TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 house dus m.a.w. |
| Originally posted by Loraine Groove of House, tis om het even. Groove is gewoon een nieuwe naam voor iets dat al heel lang bestaat onder de noemer "house" En Guetta kan echt NIET mixen, wat een prutser Ziet er dan naar uit dat de (house) trend van de Hollandse editie zich voortzet in Bels. Zonde! |
Heb gewoon eens respect voor elk muziekgenre en elke dj!!! Kennen jullie The Glimmers niet? Breek ze dan niet af. Kom eerst eens naar hun set luisteren en oordeel dan pas. Mss heb je iets nieuws ontdekt. En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! En als jullie The Glimmers en Guetta toch niet willen horen, dan moeten jullie maar pas komen als de megamix begint. Dan mogen jullie kleppen af.
| Originally posted by FUSyke En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! |
als ik wil swingen ga ik wel naar een trouwfeest of zo.
| Originally posted by FUSyke Heb gewoon eens respect voor elk muziekgenre en elke dj!!! Kennen jullie The Glimmers niet? Breek ze dan niet af. Kom eerst eens naar hun set luisteren en oordeel dan pas. Mss heb je iets nieuws ontdekt. En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! En als jullie The Glimmers en Guetta toch niet willen horen, dan moeten jullie maar pas komen als de megamix begint. Dan mogen jullie kleppen af. |
Ik denk dat mensen die naar trance luisteren juist het meest van al openstaan voor andere genres, iets wat niet kan gezegd worden van de doorsnee techno/minimalfan.
| Originally posted by Bertn als ik wil swingen ga ik wel naar een trouwfeest of zo. |
| Originally posted by Devilex Ik denk dat mensen die naar trance luisteren juist het meest van al openstaan voor andere genres |
De meesten zitten net op dit forum, omdat dit de enige plaats is waar tranceliefhebbers nog samentroepen.
(de peutertuin van t.nu buiten beschouwing gelaten)
FUSyke,
You've got me dancin' and cryin'
Rollin' and flying
Love don't let me go
Komaan, Guetta is ten eerste technisch ondermaats, en ten tweede draait hij voor zeker 50% objectief platte commerci�le kak in zijn sets. En ja, ik heb al sets van hem beluisterd, want mijn oogkleppen zijn momenteel in reparatie
Het is dus niet onlogisch dat vele onder ons door de blootstelling aan v��l muziek liever kiezen voor DJ's die iets meer kwaliteit proberen te leveren dan voor een type DJ zoals Guetta. Dat heeft niks met oogkleppen te maken, maar met muzikale voorkeur en een hele hoop muziekervaring.
The Glimmers heb ik nog nooit beziggehoord, maar ik ben er relatief zeker van dat ze technisch en inhoudelijk wel een trapje hoger staan dan Guetta. IK snap echter niet helemaal waarom ze nu juist op Sensation staan? Ik dacht dat ze een beetje die coole semi-underground status hadden en ook nastreefden, zo'n beetje die "exclusieve" reputatie die Culture Club en consoorten propageren. En daarmee hadden ze toch behoorlijk wat populariteit en naamsbekendheid opgebouwd? Dus daarvoor hoeven ze al niet op Sensation te staan. Of misschien denken ze, met de oogkleppen op, dat zij eindelijk eens voor wat kwaliteit zullen zorgen op Sensation, tussen al die crappy trancedj's met hun kakmuziek 
Wat 'n crap lineup, ma da zal wel al gezegd zijn, alleen schulz is de moeite. Not worth the trip and the money.
Er moest sowiezo nog een Belgische housenaam op Sensation.
Dus ik had wel verwacht dat er iets als The Glimmers uit de bus zou komen.
Guetta draait mss wel commerciele tracks maar hij is veel meer dan dat. Als ik naar Guetta ga dan ga ik vooral omdat hij voor zo'n toffe sfeer zorgt. Hij draait lekkere tracks, de interactie met het publiek is zeer goed en het publiek gaat telkens uit de bol! Het is dus wel meer dan enkel wat commerciele kak draaien want anders zou 3/4 van Belgi� zo populair zijn als hem.
Ik vind het ook raar dat The Glimmers draaien op Sensation. Dit is niet zo direct een plaats waar ik ze zou verwachten. Vorig jaar stond Maxim Lany ook op het Sensation-podium. Sensation wil wss het Belgische publiek laten kennis maken met het groot Belgisch talent. En omdat de meesten hier nog nooit een set van The Glimmers hebben gehoord, laat staan dat ze al gehoord hebben van de naam, wil toch zeggen dat ze kleppen op hebben.
.
| Originally posted by The_G0dfather Wat 'n crap lineup, ma da zal wel al gezegd zijn, alleen schulz is de moeite. Not worth the trip and the money. |

.
| Originally posted by FUSyke En omdat de meesten hier nog nooit een set van The Glimmers hebben gehoord, laat staan dat ze al gehoord hebben van de naam, wil toch zeggen dat ze kleppen op hebben. |
| Originally posted by FUSyke En omdat de meesten hier nog nooit een set van The Glimmers hebben gehoord, laat staan dat ze al gehoord hebben van de naam, wil toch zeggen dat ze kleppen op hebben. |
Vorig jaar stond Tom De Neef op Sensation, ook een naam waarvan 80% hier in Belgie nog niet had gehoord.
En nu Markus Schulz, waarvan even weinig mensen het bestaan afweten. Dus what's your point? 
Wat ik wil zeggen is dat de meeste die hier op het forum zitten alleen maar pro trance zijn en contra 'al de andere vormen van edm'. Het kan zijn dat Guetta niet je smaak is of dat hij slecht draait. Discusieer daar dan over op een goede manier maar niet met kinderlijke uitspraken zaols sommigen hier doen. Wat een gedoe is het hier bijvoorbeeld niet rond Jean en YDR.
| Originally posted by FUSyke Wat ik wil zeggen is dat de meeste die hier op het forum zitten alleen maar pro trance zijn en contra 'al de andere vormen van edm'. |
| Originally posted by Jasperovitsj Weeral een redelijk gedurfde conclusie |