TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2007
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by CygnusX on Jul-19-2007 08:53:

quote:
Originally posted by W!m
geel: Kl�den
groen: Boonen
bollen: Rasmussen

Dat denk ik ook Als Kl�den zijn vorm van de proloog nog heeft in de tijdritten, dan is hij de te kloppen man.

Posted by Devilex on Jul-19-2007 09:11:

Dinsdag weten we wie de tour wint

Posted by Eagle` on Jul-19-2007 09:42:

quote:
Originally posted by Devilex
Dinsdag weten we wie de tour wint

eh

woensdag is er nog aankomst boven op de aubisque

en zaterdag nog individuele tijdrit

Posted by Devilex on Jul-19-2007 11:23:

quote:
Originally posted by Eagle`
eh

woensdag is er nog aankomst boven op de aubisque

en zaterdag nog individuele tijdrit

Woensdag bedoelde ik, had geen rekening gehouden met de rustdag

Posted by MikeVee on Jul-19-2007 13:47:

Wat een actie van Astana, QSI met Boonen kan hier een fantastische zaak doen.

Tegenvaller voor mijn WP in dat geval

Posted by Eagle` on Jul-19-2007 13:58:

Waaierritje marvelous

Posted by Glexx on Jul-19-2007 14:10:

Leuke rit
Moreau eruit gereden

Posted by Jasperovitsj on Jul-19-2007 14:39:

Wat een move van de Kazakken

Posted by Eagle` on Jul-19-2007 15:05:

dikke zeik wa een gedacht om da parcour langs een rottonde te leggen, boonen heeft gewoon geen chance

Posted by MikeVee on Jul-19-2007 15:06:

Hunter Dat is dan alsnog 100 punten
Wat een sprint ook van cancellara als je de helicopterbeelden ziet.
Boon'en mist hier wel d� kans voor de groene trui met 95% zekerheid te pakken.

Posted by Glexx on Jul-19-2007 15:09:

quote:
Originally posted by Eagle`
dikke zeik wa een gedacht om da parcour langs een rottonde te leggen, boonen heeft gewoon geen chance

+1
Als ze daar met een volledig peloton doorvlammen ligt den helft op zennen bek!

Posted by Antony on Jul-19-2007 15:10:

wat een kuteinde, hoe vaak moet da nog gebeuren zo'n bochten in de laatste kilometers. ze leren daar precies nergens uit.

Posted by Neooo on Jul-19-2007 15:13:

Wat een klote parcours, wat hadden ze nu gedacht als de renners met 75km/h door een rotonde moeten vlammen. Tommeke

Posted by Devilex on Jul-20-2007 13:14:

Waarom komen ze nu weer op met die zever over Rasmussen

Posted by djcresto on Jul-20-2007 13:48:

quote:
Originally posted by Devilex
Waarom komen ze nu weer op met die zever over Rasmussen

Omdat een dopingcontrole normaal gelijk staat aan doping nemen. Ook in Belgi� moeten alle topsporters hun agenda doorgeven aan de overheidsinstanties.

Posted by Jasperovitsj on Jul-20-2007 14:42:

Allemaal weer een storm in een glas water, en alleen maar nieuw kruit in de oorlog tussen de UCI en de ASO. Rasmussen had al half juni die controle gemist, en twee weken later mocht hij toch mooi meedoen in het Deens kampioenschap. Ook starten in de Tour was geen probleem, maar nu hij in het geel rondrijdt komen ze daar ineens mee af, terwijl het evengoed gewoon om een administratieve vergeteldheid kan gaan. Waarom nu, en niet een maand geleden? Dat is evengoed verkeerd van de Deense bond en de UCI. Een beetje laag zelfs, alsof ze de ASO eens goed willen terugpakken voor het dopingcharter ("Ha, iedereen moest het tekenen om doping te vermijden, maar ge hebt wel al 2 dopinggevallen, suckers!!" Neeje, die heksenjacht in het wielrennen gaat veel te ver naar mijn goesting...

Posted by Glexx on Jul-20-2007 15:32:

Voila se
Prachtige voorbereiding en mooi afgemaakt!
Kdacht eerst dat Zabel er nog over ging komen, maar Boonen had toch nog genoeg voorsprong om zn pollekes in de lucht te gooien

Posted by FCB_Fanatic on Jul-20-2007 16:36:

quote:
Originally posted by djcresto
Omdat een dopingcontrole normaal gelijk staat aan doping nemen. Ook in Belgi� moeten alle topsporters hun agenda doorgeven aan de overheidsinstanties.

+1

Persoonlijk kan ik moeilijk geloven dat het MEERMAALS om een administratieve vergetelheid gaat. Als je weet wat de consequenties kunnen zijn dan zou ik denken dat je er als renner juist MEER mee begaan bent en tracht die info door te geven. Waar rook is, is vuur denk ik zo . Juiste sanctie volgens mij!!!

Ik vermoed wel dat hij zal mogen meerijden als het er echt op aankomt. Dat ze deze sanctie dus niet zullen volhouden maar eerder als een laatste waarschuwing willen geven.

Posted by MikeVee on Jul-21-2007 11:05:

Zwaar teleurstellende tijdrit van Cancellara, toch een vd favorieten voor vandaag.

Posted by Devilex on Jul-21-2007 14:30:

Amai Vino

Posted by Config on Jul-21-2007 14:40:

quote:
Originally posted by MikeVee
Zwaar teleurstellende tijdrit van Cancellara, toch een vd favorieten voor vandaag.

meen je dat?

op lange afstanden is hij nooit van de betere geweest hoor.. + hij is dan nog es gevallen ook vandaag, dat verklaart al veel

Posted by Antony on Jul-21-2007 15:01:

tis vooral die val ja, het klassement intresseert hem ni. dus na die val zal hij wel gewoon naar de finish gebolt zijn. vinnet erger da kloden tijd verliest door de vlakte tegen te komen.

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 15:03:

Astana demonstreert, en Valverde, Mayo, Schleck en Moreau gaan nog zwaaaaaaar terugvallen. Evans is ook verrassend goed, daar gaan ze nog een lastige klant aan hebben

Posted by Config on Jul-21-2007 15:06:

inderdaad, zalige tijdrit tot dusver
alleen jammer dat niet iedereen in gelijke omstandigheden kan strijden

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 15:09:

Fuck, Vino rijdt Kl�den en Kashechkin op meer dan anderhalve minuut. Hallucinant

Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »