TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Jag tog 700 bilder, fixar upp dem n�r jag kommer hem
700?! Det var inte d�ligt! Hann du festa n�t sj�lv?
| quote: |
| Originally posted by anuga Ligger i feber s� jag missade det, surt som fan, ferry still is godlike I see. |
N� er jeg hjemme og! Sykt kul fest i g�r, med Ferry som signerte pannen min og freeloop's. J�vla moro � "snakke" med Ferry da han spilte ved hjelp av kroppsspr�k osv.
Takk til Stefan som tok vare p� oss norske som kom!
Bilder og videoer blir lagt ut n�r freeloop har redigert dem 
Jeg ble ogs� matforgiftet p� McDonalds etterp� =/
| Originally posted by DJ_Dark N� er jeg hjemme og! Sykt kul fest i g�r, med Ferry som signerte pannen min og freeloop's. J�vla moro � "snakke" med Ferry da han spilte ved hjelp av kroppsspr�k osv. Takk til Stefan som tok vare p� oss norske som kom! Bilder og videoer blir lagt ut n�r freeloop har redigert dem ![]() Jeg blev ogs� matforgiftet p� McDonalds etterp� =/ |
| Originally posted by zoric Det var sjukt kul! Mycket folk, tr�ngt och minst sagt svettigt! Ferry lirade typ: Ferry Corsten "Beautiful" Ferry Corsten "LEF" Mark Pledger "On The Edge" System F "Out Of The Blue" Lange vs. Gareth Emery "Another You, Another Me" (?) Robert Miles "Children 2006" [Sean Tyas Mix] Mind One "Hurt Of Intention" [Ferry Fix] Ferry Corsten "Fire" [Flashover Mix] Gouryella "Tenshi" Ferry Corsten Feat. Guru "Junk" (?) Det �r vad jag minns i alla fall Riktigt nice kv�ll palla sova |
Vilket drag det var, fullt �s fr�n b�rjan till slutet. Hoppas han �r tillbaka snart, han verkar ju tycka om att spela h�r i lilla sverige.
F�rresten vet n�n vad han spelade som f�rsta l�t?
Jag gillade den l�ten som inneh�ll ett gitarrriff, typ gammal bon jovi l�t fr�n 80talet
| Originally posted by Olov Vilket drag det var, fullt �s fr�n b�rjan till slutet. Hoppas han �r tillbaka snart, han verkar ju tycka om att spela h�r i lilla sverige. F�rresten vet n�n vad han spelade som f�rsta l�t? |
Siden jeg dro til Stockholm kan du/dere komme til Oslo
Ser fram emot lite bilder n�r man nu inte kunde vara d�r. Ferry �r v�l alltid bra, tycker gott han kan spela p� en kryssning till ocks� 

orkar inte ladda upp alla. kanon fest.
Bra kv�ll helt klart..
Har sl�ngt ihop en liten film av n�gra snuttar jag filmade med digitalkameran.
http://www.almers.nu/FerryCorsten.php
Enjoy!
| Originally posted by Alm_rs Bra kv�ll helt klart.. Har sl�ngt ihop en liten film av n�gra snuttar jag filmade med digitalkameran. http://www.almers.nu/FerryCorsten.html Enjoy! |
jag s�g n�r han skrev p� din panna. jag t�nkte va g�r killen. =) ville du att han skulle skriva d�r?
Ska s� fort jag f�r lite tid l�gga upp alla film delar, m�ste bara filtrera bort brusljudet fr�n video klippen.
vart f�r man tag p� live skivan? fr�n kv�llen.
| Originally posted by DJ_Dark Han kommer kanskje til Norge (Oslo) om noen f� m�neder. Jeg vet ikke helt sikkert enda, men det er veldig stor sannsynlighet for det Siden jeg dro til Stockholm kan du/dere komme til Oslo |
| Originally posted by putnani jag s�g n�r han skrev p� din panna. jag t�nkte va g�r killen. =) ville du att han skulle skriva d�r? Ska s� fort jag f�r lite tid l�gga upp alla film delar, m�ste bara filtrera bort brusljudet fr�n video klippen. vart f�r man tag p� live skivan? fr�n kv�llen. |
| Originally posted by putnani jag s�g n�r han skrev p� din panna. jag t�nkte va g�r killen. =) ville du att han skulle skriva d�r? |

Min party report ligger --> her <--
Legger p� et bilde. Jeg ser j�vla dum ut p� det 

Bilder av jofawe finns nu p� www.Liquidsunset.org
Kul att tr�ffa er Norrm�n! Kanske man ska ta sig till Oslo f�r Ferrys n�sta spelning d�r!
hmm.. jag sprang p� n�gon med en ferry sig i pannan p� mcdonalds d�r p� natten, det m�ste varit er 
jofawe, vilken kamera anv�nde du? samt objektiv?
Bilderna p� ferry verkar ha lite f�rmycket slutar tid 
Nice med bilder dock, har fortfarande 40c feber o ligger med laptopen i soffan o pullar med jobb.
| Originally posted by anuga jofawe, vilken kamera anv�nde du? samt objektiv? Bilderna p� ferry verkar ha lite f�rmycket slutar tid ![]() Nice med bilder dock, har fortfarande 40c feber o ligger med laptopen i soffan o pullar med jobb. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan meddela att det �r nog Liquids comprimerings/upladdnings-motor som pajar det mesta just i detta fall! Ska se om jag kan ladda upp bilderna direkt till servern �ver de befintliga lite senare... D� blir de kanoners! Men m�ste f�rminska dem f�r hand innan bara! |

anuga:
Jag hade min Nikon D80 med 18-55 och ett 50/1.8 .. i manuellt l�ge, som alltid 
Jag gillar dock inte n�r de har r�tt ljus p� dj:n, det �r skitsv�rt att f� bra bilder d�, har man f�r kort slutartid blir det f�r m�rkt, har man bara lite l�ngre blir det suddigt..
Men men..
Det var oss du s� p� McDonalds ja. Jeg ble matforgiftet p� den j�vla McDonaldsen og! Grrr
jofawe! Jeg var bare s� vidt p� bildene dine!!! Du kunne tatt ett av meg med sig i pannen!
INCOMING PICS!!!
HERE
og
HERE
Hvem er den blonde jenta p� bilde 32 i den f�rste linken? Hun fl�rtet masse med meg f�r hun bare stakk!
Har noen sett hun f�r?