TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gebruikt wat???
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ah leuk, dit is weer zon ZINLOZE discussie aan het worden tussen gebruikers en niet-gebruikers. Of het nou wiet, pille of alcohol of wat dan ook is, geen commentaar als je t zelf nog nooit geprobeerd hebt. |
juist........ uuuh
ik ga weer leren
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ah leuk, dit is weer zon ZINLOZE discussie aan het worden tussen gebruikers en niet-gebruikers. Of het nou wiet, pille of alcohol of wat dan ook is, geen commentaar als je t zelf nog nooit geprobeerd hebt. |

| Originally posted by Optimus precies! bek houwe als je nix gebruikt ghehehe |
1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen
...of klinkt dat nou zo gek???
Ik kan me niet eens meer herinneren waarom ik eigenlijk naar feesten ga! 
Iig geen drugs...
En meestal 2 - 4 biertjes, voor de rest water en Red Bull
| Originally posted by M5 whaha lol..komt spuit 11 ook nog es aanzetten... dat had ik nu al gehoord dat ik mensen over 1 kam scheer .. |
| Originally posted by TranceFool 1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen ...of klinkt dat nou zo gek??? |
kheb deze thread es helemaal doorgelezen en JEZUS, dit is lache, al die TAs die beetje liggen te schelden op mekaar, en wiens mening wel klopt of niet klopt ghehe
nouw.. kben 14.. duz mijn mening zal toch wel niet gerespecteerd worden
greetz,
DJ Mantis
| Originally posted by TranceFool 1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen ...of klinkt dat nou zo gek??? |
| Originally posted by DjRV politiek incorrect antwoord ![]() je kan als niet-gebruiker ook ervaringen hebben maar dan met de mensen om je heen en alleen ervaringen over hun uitingen. Wat je als niet gebruiker NIET kan is eventjes vertellen wat iemand heeft gebruikt omdat jij vind dat zijn of haar ogen zo staan. |
.
| Originally posted by Optimus ach... ik heb toch MIJN herinneringen... je hebt toch wel herinneringen... als je zat bent, weet je toch ook niet alles meer? |
WHaha wat triest. Hij is er weer. De eeuwige zinlose discussie. Maar het blijft zo jammer dat nog steeds veel mensen d bla blalabla bla bla, laat ook maar jullie weten het toch wel beter.
is idd vrij zinloos dit, niemand kan een ander overtuigen om het anders te gaan doen....sterker nog ik wil het niet eens.
| Originally posted by T.H.C. is idd vrij zinloos dit, niemand kan een ander overtuigen om het anders te gaan doen....sterker nog ik wil het niet eens. |

maar was wel grappig hoe ze over het legaliseren van drugs praten...waar ik het gedeeltelijk mee eens ben..maarja dat vond de hoofd van de securitie van een feestje (waar ik niet zo snel kon zien welk feest het was...iig diezelfde lijers die id&t altijd heeft met die witte en blauwe shirtjes) niet goed 
Ik had dat toevallig ook gezien jah 
dus hop met zijn allen naar Legalize in Amsterdam: zaterdag 1 juni, streetrave 
(Zodra Nexus vervoer heeft, zijn we daar ook te vinden met een kar :P)
| Originally posted by magrec Was gisteravond nog een leuk stukje op nederland 3 over het gebruik van coca�ne...hehe ff samen met mijn ouders gekeken. Mwah kleine cutluur shock weer voor ze....euh harmen is ze daar nu gewoon aan het snuiven???euh ja gewoon met de kop op tv hoor hoppa snuiven met die handel maar was wel grappig hoe ze over het legaliseren van drugs praten...waar ik het gedeeltelijk mee eens ben..maarja dat vond de hoofd van de securitie van een feestje (waar ik niet zo snel kon zien welk feest het was...iig diezelfde lijers die id&t altijd heeft met die witte en blauwe shirtjes) niet goed ![]() was wel weer interessant |
(muziek stond me niet aan)security is daar trouwens wel ok,ben nog nooit agresiefe lui tegengekomen daar, je wordt er wel altijd resoluut uitgeknikkerd aan het einde maar dat is logisch.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Maar waarom komt er dan nooit iets positiefs uit en hoor je dan alleen maar de negatieve kanten. T enige positieve wat je hoort is dat ze zelf gaan gebruiken en dan hoor je ze ineens niet meer . |
| Originally posted by Henkie_henk jaaa das bijna net zo als jij probeert in deze thread te doen he.. alleen jij moet zo een eind omhoog.. redelijk nutteloos |
| Originally posted by aphex Henkie jouw status is 0 komma 0 op het moment.. |
Dat was bekend?
Mijn lauheidsstatus is op dit moment erg hoog 
| Originally posted by aphex Dat was bekend? |
ach wat sneu, de thread is gesloten....
en terecht denk ik, beetje jammer weer jongens...