TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1 Manager 2007
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
volgens mij heb ik de hoogste punten ooit behaald met 1 race: 322
kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel behaald hebt.
minder dan 200 elke keer maar nooit meer dan 300 
400+ is haalbaar dit weekend. Bijvoorbeeld met Sato, Wurz, Super Aguri en McLaren. Iedereen heeft dikke punten deze keer lijkt het wel. Tenzij je nog met ferrari en toyota zat oid 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie 400+ is haalbaar dit weekend. Bijvoorbeeld met Sato, Wurz, Super Aguri en McLaren. Iedereen heeft dikke punten deze keer lijkt het wel. Tenzij je nog met ferrari en toyota zat oid |
Zo... wat een klapper voor Kubica! Die ik natuurlijk weer net had aangeschaft
Maar blij dat ie verder oke is. Hoop dat ie kan rijden in Indianapolis anders moet ik w��r gaan ruilen.
Maar gelukkig verder wel aardig gescoord. Nog niet top maar onderweg terug naar boven (hoop ik) 
Mega-actie van Sato op Alonso BTW... errug mooi 
| Originally posted by MennoB Ik heb nog niet gekeken hoeveel punten ik heb, maar sinds ik McLaren heb veranderd in Ferrari, zijn die rode bolides niet vooruit te branden!! En zul je zien: wijzigig ik dat weer, wordt het in Amerika een 1-2 voor Ferrari.. |
Punten Canada:
magrec nemrah 375 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 370 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 350 (profiel)
Jappio Forza! 350 (profiel)
eieregooie Feraarei 350 (profiel)
Oetker Oetker F1 350 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 340 (profiel)
Robin__ powerrrrr 335 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 315 (profiel)
M_Peror M_Peror 286 (profiel)
siesta MI16 262 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 247 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 181 (profiel)
Kolkie KW Racing 164 (profiel)
| Originally posted by eieregooie Iedereen heeft dikke punten deze keer lijkt het wel. Tenzij je nog met ferrari en toyota zat oid |
shit ik zak steeds verder weg 
Zeur niet man
!
Inhaalslag! 
Jammergenoeg had ik Klapika als eerste rijder 
ik zag net die beelden weer van die crash van Kubica.
ik krijg nog steeds dat gevoel wat ik had bij de eerste beelden van zijn crash.
http://www.youtube.com/watch?v=-T04agQvc78
Nog steeds? Hij is het ziekenhuis al uitgewandeld ondertussen 
| Originally posted by MikeVee Nog steeds? Hij is het ziekenhuis al uitgewandeld ondertussen |
aaaahhh ik heb genoeg gespaard 
Ik zeg welkom Heidfeld

edit: we zijn deze week in de top 100 beland met de subleague 
| Originally posted by eieregooie aaaahhh ik heb genoeg gespaard ![]() Ik zeg welkom Heidfeld ![]() |
| Originally posted by eieregooie edit: we zijn deze week in de top 100 beland met de subleague |
ik zit te twijfelen, heidfeld voor rosberg/wurz om daarna chassis van mclaren te kopen...of ff zo laten.
Aahh K*T! Ik sta niet meer ingelogd op de Fok site en weet mijn wachtwoord niet meer. Kan hem ook niet meer opsturen want de mail die ik had gebruikt is van mijn oude stage en die is dus verwijderd bij hun
Niet dat ik nog ging winnen ofzo.. Tenzij Massa de rest van het seizoen wint en Sato en Davidson de rest van het poduim bezetten.. Hahaha
slap excuus 
| Originally posted by eieregooie slap excuus |
Barst.. Kubica mag niet rijden komend weekend.
Gegarandeerd nul punten dus.
Keuze: inruilen en 1 (of 2) keer transferkosten voor lief nemen, maar wel kans om punten te halen en die transferkosten terug te verdienen -- of een race geduld hebben en hopen dat hij de volgende keer weer wel scoort.
Choices... choices... 
Ik weet niet of je het hebt en of je het eraan uit wilt geven, maar voor 3.000.000 meer (excl transfersom) heb je Heidfeld.. Ook niet zo'n slechte keuze. Tenzij je hem al hebt natuurlijk. Verder denk ik dat als je Vettel koopt voor deze race je ook geen slechte keuze maakt hoor! Ontzettend goede rijder, die als enige nadeel heeft dat hij race ervaring mist.. Maar als hij zijn hoofd koel houd het nog best ver kan schoppen komend weekend..
aii
vergeten te wisselen :|
Amper punten voor mij, gezien de uitslag 
kutzooi, kut heidfeld, kut rosberg!
:@:@:@

| Originally posted by Siesta kutzooi, kut heidfeld, kut rosberg! :@:@:@ |