoriete zondagavond op Nederland:
* Boes Boes
* Teddy Ruxpin (met die rups en die slechte met hun maskers en vliegtuigen, kicken!)
* Alfred J. Kwak (ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...)
Op Club Doroth�e:
* Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten tot ze begonnen te vechten en na een half uur was het dan van: � suivre...
)
* Nicky Larson (die hamer van 1000ton
)
Wat was er daar nog allemaal?
Qua speelgoed:
* He-Man
* Ghostbusters
* Turtles
* Jurassic Park
* X-Men
Renegade bijna vergeten! me Reno Raines
He was a cop, and good in his job ..........(wetek nimeer) a bountyhunter, a renegade!
en Cheyenne ni vergeten

| Originally posted by kokkenmaster * Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten |

| Originally posted by Shadowkid Jaja, we worden oud. Ik voel de midlife-crisis al komen.. |

| En B100, met z'n prehistorische gsm met megagrote antenne |
| Op Club Doroth�e: * Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten tot ze begonnen te vechten en na een half uur was het dan van: � suivre... ) |
| Qua speelgoed: |