TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Ik hoop van de zomer weer met de auto richting zonniger oorden te kunnen rijden
Dat is namelijk wel heel goed bevallen dit jaar
Lekker je ding doen en gaan en staan waar je wilt en wanneer het je uit komt 
Eerst skieen in Frankrijk in Januari, en dan van de zomer 1,5 maand waarschijnlijk naar Zuid-Amerika of anders terug naar China, en tussendoor nog een lang weekend NYC baby!
Als ik dit zo allemaal lees krijg ik echt het gevoel dat ik zwaar arm ben.. het lijkt erop dat de meeste van jullie studeren, vaak feestjes afgaan en dan ook nog eens vet relaxte vakanties.. /me is jaloers.
Afgelopen zomer zijn we met de auto Spanje ingegaan, ik weet het: NIET origineel maar ik vond het wel zwaar relaxed!
Misschien volgend jaar een tour maken met de auto:
Eerst de ardennen in, dan door rijden naar een vriend van me in de omgeving van Parijs.. dan naar de franse zuidkust, oost Spanje, Italie, Zwitserland/Oostenrijk, en dan weer back 2 home.
Klinkt misschien niet zo spannend als sommige lui hier die naar verre oorden gaan maar ik vind het gewoon relaxed om met de auto lekker te toeren en te gaan waar je wilt.
| quote: |
| Originally posted by jp De plannen voor volgend jaar zullen nu wel zo'n beetje gemaakt worden... |
Na 2 jaar turkije gaan we nu weer eens ergens anders heen. We zitten te denken aan malta of ergens in italie. Iemand tips voor goede vakantieplaatsen in italie???
Wordt weer Turkije of misschien Griekenland.
| Originally posted by Ding Chavez Na 2 jaar turkije gaan we nu weer eens ergens anders heen. We zitten te denken aan malta of ergens in italie. Iemand tips voor goede vakantieplaatsen in italie??? |
Bedankt, weet ik iig waar ik moet zoeken 
Naar Vietnam in de kerstvakantie. De roots van mijn vriendin opzoeken 
Ik ga begin van het jaar naar London, in de zomer zoiezo naar Turkije en misschien eind van de zomer een week naar Ibiza (grote kans)!
Dan verder ergens half 2006 als alles meezit en lukt anders word het later een jaar naar Nieuw Zeeland en daar dan dingen regelen om hier niet meer terug te komen op bezoek aan familie en vrienden na. Maarja misschien ben ik dan al lang dood door een aanslag hier.
Ik ga woensdag naar Londen!
Zomervakantie een keer ver weg en wil eigenlijk toch wel heel graag naar Ibiza........
skien in januari en februari in frankrijk en oostenrijk, zomervakantie ligt een beetje aan de hertentamens die ik heb. Wil sowieso aan mn master beginnen volgend jaar dus dat is ff iets belangrijker dan vakantie 
| Originally posted by Remy D Dan verder ergens half 2006 als alles meezit en lukt anders word het later een jaar naar Nieuw Zeeland en daar dan dingen regelen om hier niet meer terug te komen op bezoek aan familie en vrienden na. . |
| Originally posted by basvh waarom wil je weg uit holland? |
Daarom ook Nieuw-Zeeland 
Wel jammer dat je weggaat (ook al duurt dat nog een tijdje)!
ALs je maar voor feestjes zoals TIC en DV terug komt dat we ff gezellig kunnen ouwehoeren!
hmmm
Ik twijvel nog een beetje.
3 weken fly-drive AMERIKA
Mexico (rondreis/duiken)
Tailand (rondreis)
Kleine sunda eilanden (indonesie)
Zuid-India (rondreis/strand)
Zuid Afrika (rondreis/safari)
Srilanka/malediven (rondreis/duiken)
0f....
word het toch Vietnam....PFFFF
Ach..ik heb nog de tijd om te kiezen.
Eerst maar in januari snowboarden in Axamer Lizum - Oostenrijk
in 2005
in ieder geval 3 of 4 x naar Berlijn, misschien op zomervakantie naar Oostenrijk/Zwitserland, of een europese stedentrip als zomervakantie. En misschien een week/weekend naar Parijs
| Originally posted by Supreme Theory Ik twijvel nog een beetje. 3 weken fly-drive AMERIKA Mexico (rondreis/duiken) Tailand (rondreis) Kleine sunda eilanden (indonesie) Zuid-India (rondreis/strand) Zuid Afrika (rondreis/safari) Srilanka/malediven (rondreis/duiken) 0f.... word het toch Vietnam....PFFFF Ach..ik heb nog de tijd om te kiezen. Eerst maar in januari snowboarden in Axamer Lizum - Oostenrijk |
Ja ik ben ook in Thailand geweest dit jaar en het is idd echt aan te raden. Echt supermoooooooi!!! Daar moet je echt 1 x in je leven geweest zijn. 
zoiezo 3 weken Amerika of Canada met de camper, zitten alleen nog te twijfelen waarnaartoe. Hebben Florida, Colorado, Utah en Arizona al gehad. Van Canada hebben we omgeving Vancouver en Calgary al gehad. Dus de vraag is of we naar Oost-Canada gaan (Toronto en omstreken) of dat we naar Californi� gaan (LA, San Fransisco en Las Vegas) of dat we eerst naar New York City gaan en dan daar de omgeving gaan verkennen (NY, Washington en Philadelphia)
zucht, dilemma's dilemma's en nog eens dilemma's