TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Pages (21): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
voor de ongelovige thomassen gisteren click
alleen de site zelf zal nog moeten angepast worden 
| quote: |
| Originally posted by domineesje voor de ongelovige thomassen gisteren click |

In agenda gezet, maar twijfel of we hier naartoe afreizen... oktober is al behoorlijk druk qua party-planning 
| Originally posted by Loraine In agenda gezet, maar twijfel of we hier naartoe afreizen... oktober is al behoorlijk druk qua party-planning |
Ok�, deze keer zijn er geen Intuition DJ's, maar de rest van de dj's is ook jong en niet onknap 
^ Afgezien van de laatste twee dan 
Al zou ik vrij (vakantie) zijn rond die tijd, dan nog zal het een no-go worden om op een doordeweekse dag richting Gent te gaan omdat Taksi Transara ook gewoon moet werken.. Vorige keer met Ei mee kunnen rijden omdat hij moest draaien (en ik Airwave en Eiwave wilde horen
..niet omdat Hamsteur en Sp�mmo draaiden iig) 
Voor knappe koppen hoef ik echt de grens niet over 
Vieren ze geen Allerheiligen in Nederland?
Wij moeten gewoon werken iig: Allerheiligen is in NL afgeschaft in de jaren '60 als feestdag 
kwillook komen, maarja, dan kijkt iedereen naar mij zo van "pfrt das de wildfir3, nobody likes him, so i don't either!"
:'(
Pwned
Wij maken mooi de brug, dus vanaf dinsdagavond verlengd weekend 
| Originally posted by Wildfir3 kwillook komen, maarja, dan kijkt iedereen naar mij zo van "pfrt das de wildfir3, nobody likes him, so i don't either!" :'( |
LOL 
Waaaaaw, Airwave op de affiche (thank you!!!). 'k Zal serieus mijn best doen om te komen.
Ga der ook proberen bij zijn deze keer, line-up heeft in ieder geval mijn voorkeur tegenover die van Illusion die avond 
Lekker snel weer een nieuwe BETA Party 
Alleen dinsdag... dat zou weleens een probleem kunnen worden 
| Originally posted by Synthesia Ga der ook proberen bij zijn deze keer, line-up heeft in ieder geval mijn voorkeur tegenover die van Illusion die avond |

| Originally posted by eieregooie Lekker snel weer een nieuwe BETA Party ![]() Alleen dinsdag... dat zou weleens een probleem kunnen worden |
Maar 1 request: Perry O'Neil - Bass Society 
De meeste andere platen die ik wil horen zullen toch gedraaid worden.
Hoe ver staat Pheatus met de site? 
| Originally posted by Real Hoe ver staat Pheatus met de site? |
Zou wel handig zijn moest er ook weer zo een sig-flyer gemaakt worden zoals bij v3.
Pheatus heeft het heel druk, maar hij ging proberen de website dit weekend online te krijgen. Het anthem is al een tijdje af, dus dat komt met de website samen online 
ik doe wel mond op mond reclame in gent
, bij chicks that is
een flyer zou dan wel handig zyn, maar die werden niet gedrukt zeker ?