TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Loraine on Jan-06-2007 16:53:

quote:
Originally posted by Push2005
house dus m.a.w.

Groove of House, tis om het even. Groove is gewoon een nieuwe naam voor iets dat al heel lang bestaat onder de noemer "house"
En Guetta kan echt NIET mixen, wat een prutser
Ziet er dan naar uit dat de (house) trend van de Hollandse editie zich voortzet in Bels. Zonde!

Posted by mrcanon on Jan-06-2007 17:26:

quote:
Originally posted by Loraine
Groove of House, tis om het even. Groove is gewoon een nieuwe naam voor iets dat al heel lang bestaat onder de noemer "house"
En Guetta kan echt NIET mixen, wat een prutser
Ziet er dan naar uit dat de (house) trend van de Hollandse editie zich voortzet in Bels. Zonde!

Nee denk het niet, eerste jaar begonnen de trancedj's ook maar na de megamix en had je ook Junior Jack & Kid Creme als housedj's. Dit jaar is dat Guetta.

Posted by FUSyke on Jan-07-2007 08:49:

Heb gewoon eens respect voor elk muziekgenre en elke dj!!! Kennen jullie The Glimmers niet? Breek ze dan niet af. Kom eerst eens naar hun set luisteren en oordeel dan pas. Mss heb je iets nieuws ontdekt. En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! En als jullie The Glimmers en Guetta toch niet willen horen, dan moeten jullie maar pas komen als de megamix begint. Dan mogen jullie kleppen af.

Posted by Push2005 on Jan-07-2007 09:44:

quote:
Originally posted by FUSyke
En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd!

lol

Posted by Bertn on Jan-07-2007 10:44:

als ik wil swingen ga ik wel naar een trouwfeest of zo.

Posted by Real on Jan-07-2007 10:46:

quote:
Heb gewoon eens respect voor elk muziekgenre en elke dj!!! Kennen jullie The Glimmers niet? Breek ze dan niet af. Kom eerst eens naar hun set luisteren en oordeel dan pas. Mss heb je iets nieuws ontdekt. En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! En als jullie The Glimmers en Guetta toch niet willen horen, dan moeten jullie maar pas komen als de megamix begint. Dan mogen jullie kleppen af.

Neenee, wij zijn hetero.

Posted by Devilex on Jan-07-2007 10:46:

Ik denk dat mensen die naar trance luisteren juist het meest van al openstaan voor andere genres, iets wat niet kan gezegd worden van de doorsnee techno/minimalfan.

Posted by Config on Jan-07-2007 10:57:

quote:
Originally posted by Bertn
als ik wil swingen ga ik wel naar een trouwfeest of zo.

Posted by FUSyke on Jan-07-2007 11:00:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik denk dat mensen die naar trance luisteren juist het meest van al openstaan voor andere genres

Het zal toch niet op dit forum zijn.

Posted by Real on Jan-07-2007 11:04:

De meesten zitten net op dit forum, omdat dit de enige plaats is waar tranceliefhebbers nog samentroepen.

(de peutertuin van t.nu buiten beschouwing gelaten)

Posted by Push2005 on Jan-07-2007 11:05:

FUSyke,
You've got me dancin' and cryin'
Rollin' and flying

Love don't let me go

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2007 11:14:

Komaan, Guetta is ten eerste technisch ondermaats, en ten tweede draait hij voor zeker 50% objectief platte commerci�le kak in zijn sets. En ja, ik heb al sets van hem beluisterd, want mijn oogkleppen zijn momenteel in reparatie Het is dus niet onlogisch dat vele onder ons door de blootstelling aan v��l muziek liever kiezen voor DJ's die iets meer kwaliteit proberen te leveren dan voor een type DJ zoals Guetta. Dat heeft niks met oogkleppen te maken, maar met muzikale voorkeur en een hele hoop muziekervaring.

The Glimmers heb ik nog nooit beziggehoord, maar ik ben er relatief zeker van dat ze technisch en inhoudelijk wel een trapje hoger staan dan Guetta. IK snap echter niet helemaal waarom ze nu juist op Sensation staan? Ik dacht dat ze een beetje die coole semi-underground status hadden en ook nastreefden, zo'n beetje die "exclusieve" reputatie die Culture Club en consoorten propageren. En daarmee hadden ze toch behoorlijk wat populariteit en naamsbekendheid opgebouwd? Dus daarvoor hoeven ze al niet op Sensation te staan. Of misschien denken ze, met de oogkleppen op, dat zij eindelijk eens voor wat kwaliteit zullen zorgen op Sensation, tussen al die crappy trancedj's met hun kakmuziek

Posted by The_G0dfather on Jan-07-2007 11:38:

Wat 'n crap lineup, ma da zal wel al gezegd zijn, alleen schulz is de moeite. Not worth the trip and the money.

