TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2007
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by mrcanon Nee, k'heb gehoord dat da pas dag zelf bekend wordt gemaakt. Er is trouwens een surprise ofzoiets. Een extra dj die op dag zelf bekend wordt gemaakt, ben eens benieuwd wie da ga zijn |
Op de dag zelf zou wel erg sucken, aangezien ge dan uw avond ni eens deftig zou kunnen regelen..
| Originally posted by mrcanon Een extra dj die op dag zelf bekend wordt gemaakt, ben eens benieuwd wie da ga zijn |
| Originally posted by Config euh, ik heb net op de site gelezen dat de line up bekend gemaakt wordt in de week van trance-energy Op de dag zelf zou wel erg sucken, aangezien ge dan uw avond ni eens deftig zou kunnen regelen.. |
funny 'cause it's true 
| Originally posted by Giesber Voor zulke ingewikkelde wiskundige formules hebt ge dan ook 57 uur nodig om een logisch correcte avondindelig te bekomen... Als ge de timetable 3 minuten bekijkt hebt ge uw planning toch ook. Ik hoop dat het pas de avond zelf bekend wordt gemaakt, dan loopt hier tenminste nie iedereen een week lang te zeiken dat het beter kon. |
| Originally posted by Config in de week kan ook 2 dagen op voorhand zijn h�.. nah , die planning zou ik niet in 3 minuten maken.. stel dat Rank 1 & Cosmic Gate op het zelfde uur draaien.. ik zou er niet direct uit zijn.. |
| Originally posted by FenixStyle Is Rank 1 eigenlijk live, of gewoon dj-set? |

kzou het ni weten.. ik denk een dj-set.. veel info staat er nu ook niet op die TE-site 
| Originally posted by Config euh, ik heb net op de site gelezen dat de line up bekend gemaakt wordt in de week van trance-energy Op de dag zelf zou wel erg sucken, aangezien ge dan uw avond ni eens deftig zou kunnen regelen.. |
| Originally posted by MikeVee Het is eraan te zien dat gij nog niet te veel grote events hebt gedaan. Dan zou je weten dat bij feesten/festivals met meerdere area's je planning toch altijd verkeerd loopt. |
| Originally posted by Config ik heb er al genoeg gedaan waar de planning goed liep ook, ga maar terug naar je Qlimax-set luisteren |
| Originally posted by Progrez 2 keer tomorrowland haha! |
Bij mij loopt die planning ook altijd totaal in de mist.
Nuttige bijdrages aan het topic trouwens.
Hier staat het, kijk bij poster "Ouwe Dwaas", hopelijk is het een betrouwbare bron
:
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=7
| Originally posted by Progrez 2 keer tomorrowland haha! |
Zo'n interessante line-up 
Re: Trance Energy 2007
| MAINSTAGE Paul Oakenfold Markus Schulz Cosmic Gate Johan Gielen Phynn CLUBSTAGE Rank 1 HARDSTAGE Ton TB Yves de Ruyter Scot Project Dave202 FUTURESTAGE Gareth Emery Mark Norman Menno de Jong |
Binnen 9 dagen ist zover! k'ben keer benieuwd welke platen jullie zoal zeker willen horen op TE.
Mijn verlanglijstje en ik denk er minstens wel zeker stuk of 5 van te horen:
D-Factor - Mystique
MDJ presents Myth - Sjamaan
Mat Zo - Out Of Minority
Cosmic Gate - Analog Feel (Rank 1 Re-hash)
Kyau & Albert vs Marc Guarana - Megashire
Lange & Gareth Emery - Another You, Another Me
Bobina Feat. Elles De Graaf - Lighthouse (Sean Tyas Remix/Dub)
Through your Eyes wil ik zeker horen van Giu. En nog een heleboel..
Dave 202 - Generate the wave ook zeker
A.T.P - Driftations is een certitude naar schijnt 
Nog een weekje te gaan, het aftellen kan nu echt beginnen.. 
BeTa Rollcall Trance Energy
---------------------------
FenixStyle (bus)
...
FenixStyle (bus)
BZRK (bus)
mrcanon (bus)
FenixStyle (bus)