TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by eieregooie on Nov-10-2004 20:52:

Ik hoop van de zomer weer met de auto richting zonniger oorden te kunnen rijden Dat is namelijk wel heel goed bevallen dit jaar Lekker je ding doen en gaan en staan waar je wilt en wanneer het je uit komt

Posted by SnuggLe on Nov-10-2004 21:20:

Eerst skieen in Frankrijk in Januari, en dan van de zomer 1,5 maand waarschijnlijk naar Zuid-Amerika of anders terug naar China, en tussendoor nog een lang weekend NYC baby!

Posted by Mindphaser on Nov-10-2004 21:51:

Als ik dit zo allemaal lees krijg ik echt het gevoel dat ik zwaar arm ben.. het lijkt erop dat de meeste van jullie studeren, vaak feestjes afgaan en dan ook nog eens vet relaxte vakanties.. /me is jaloers.

Afgelopen zomer zijn we met de auto Spanje ingegaan, ik weet het: NIET origineel maar ik vond het wel zwaar relaxed!
Misschien volgend jaar een tour maken met de auto:
Eerst de ardennen in, dan door rijden naar een vriend van me in de omgeving van Parijs.. dan naar de franse zuidkust, oost Spanje, Italie, Zwitserland/Oostenrijk, en dan weer back 2 home.
Klinkt misschien niet zo spannend als sommige lui hier die naar verre oorden gaan maar ik vind het gewoon relaxed om met de auto lekker te toeren en te gaan waar je wilt.

Posted by MaGiK54 on Nov-11-2004 07:08:

quote:
Originally posted by jp
De plannen voor volgend jaar zullen nu wel zo'n beetje gemaakt worden...

Sept of okt 2005 een maandje richting Australie, familie in Perth pesten.

Posted by Ding Chavez on Nov-11-2004 08:25:

Na 2 jaar turkije gaan we nu weer eens ergens anders heen. We zitten te denken aan malta of ergens in italie. Iemand tips voor goede vakantieplaatsen in italie???

Posted by moogwai on Nov-11-2004 09:14:

Wordt weer Turkije of misschien Griekenland.

Posted by basd on Nov-11-2004 09:16:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Na 2 jaar turkije gaan we nu weer eens ergens anders heen. We zitten te denken aan malta of ergens in italie. Iemand tips voor goede vakantieplaatsen in italie???

Hangt er een beetje vanaf waar je naar toe wilt. Ben er zelf nu drie keer geweest, dus hoop dat je iets aan de tips hebt.

ZUIPEN:
* Uiteraard Rimini / Cattolica. Veel discotheken, gezellige boulevard. Wel enorm toeristisch.
* Lido di Jesolo (stukje noordelijker langs de kust). Ook leuke discotheken daar in de buurt. Net zo toeristisch, alleen iets minder bekend in Nederland. Uitstapje naar Venetie is sneller gemaakt daar dan vanuit Rimini, gewoon omdat het dichterbij is.

STEDEN:
* Rome uiteraard. Ontzettend mooie stad, paar dagen geweest, daar moet ik echt nog een keer naar toe.
* Florence. Twee keer geweest inmiddels, vind het zelf een prachtige stad. Bovendien ligt het mooi als je naar Toscane wilt om wat meer van de natuur te zien.
* Trento. Leuke studentenstad om even een paar dagen te kijken, verder alleen niet bijzonder veel te beleven. Mooi meer in de buurt, alleen wel veel Nederlanders (gezinnetjes) daar in het hoogseizoen. Moet je van houden.
* Milaan. De modestad, ben er jaartje of acht geleden geweest, alleen maar een dagje. Leuke stad met mooie parken, maar het enige dat me echt is bijgebleven is het bezoek aan San Siro. Verder weet ik er helaas niet veel meer van, hoop er nog eens een keer naar toe te gaan.

NATUUR / CULTUUR:
* Het westelijk kustgebied boven Rome (komend vanuit Turijn / Florence) is echt heel mooi om doorheen te rijden, er loopt een grote lange weg direct langs de kust daar, echt heel mooi.
* Toscane. Welbekend waarschijnlijk, heel mooie omgeving, zeker in de lente / zomer. Siena is dan wel een leuk stadje om voor een dag naar toe te gaan, veel cultuur daar.
* Pompeii. Nog wel een behoorlijk eind rijden vanaf Rome (zo'n 2,5 uur) maar zeker de moeite waard. Echt heel leuk om daar een keer geweest te zijn, al is het uiteraard wel wat toeristisch. Aangezien wij diezelfde dag weer terug zijn gegaan naar Rome, hebben we van Napels niet veel gezien. Schijnt wel een aardige stad te zijn, maar niet heel bijzonder.

Zelf wil ik nog wel een keer terug naar Milaan en Rome, en het zuidelijke deel van het land eens goed bekijken. Vooral van Milaan heb ik eigenlijk te weinig mee gekregen. Het nadeel van het zuidelijke deel is alleen dat het behoorlijk warm is, niet echt iets voor mij. Alhoewel, tijdens ons bezoek aan Pompeii was het ook 40 graden, en nog wel redelijk uit te houden. Maar goed, dat is sowieso voor iedereen verschillend

Posted by Ding Chavez on Nov-11-2004 11:48:

Bedankt, weet ik iig waar ik moet zoeken

Posted by @win on Nov-11-2004 15:49:

Naar Vietnam in de kerstvakantie. De roots van mijn vriendin opzoeken

Posted by Remy D on Nov-11-2004 18:12:

Ik ga begin van het jaar naar London, in de zomer zoiezo naar Turkije en misschien eind van de zomer een week naar Ibiza (grote kans)!

