TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by Bertn on Apr-20-2007 09:31:

babe? ik dacht eerder aan "zonnebankgebruinde plastieken domme blonde bimbo-doos".


Posted by Zehra on Apr-20-2007 09:31:

haha babe...



en zo een plastic kop da die heeft


Posted by FCB_Fanatic on Apr-20-2007 10:05:

quote:
Originally posted by Bertn
babe? ik dacht eerder aan "zonnebankgebruinde plastieken domme blonde bimbo-doos".


+1

die blinkt gelijk zo een plastieken etalagepop


Posted by Xilver on Apr-20-2007 10:29:

quote:
Originally posted by Thomas @ A.T.P
Die verdient zo een babe nie


Lol hallo? Get some taste.


Posted by Xilver on Apr-20-2007 10:31:

quote:
Originally posted by Push2005
Wim Helsen = Alex Agnew = Geert Hoste = flauw en marginaal


Geert Hoste akkoord.
Maar Alex Agnew is de god van de standup comedy in Vlaanderen, ge weet ni waarover ge praat.


Posted by diddi on Apr-20-2007 10:44:

quote:
Originally posted by Xilver
Geert Hoste akkoord.
Maar Alex Agnew is de god van de standup comedy in Vlaanderen, ge weet ni waarover ge praat.


en Wim Helsen stinkt!


Posted by Config on Apr-20-2007 11:02:

quote:
Originally posted by massiveK


de enige 'babes' die gewillig met Deschacht poseren zijn verzameld int gebouw van Madame Tussauds


Posted by Xilver on Apr-20-2007 11:07:

quote:
Originally posted by diddi
en Wim Helsen stinkt!


You, sir, have no taste.


Posted by Real on Apr-20-2007 13:50:

quote:
Originally posted by Bertn
en Real, waarom werkt da An Lemmens filmpje hier ni?


Probeer deze anders eens: http://nieuwsblad.typepad.com/surfp...de_present.html


Posted by Antony on Apr-20-2007 14:43:

ni zeker of deze al geweest zijn:


Posted by Xilver on Apr-20-2007 14:56:

Fucking dikke +1 voor Beacourt.


Posted by Devilex on Apr-20-2007 15:30:


Posted by MikeVee on Apr-20-2007 15:33:

Als ge diene post moet dees er ook bij:


Posted by Jasperovitsj on Apr-20-2007 15:34:

Bart Peeters heerst, dat staat buiten kijf. Aan allen die het tegendeel beweren heb ik 4 woorden te zeggen: Het Leugenpaleis/Het Peulengaleis.


Posted by Gladius on Apr-20-2007 16:20:

idd, ik ben enorme fan van het Leugenpaleis en ik vind zijn muziek zalig, maar ge moet toch toegeven dat de Barre op tv een pak minder is.


Posted by Jasperovitsj on Apr-20-2007 17:06:

Ik ben en blijf een fan, zelfs van zijn warrige tv-optredens.


Posted by chRonique on Apr-20-2007 17:23:


Posted by Push2005 on Apr-20-2007 17:38:

quote:
Originally posted by Devilex


All� jong

Ik vind dat een van de weinige socialisten met uitstraling, degelijkheid en bovenal dossierkennis... Iets wat van zijn partijgenoten niet gezegd kan worden.


Posted by Thomas @ A.T.P on Apr-20-2007 18:09:

quote:
Originally posted by Xilver
Lol hallo? Get some taste.


Ja man als ik da nu een babe vind...
Smaken verschillen nu eenmaal .


Posted by Jasperovitsj on Apr-20-2007 18:16:

Zelfs een zatte Hrinho zou daar nog niet overgaan


Posted by Ultravibe! on Apr-20-2007 19:03:

quote:
Originally posted by Zehra


de nieuwe miss belgi�. ik kan die haar kop niet zien en die haar stem niet horen


Laat die ook maar asiel aanvragen in NL dan!

Mooi topic wel, veel gezichten zijn ook op de Nederlandse tv bekend. Zou het topic een beetje vergallen met een foto van die Libaneese Vlaming die binnenkort gaat remigreren naar Libanon.


Posted by MikeVee on Apr-20-2007 19:52:

haha, ja die moet eridd bij:


Posted by djcresto on Apr-20-2007 20:12:


Posted by Push2005 on Apr-20-2007 20:13:

quote:
Originally posted by djcresto


Good one


Posted by Jasperovitsj on Apr-20-2007 21:55:

Iemand soms dat videoke nog beschibaar waarop hij bijna gelyncht wordt?

Den deze kan mij ook mateloos irriteren:


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.