Posted by Devilex on Jan-07-2007 11:40:

Er moest sowiezo nog een Belgische housenaam op Sensation.
Dus ik had wel verwacht dat er iets als The Glimmers uit de bus zou komen.

Posted by FUSyke on Jan-07-2007 11:40:

Guetta draait mss wel commerciele tracks maar hij is veel meer dan dat. Als ik naar Guetta ga dan ga ik vooral omdat hij voor zo'n toffe sfeer zorgt. Hij draait lekkere tracks, de interactie met het publiek is zeer goed en het publiek gaat telkens uit de bol! Het is dus wel meer dan enkel wat commerciele kak draaien want anders zou 3/4 van Belgi� zo populair zijn als hem.

Ik vind het ook raar dat The Glimmers draaien op Sensation. Dit is niet zo direct een plaats waar ik ze zou verwachten. Vorig jaar stond Maxim Lany ook op het Sensation-podium. Sensation wil wss het Belgische publiek laten kennis maken met het groot Belgisch talent. En omdat de meesten hier nog nooit een set van The Glimmers hebben gehoord, laat staan dat ze al gehoord hebben van de naam, wil toch zeggen dat ze kleppen op hebben.

Posted by FUSyke on Jan-07-2007 11:40:

.

Posted by TOR on Jan-07-2007 11:41:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Wat 'n crap lineup, ma da zal wel al gezegd zijn, alleen schulz is de moeite. Not worth the trip and the money.

De meesten zijn ditmaal relatief positief over de line-up
Op d4m heb ik toch een paar keer gelezen dat het de beste tot dusver is.

Posted by FUSyke on Jan-07-2007 11:44:

.

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2007 11:46:

quote:
En omdat de meesten hier nog nooit een set van The Glimmers hebben gehoord, laat staan dat ze al gehoord hebben van de naam, wil toch zeggen dat ze kleppen op hebben.

Das een redelijk gedurfde conclusie

Ik ben er zeker van dat er ook in de housescene namen zijn waarvan GIJ ook nog nooit gehoord hebt, maar het zou dan een beetje belachelijk zijn om te beweren dat gij kleppen ophebt

Posted by TOR on Jan-07-2007 11:48:

quote:
En omdat de meesten hier nog nooit een set van The Glimmers hebben gehoord, laat staan dat ze al gehoord hebben van de naam, wil toch zeggen dat ze kleppen op hebben.

Dat vind ik een vreemde logica. Een dag telt bij mijn weten amper 24u, waarvan slechts een klein gedeelte aan muziek kan worden besteed. Het lijkt me dus onmogelijk om van alles op de hoogte te blijven.

The Glimmers worden hier ook niet bekritiseerd, behalve dan door een enkeling die hen wel al aan het werk heeft gehoord en die ook een perfect valabel argument heeft, nl. 'het is mijn smaak niet'.

Posted by Devilex on Jan-07-2007 11:54:

Vorig jaar stond Tom De Neef op Sensation, ook een naam waarvan 80% hier in Belgie nog niet had gehoord.

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2007 11:58:

En nu Markus Schulz, waarvan even weinig mensen het bestaan afweten. Dus what's your point?

Posted by FUSyke on Jan-07-2007 12:01:

Wat ik wil zeggen is dat de meeste die hier op het forum zitten alleen maar pro trance zijn en contra 'al de andere vormen van edm'. Het kan zijn dat Guetta niet je smaak is of dat hij slecht draait. Discusieer daar dan over op een goede manier maar niet met kinderlijke uitspraken zaols sommigen hier doen. Wat een gedoe is het hier bijvoorbeeld niet rond Jean en YDR.

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2007 12:05:

quote:
Wat ik wil zeggen is dat de meeste die hier op het forum zitten alleen maar pro trance zijn en contra 'al de andere vormen van edm'.

Weeral een redelijk gedurfde conclusie

Posted by FUSyke on Jan-07-2007 12:06:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Weeral een redelijk gedurfde conclusie

'De meeste' zeg ik.

Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »