TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gebruikt wat???
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Opti on May-03-2002 11:49:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ah leuk, dit is weer zon ZINLOZE discussie aan het worden tussen gebruikers en niet-gebruikers.
Of het nou wiet, pille of alcohol of wat dan ook is, geen commentaar als je t zelf nog nooit geprobeerd hebt.

precies! bek houwe als je nix gebruikt ghehehe

Posted by TimeportE on May-03-2002 12:00:

juist........ uuuh

ik ga weer leren

Posted by DjRV on May-03-2002 13:13:

quote:
Ah leuk, dit is weer zon ZINLOZE discussie aan het worden tussen gebruikers en niet-gebruikers.
Of het nou wiet, pille of alcohol of wat dan ook is, geen commentaar als je t zelf nog nooit geprobeerd hebt.

politiek incorrect antwoord

je kan als niet-gebruiker ook ervaringen hebben maar dan met de mensen om je heen en alleen ervaringen over hun uitingen.
Wat je als niet gebruiker NIET kan is eventjes vertellen wat iemand heeft gebruikt omdat jij vind dat zijn of haar ogen zo staan.

Posted by total woot on May-03-2002 13:44:

quote:
Originally posted by Optimus

precies! bek houwe als je nix gebruikt ghehehe

Jaja...
je bedoelt: de mensen die wel gebruiken praten voor 2 ? (gna gna)

das wel een nadeel van drugs, dat je na een feest denkt: DAMN het was volgens mij best een phat feest, maar ik heb alleen maar staan ouwehoeren.....
(of ben ik de enige die dat heeft?)

Anywayz, ik ben niet vies van een jointje, ik snap alleen niet waarom je zou gaan blowen op een feest als bijv. shockers, je wilt toch dansen enzo op zo�n feest, of zijn er serieus mensen die denken:
"YESS Qlimax!!; ik heb zo�n zin om de hele nacht tussen 30.000 man een beetje stoned in een hoekje te gaan zitten!!!!"

any1 recognise??

Posted by TranceFool on May-03-2002 15:04:

1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen ...of klinkt dat nou zo gek???

Posted by Miss Proximus on May-03-2002 15:32:

Ik kan me niet eens meer herinneren waarom ik eigenlijk naar feesten ga!

Posted by Dr. Kuipers on May-03-2002 15:35:

Iig geen drugs...

En meestal 2 - 4 biertjes, voor de rest water en Red Bull

Posted by T.H.C. on May-03-2002 16:54:

quote:
Originally posted by M5

whaha lol..komt spuit 11 ook nog es aanzetten... dat had ik nu al gehoord dat ik mensen over 1 kam scheer ..

ow...ik heb het niet zo heel goed gelezen allemaal.
maar had ik ook wel kunnen verwachten met zo'n kneuzen opmerking.

quote:
Originally posted by TranceFool
1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen ...of klinkt dat nou zo gek???

Ja heb je wel een beetje gelijk in, is soms wel jammer als je te ver heen bent, dat je je dan geen namen ed kan herinderen, ook al weet je nog wel hoe superphat je je hebt vemaakt,dat is ook een leuke ervaring.
Maar tegenwoordig vind ik het persoonlijk niet meer nodig om er zo bij te lopen, en het bewuster meemaken van feesten is nu belangrijker voor me(ook al gaat het soms per ongeluk), doe nu iets rustiger aan, en heb dan geen problemen om alles te onthouden.
maar het gevoel en de sfeer onthoud ik altijd.

Posted by mantisnl on May-03-2002 20:07:

kheb deze thread es helemaal doorgelezen en JEZUS, dit is lache, al die TAs die beetje liggen te schelden op mekaar, en wiens mening wel klopt of niet klopt ghehe

nouw.. kben 14.. duz mijn mening zal toch wel niet gerespecteerd worden

greetz,

DJ Mantis

Posted by Opti on May-03-2002 21:04:

quote:
Originally posted by TranceFool

ach... ik heb toch MIJN herinneringen...

je hebt toch wel herinneringen... als je zat bent, weet je toch ook niet alles meer?

Posted by eXos on May-03-2002 22:53:

quote:
Originally posted by DjRV

politiek incorrect antwoord

je kan als niet-gebruiker ook ervaringen hebben maar dan met de mensen om je heen en alleen ervaringen over hun uitingen.
Wat je als niet gebruiker NIET kan is eventjes vertellen wat iemand heeft gebruikt omdat jij vind dat zijn of haar ogen zo staan.

Maar waarom komt er dan nooit iets positiefs uit en hoor je dan alleen maar de negatieve kanten.

T enige positieve wat je hoort is dat ze zelf gaan gebruiken en dan hoor je ze ineens niet meer .

Posted by TranceFool on May-04-2002 10:04:

quote:
Originally posted by Optimus

ach... ik heb toch MIJN herinneringen...

je hebt toch wel herinneringen... als je zat bent, weet je toch ook niet alles meer?

neej daarom drink ik ook niet op een kewl feessie....