Dan verder ergens half 2006 als alles meezit en lukt anders word het later een jaar naar Nieuw Zeeland en daar dan dingen regelen om hier niet meer terug te komen op bezoek aan familie en vrienden na. Maarja misschien ben ik dan al lang dood door een aanslag hier.

Posted by Tim81 on Nov-11-2004 18:13:

Ik ga woensdag naar Londen!
Zomervakantie een keer ver weg en wil eigenlijk toch wel heel graag naar Ibiza........

Posted by Jappio on Nov-11-2004 18:38:

skien in januari en februari in frankrijk en oostenrijk, zomervakantie ligt een beetje aan de hertentamens die ik heb. Wil sowieso aan mn master beginnen volgend jaar dus dat is ff iets belangrijker dan vakantie

Posted by basvh on Nov-11-2004 19:16:

quote:
Originally posted by Remy D

Dan verder ergens half 2006 als alles meezit en lukt anders word het later een jaar naar Nieuw Zeeland en daar dan dingen regelen om hier niet meer terug te komen op bezoek aan familie en vrienden na. .

waarom wil je weg uit holland?

Posted by Remy D on Nov-11-2004 19:30:

quote:
Originally posted by basvh
waarom wil je weg uit holland?

Voornamelijk vanwege het avontuur, met zo min mogelijk iets heel nieuws opbouwen!! Lijkt me echt zo PHATT! Daarom ook Nieuw-Zeeland

Eerst was het alleen voor het avontuur maar nu komen we dus ook nadelen bij van nederlandse bodem. Maar toch zijn er nog steeds dingen waardoor ik denk dat ik toch eigenlijk niet weg wil hier. Maar uiteindelijk komt het er toch wel van.

Posted by basvh on Nov-11-2004 20:31:

Wel jammer dat je weggaat (ook al duurt dat nog een tijdje)!

ALs je maar voor feestjes zoals TIC en DV terug komt dat we ff gezellig kunnen ouwehoeren!

Posted by Supreme Theory on Nov-12-2004 22:32:

hmmm

Posted by Supreme Theory on Nov-12-2004 22:32:

Ik twijvel nog een beetje.

3 weken fly-drive AMERIKA
Mexico (rondreis/duiken)
Tailand (rondreis)
Kleine sunda eilanden (indonesie)
Zuid-India (rondreis/strand)
Zuid Afrika (rondreis/safari)
Srilanka/malediven (rondreis/duiken)
0f....
word het toch Vietnam....PFFFF

Ach..ik heb nog de tijd om te kiezen.
Eerst maar in januari snowboarden in Axamer Lizum - Oostenrijk

Posted by HBtje on Nov-12-2004 22:44:

in 2005

in ieder geval 3 of 4 x naar Berlijn, misschien op zomervakantie naar Oostenrijk/Zwitserland, of een europese stedentrip als zomervakantie. En misschien een week/weekend naar Parijs

Posted by SnuggLe on Nov-13-2004 09:07:

quote:
Originally posted by Supreme Theory
Ik twijvel nog een beetje.

3 weken fly-drive AMERIKA
Mexico (rondreis/duiken)
Tailand (rondreis)
Kleine sunda eilanden (indonesie)
Zuid-India (rondreis/strand)
Zuid Afrika (rondreis/safari)
Srilanka/malediven (rondreis/duiken)
0f....
word het toch Vietnam....PFFFF

Ach..ik heb nog de tijd om te kiezen.
Eerst maar in januari snowboarden in Axamer Lizum - Oostenrijk

Ga naar Thailand. Serieus. Daar kan je ook duiken. Ik vind het een van de mooiste dingen die ik tot nu toe heb gezien. Een stuk goedkoper dan Zuid Amerika in ieder geval. En je kan er GOED duiken, je hebt er zon, zee, strand, maar ook jungle, grote steden en veeeeeeeeeeel cultuur!

Check http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur , dan pics, dan halverwege de pagina foto's van Thailand.

Posted by Remy D on Nov-13-2004 19:13:

Ja ik ben ook in Thailand geweest dit jaar en het is idd echt aan te raden. Echt supermoooooooi!!! Daar moet je echt 1 x in je leven geweest zijn.

Posted by Blik on Nov-15-2004 19:04:

zoiezo 3 weken Amerika of Canada met de camper, zitten alleen nog te twijfelen waarnaartoe. Hebben Florida, Colorado, Utah en Arizona al gehad. Van Canada hebben we omgeving Vancouver en Calgary al gehad. Dus de vraag is of we naar Oost-Canada gaan (Toronto en omstreken) of dat we naar Californi� gaan (LA, San Fransisco en Las Vegas) of dat we eerst naar New York City gaan en dan daar de omgeving gaan verkennen (NY, Washington en Philadelphia)

zucht, dilemma's dilemma's en nog eens dilemma's

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]