TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006]
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Mr_Pedro on Dec-19-2006 00:06:

Moest je ooit nog die filmpjes tegenkomen, plaats de links hier maar.

Anyway, vind die van jou al zeer leuk. Samen met al de foto's al fijne herinneringen aan m'n eerste party in NL!

Posted by Mr_Pedro on Dec-19-2006 14:47:

quote:
Originally posted by Ataraxya
Ik weet wel wie je bedoeld, maar ken diene gast niet.

het gaat dus over diene kerel rechts... als iemand toevallig em kent, let me know... heeft volgens mij veel te zalige filmkes

btw, op Nederlands subforum over deze party staan ook nog links naar foto's en filmkes!

Posted by Solar1 on Dec-19-2006 20:49:

Leuk feestje, maar niet goddelijk voor mij.

Was er wel vanaf het begin, en heb Misja Helsloot dus volledig meegemaakt. En gelukkig! Want hij was toch mijn held van de avond!!! Heerlijke set, lekkere zweverige trance, v��l energie, NICE! E�n van de weinige dj's die mij nog nooit ontgoocheld heeft.
Menno ok, leuke platenkeuze, opent met die nieuwe vocale Steur-plaat, en eindigt met Such is life.
Ottaviani opende fantastisch!!! Waaauw, krijg er nu nog goosebumps van. Beloofde voor de rest van zn liveset, maar buiten zijn vette hits "through your eyes" en "until monday" (hmmmmm heeerlijke momenten) toch al te veel bas en t� weinig melodie voor mij. Wil hem binnen paar jaar nog wel ns zo een liveset zien geven als zn eigen repertoire uitgebreider is.
JOC pffff, niet lang volgehouden, dan naar zaaltje boven (tim nokx) eerder om te chillen, leek wel een receptiezaal, niet gezellig, en helemaal niet om uit de bol te gaan.

Posted by Config on Dec-19-2006 21:09:

quote:
Originally posted by Solar1
opent met die nieuwe vocale Steur-plaat...

Jennifer Rene-achtige vocals?

Posted by Loraine on Dec-20-2006 20:58:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
het gaat dus over diene kerel rechts... als iemand toevallig em kent, let me know... heeft volgens mij veel te zalige filmkes

quote:
Originally posted by Loraine on NLTA
Een goede vriend van Cliff die vaak met hem meereist naar feesten waar hij draait

Ken hem niet, zal Cliff ns vragen zo

Posted by Mr_Pedro on Dec-21-2006 16:20:

quote:
Originally posted by Loraine
Ken hem niet, zal Cliff ns vragen zo

zalig, hou me op de hoogte

Posted by obssession on Dec-23-2006 16:55:

Guiseppe ottviani man van de avond voor mij. Cliff coenraad dikke tegenvaller voor mij zat totaal geen lijn in. Leuk feestje in ieder geval en ver tja vanuit antwerpen is dat goed te doen

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]