Posted by Remy D on May-04-2002 10:40:

WHaha wat triest. Hij is er weer. De eeuwige zinlose discussie. Maar het blijft zo jammer dat nog steeds veel mensen d bla blalabla bla bla, laat ook maar jullie weten het toch wel beter.

Posted by T.H.C. on May-04-2002 10:45:

is idd vrij zinloos dit, niemand kan een ander overtuigen om het anders te gaan doen....sterker nog ik wil het niet eens.

Posted by magrec on May-04-2002 11:10:

quote:
Originally posted by T.H.C.
is idd vrij zinloos dit, niemand kan een ander overtuigen om het anders te gaan doen....sterker nog ik wil het niet eens.

Groot gelijk

Was gisteravond nog een leuk stukje op nederland 3 over het gebruik van coca�ne...hehe ff samen met mijn ouders gekeken. Mwah kleine cutluur shock weer voor ze....euh harmen is ze daar nu gewoon aan het snuiven???euh ja gewoon met de kop op tv hoor hoppa snuiven met die handel maar was wel grappig hoe ze over het legaliseren van drugs praten...waar ik het gedeeltelijk mee eens ben..maarja dat vond de hoofd van de securitie van een feestje (waar ik niet zo snel kon zien welk feest het was...iig diezelfde lijers die id&t altijd heeft met die witte en blauwe shirtjes) niet goed

was wel weer interessant

Posted by TranceFool on May-04-2002 11:22:

Ik had dat toevallig ook gezien jah

Posted by Eye-Riz on May-04-2002 11:24:

dus hop met zijn allen naar Legalize in Amsterdam: zaterdag 1 juni, streetrave
(Zodra Nexus vervoer heeft, zijn we daar ook te vinden met een kar :P)

Posted by T.H.C. on May-04-2002 11:54:

quote:
Originally posted by magrec

Was gisteravond nog een leuk stukje op nederland 3 over het gebruik van coca�ne...hehe ff samen met mijn ouders gekeken. Mwah kleine cutluur shock weer voor ze....euh harmen is ze daar nu gewoon aan het snuiven???euh ja gewoon met de kop op tv hoor hoppa snuiven met die handel maar was wel grappig hoe ze over het legaliseren van drugs praten...waar ik het gedeeltelijk mee eens ben..maarja dat vond de hoofd van de securitie van een feestje (waar ik niet zo snel kon zien welk feest het was...iig diezelfde lijers die id&t altijd heeft met die witte en blauwe shirtjes) niet goed

was wel weer interessant

was idd wel interresant, ik heb het ook gezien (zembla) was best leuk in elkaar gedraaid, en welk feest dat was weet ik ook niet, wel dat het de HMH was.en dat ik blij ben dat ik daar niet heen ben geweest (muziek stond me niet aan)security is daar trouwens wel ok,ben nog nooit agresiefe lui tegengekomen daar, je wordt er wel altijd resoluut uitgeknikkerd aan het einde maar dat is logisch.
Annyway was leuke documantaire, wel interresant.

1 juni he jammer, dan ben ik net bezig een dodelijk virus op te lopen in Griekenland

Posted by Donna on May-04-2002 15:54:

quote:

Maar waarom komt er dan nooit iets positiefs uit en hoor je dan alleen maar de negatieve kanten.

T enige positieve wat je hoort is dat ze zelf gaan gebruiken en dan hoor je ze ineens niet meer .

True,true.
Ik ben er van mezelf achtergekomen dit weekend dat ik de pillies niet meer wil,t brengt me eigenlijk niks extra,was afgelopen qontact idd TE wazig (en waar TE voor staat is tog nooit goed:P)
Ennn eigenlijk voel ik me niet anders dan met mn blowtje,ofcuz je voelt wel wat maar heb na veel proberen en gemeuk nu beslist dak ze nie meer hoef,ik wil alleen nog beetje pep ofzo zodat ik lekker heel de nacht vet wakker ben,ik ga weer terug,heb t wel gezien,was leuk maar k vind mezelf toch leuker zonder....
Blijft dat ik de happy pille smiletjes geweldig vind om te zien

Posted by aphex on May-04-2002 16:32:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
jaaa das bijna net zo als jij probeert in deze thread te doen he.. alleen jij moet zo een eind omhoog.. redelijk nutteloos

Henkie jouw status is 0 komma 0 op het moment..

Posted by Jukx on May-04-2002 17:40:

quote:
Originally posted by aphex

Henkie jouw status is 0 komma 0 op het moment..

ach..

Posted by aphex on May-04-2002 17:47:

Dat was bekend?

Posted by TranceFool on May-04-2002 17:53:

Mijn lauheidsstatus is op dit moment erg hoog

Posted by Donna on May-04-2002 18:19:

quote:
Originally posted by aphex
Dat was bekend?

Mja,maar vindt henk nie erg want hij denkt dat ie boven alle ppl staat die zo over m denken,laat m gewoon in die waan,wij weten hoe t zit toch?

Posted by Blik on May-05-2002 12:23:

ach wat sneu, de thread is gesloten....

en terecht denk ik, beetje jammer weer jongens...

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]