TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Leeuwarden REPRESENT!~Crimineelste stad van Nederland? Hellmond WHAT! lolboeie.... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Als we daar toch ff over doorgaan, het is nml: DEVENTER!! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Als we daar toch ff over doorgaan, het is nml: DEVENTER!! |
| Originally posted by Joost008 Jah Glaniskanis woont daar toch |
.
| Originally posted by TranceFool Lul niet, das Rotterdam |
| Lul niet, das Rotterdam |
| Originally posted by Optimus idd ja |
| Originally posted by Jukx rijswij ehhhh... den haag was toch de crimineelste stad? |
BACK TO TOPIC
waar ging het ook alweer over dan?
over newbies, en Petrus vindt dat hij wel mag posten en wij niet (wij niet omdat wij geen niewbies zijn, en hij wel omdat hij de thread is begonnen (ook al is ie geen newbie) 
Petrus zorgt wel goed voor zijn thread... niet vergeten water te geven he? Dan blijft ie goed groeien 
| Originally posted by Eye-Riz over newbies, en Petrus vindt dat hij wel mag posten en wij niet (wij niet omdat wij geen niewbies zijn, en hij wel omdat hij de thread is begonnen (ook al is ie geen newbie) ![]() Petrus zorgt wel goed voor zijn thread... niet vergeten water te geven he? Dan blijft ie goed groeien |
aaahhhhh, wat een lief kindje!!
*aai over bol*
ben jij dat trouwens ghehehe

| Originally posted by Optimus idd ja |

NAAM: TANK!E (zo noemen ze me al sinds m'n 10de, dus laat maar zo)
LEEFTIJD: 21
STAD: ik ben een dordtse rotterdammer of een rotterdamse dordtenaar
WAAROM: ik kom hier al een tijdje voor de tracks en de livesets en ik heb pas sindskort ontdekt dat er ook een forum is
.
ennne forumpies; /me likie
FAVO STYLES: Hardhouse, Progressive, Techno (in een grote zaal
)
FAVO DJ'S/PRODUCERS: Tiesto, Tom Harding, Cosmic Gate, Marco V, Seb Fontaine, Dave Seaman, enne, eh, ik bent er nog een paar vergeten
(die hollandse vlaggen hieronder/boven/rechts betekenen niet dat ik het zoontje van janmaat
ben, maar dat ik trots ben op de nl 'house'scene)
NAAM: Vic
LEEFTIJD: 23
STAD: Den Haag
WAAROM: Kom al ruim een jaar op deze site, voor download en chat, maar forum altijd links laten liggen. Nu ontdekt en het is big fun.
FAVO STYLES: Trance, Progressive en soms Techno
FAVO DJ'S/PRODUCERS: Tiesto, Ferry, P v D en Carl Cox 
| Originally posted by TANK!E (die hollandse vlaggen hieronder/boven/rechts betekenen niet dat ik het zoontje van janmaat ben, maar dat ik trots ben op de nl 'house'scene) |
| Originally posted by Blik zoontje van Pim Fortuyn dan? |
Ik ben Tin
Ik ben Sjinees
ik hou van muziek
en heel veel snoepies
mjammie jammie

| Originally posted by Optimus Ik ben Tin Ik ben Sjinees ik hou van muziek en heel veel snoepies mjammie jammie ![]() ![]() |
| Originally posted by New Wave Hey Tin, welkom op het forum. Volgens mij ben jij de eerste sjinees in het holland forum, ik hoop dat je een beetje kan inburgeren! succes met posten! greetz New Wave |